robz Napisano 10. julij, 2018 Prijavi Napisano 10. julij, 2018 Menjati moram vse diske in ploscice. Kje v evropi bi dobil najceneje ATE?? sicer se sam bolj nagibam k kaki cenejsi firmu ampak je Pele rekel, da priporoca omenjene. Kaksne so vase izkusnje?imam pa mazdo 1. generacije Citiraj
Tadej7ad Napisano 10. julij, 2018 Prijavi Napisano 10. julij, 2018 Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih. Mazda6, 2014; meni je za?elo tresti pri ca. 50-60.000; sem izposloval, da so menjali diske pri 80.000 - plo??ice sem moral pla?ati sam (prinesel sem svoje). Ko je za?elo tresti pri 120.000 sem ugotovil, da z original diski ne bo ni?, kupil ATE na ebay.de in od tedaj imam mir (176.000km) Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Scr3am Napisano 10. julij, 2018 Prijavi Napisano 10. julij, 2018 Tudi jaz priporocam ATE. Sem jih imel na prvi generaciji (diske in ploscice) in nimam pripomb. Avto ima sedaj 310k km in nikoli ni nic treslo Sprednji diski - 62?https://www.autodoc.si/ate/957527 Sprednje plo??ice - 32? https://www.autodoc.si/ate/955973 Zadnji diski - 80? https://www.autodoc.si/ate/956889 Zadnje ploscice - 30? https://www.autodoc.si/ate/955956 Glede na to da bos menjal zavore bo potrebno prezraciti se vse stiri zavore in doliti zavorno olje. Ni boljse situacije, kot je pa ta da potem zamenjas se komplet zavorno olje. 1L imas vrh glave pride pa cca. 10?https://www.euroton.si/avtodeli/ate-zavorna-tekocina-dot-4-sl-1-l-p-36092.aspx 1 Citiraj
robz Napisano 10. julij, 2018 Prijavi Napisano 10. julij, 2018 Hvala za linke scream Koliko pa Pele se vzame za menjavo?? Samo material pride cca 220eur+1.5h dela je 260eurCe pri njemu vzamem je cena 280eur kar je skoraj isto sem mislil da bom vec prisparal ce sam narocim sicer mi je zadnje diske menjal 4 leta nazaj (naredil sem cca 70k km) ali so trw, nipparts, texar oz kaj podobnega kaj ugodnejsi?? Citiraj
Scr3am Napisano 10. julij, 2018 Prijavi Napisano 10. julij, 2018 So ugodnejsi ni pa sedaj neke velike razlike v ceni . Jest sem tri tedne nazaj za kolega (mazda 6 1.8 prva generacija) narocil zadnje diske in ploscice (brembo) in zaenkrat vse dela v nulo in nic ne trese. So bile pa brembo cenejse od ATE. Brembo, TRW, ATE, FERODO, ZIMMERMAN s tem znamkam nimas kaj falit. Jest osebno bi vzel ATE ali pa FERODO . Pele ti vrjetno zrihta samo material za 280e ali je v to ceno vsteto tudi delo? Citiraj
Gelipter Napisano 10. julij, 2018 Prijavi Napisano 10. julij, 2018 Ej..Pelko ti bo dobro in ugadno zrihtal zavore...ko sem imel Mazdo 5 mi je dal Brembo zavorne diske in mehke zavorne plo??ive TEXSTAR..tudi dobra kombinacija..lp 1 Citiraj
robz Napisano 11. julij, 2018 Prijavi Napisano 11. julij, 2018 Pele mi je rekel za vse skupaj z delom 280eur. V ozjem izboru imam ate komplet 205eur, zimmerman komplet 160eur in brembo komplet za 150eur. Ali je sploh smiseln komplet ali so sprejemljive tudi kombinacije ploscic in diskov razlicnih proizvajalcev?? Glede na ceno mi je najbolj vsec kombinacija spredaj zimmerman diski+ate ploscice ali brembo komplet (90eur), zadaj pa brembo+nipparts (57eur), ki je baje dobra kombinacija (mogoce celo enako spredaj za 70eur). Raje bi imel mehkejse ploscice da mi prevec ne unicujejo diskov. kaksna je razlika med temi brembo diski glede na razliko v ceni?? Citiraj
Brane Napisano 11. julij, 2018 Prijavi Napisano 11. julij, 2018 Coated diski so pra?no za??iteni-pofarbani in imajo uvrtano luknjico do minimalne debeline diska da jih ne rabi merit z mikrometrom Citiraj
Scr3am Napisano 11. julij, 2018 Prijavi Napisano 11. julij, 2018 Ce isces najcenejso opcijo in vredu kvaliteto, potem vzemi komplet brembo pa mir. Jest osebno nebi nic balinal z drugo firmo ploscic, da bos nakoncu prisparal 10e. Citiraj
robz Napisano 11. julij, 2018 Prijavi Napisano 11. julij, 2018 Coated diski so pra?no za??iteni-pofarbani in imajo uvrtano luknjico do minimalne debeline diska da jih ne rabi merit z mikrometromtorej so premazani boljsi in cenejsi, se bolje zame kako pa je s trdoto brembo ploscic? Citiraj
Brane Napisano 11. julij, 2018 Prijavi Napisano 11. julij, 2018 Brembo ne dela plo??ic- kaj dajo v ?katlo ne vem,niso pa premehke niti pretrde nekje vmes Citiraj
robz Napisano 12. julij, 2018 Prijavi Napisano 12. julij, 2018 Hvala vsem za pomo?, sem vzel kar brembo diske in texar plo??ice, vse skupaj s po?tnino za 160eur iz nem?ije:) kokretno ceneje, kot pri nas kjer sem dobil ponudbe okoli 300eur... ?e imamo kak?en sticky lahko uploadam dokument s cenami in linki za razli?ne komplete za mazdo 6, ker sem na hitro naredil research katero zavorno olje bi bilo potem ok za moj komplet in koliko ga vzamem? Citiraj
Gelipter Napisano 12. julij, 2018 Prijavi Napisano 12. julij, 2018 Ej...dobra kombinacija ...Brembo diski in TEXTAR zavorne plo??iceImel na mazdi 5...lp Citiraj
robz Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Koliko ?asa vzame menjava vseh diskov in plo??ic na mazdi?? 3h se mi zdi kar malo dolga Citiraj
Scr3am Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Slisi se hitro, ampak v praksi se potem takoj zavlece. Treba stare diske dol tolct, pesto lepo pobrust, celjusti nazaj sestavt, batek namazati in nazaj potisniti, zavore prezract... Na prvi generaciji sem zadnjic samo zadnje diske in ploscice menjal pa je bilo takoj 2h dela... Sem stal zraven in gledal. Citiraj
Brane Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 2 ure je tovarni?ki normativ,3 ure je normalna brzina z kak?no kavico vmes-?e bi vzel diske in plo??ice na servisu bi ti sigurno ra?unal 1,5 ure. Zdaj samo dr?i fige da bo vse normalno delalo Citiraj
Scr3am Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Tovarniski normativ za redni servis je 2h tako da dvomim da imajo za komplet zavore 2h Citiraj
robz Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha 1 Citiraj
Scr3am Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem hahaTocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h. Citiraj
robz Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 pa zakaj ti kolega ne menjana dopustu je, meni se pa malo mudiTocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.zalostno da se to dogaja a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah Citiraj
Brane Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Na koncu bo? pri?el na isto ceno kot ti je dal Pelko v ?tartu,?e ti bo nekdo ra?unal 3 ure po 30 eur+ddv in bog nedaj da se kaj zakomplicira si ga naj.... Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 na dopustu je, meni se pa malo mudizalostno da se to dogaja a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah Jaz lahko naredim na fus ce te zanima. Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu. 4 Citiraj
SpEkTr Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Jaz lahko naredim na fus ce te zanima. Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu.Res je, dobro zrihta! Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.