Skoči na vsebino

Mazda 3 G165

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Novo sem vzel, ganz novo :D Ok, potem pa bom kr nabavil tole kartico, 500 ? Zagotovo ne mislim pla?evati... Objavim slike avta in prve vtise takoj, ko ga prevzamem! 

Avto je ro?ni menjalnik, trojke G165 ni mogo?e dobiti z avtomatikom ..... 

Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Poglavitno vprasanje je a je tvoja avtomatik? Verjetno je zaradi teh bonbonov.

Imas adaptive led? To je drugo kot samo snop lu?i on off - pri meni s xenonkam je enako je celoten snop v?asih premo?en in prepozno ugasne, ?e posebej ?e je un nasproti s slabimi lu?mi

Nevem ?e prav razumem,.. da adaptivne so, se same pozicionirajo in osvetlujejo (AFS sistem ?e se ne motim),.. a ni govora o avtomatskem na?inu preklaplanja, ko ima? stikalno ro?ico na AUTO in pri?gane dolge lu?i? Takrat se na armaturni pri?ge lu?ka za avtomatski na?in preklapljana. Mogo?e se razlikuje kaj v novej?ih letnikih.

 

Moj je pa avtomatik.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Nevem ?e prav razumem,.. da adaptivne so, se same pozicionirajo in osvetlujejo (AFS sistem ?e se ne motim),.. a ni govora o avtomatskem na?inu preklaplanja, ko ima? stikalno ro?ico na AUTO in pri?gane dolge lu?i? Takrat se na armaturni pri?ge lu?ka za avtomatski na?in preklapljana. Mogo?e se razlikuje kaj v novej?ih letnikih.

 

Moj je pa avtomatik.

nekaj je AFS ki ti obra?a celotno lu? levo desno, nima veze z dolgimi, adaptive led ti pa pri?gr - osvetli zgolj del LED lu?i ki ne bo motil nasprote voze?ih. Kot kockice v lu?eh, ki se lahko selektivno pri?igajo, ne cela lu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekaj je AFS ki ti obra?a celotno lu? levo desno, nima veze z dolgimi, adaptive led ti pa pri?gr - osvetli zgolj del LED lu?i ki ne bo motil nasprote voze?ih. Kot kockice v lu?eh, ki se lahko selektivno pri?igajo, ne cela lu?

jst mam xenon,..sej nevem ?e je 2014 sploh imela led,.. sam on ni spra?eval o adaptive led ampak preklopu dolge/kratke,.. pa sm 100% da bol? sistem deluje sedaj kot 4leta nazaj :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

afs

 

adaptive


jst mam xenon,..sej nevem ?e je 2014 sploh imela led,.. sam on ni spra?eval o adaptive led ampak preklopu dolge/kratke,.. pa sm 100% da bol? sistem deluje sedaj kot 4leta nazaj :D

Ja sem te razumel, ampak ti mene ne:

 

?e ima? preklop dolge kratke s xenonkam je snop dolgih vedno poln na ful - cela lu?, adaptive pa pri?ge le del lu?i kjer ni avtomobila nasproti. Torej dolga sveti lahko stalno ko un mimo pelje, le da zatemni del levega pasu, se naprej pa lahko sveti del dolge luci ki tvoj del osvetljuje. Zato je bolje, pri meni je isto kot pri tebi, lahko slepi ce dolge buta na polno tudi ce je 500m (tovornjakarji predvsem).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

---------------------------------------------

Popravljeno od fico182
Napisano

V bistvu bo najbolje, da zadevo sam preizkusim (ali od nekoga, ki ima mazdo z aktivnim tempomatom, ro?ni menjalnik), kot da poslu?am ?pekulacije nekoga, ki vozi citroena....

Ja se ti opravicujem, ker imam citroena. To jenres pomembno.

Mehanike ne mores zaobiti ne glede na znamko. Aktivni tempomat ima smisel zgolj in samo z avtomatikom.

Izvoli ti strokovnjak to pove pri eni minuti:

 

https://youtu.be/gGjq4dURlXg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.

Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc :). Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.

 

To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.

 

Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.

 

Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.

Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avtor teme... Malo si za?el z off-topici. Pa toliko si alergi?en na to...

 

Saj ve?;naslov tvoje lastne teme je precej natan?no usmerjen...

 

Sem se probal zadr?ati pa ni ?lo...

 

Zdaj pa kokice v roke :)

Napisano

Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.

Ce imas radarski tempomat imas hkrati tudi klasicni tempomat... samo ob vklopu oz. oktiviranju tempomata tipko drzis dlje casa in se vklopi ?navaden? tempomat... brez uravnavanja hitrosti s pomocjo radarja..,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.

Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc :). Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.

To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.

Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.

Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.

Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.

Ce je rocni menjalnik, na zaslonu dobis opozorilo, da moras prestavit v visjo ali nizjo prestavo... takrat ko prestavljas, se tempomat ne deaktivira... razen ce predolgo drzis pedal sklopke...

 

post-10-0-09588400-1534955598_thumb.jpeg

 

Se vedno je radarski tempomat bolj uporaben kot navaden... tudi ce je rocni menjalnik... na AC, kjer se ga najpogosteje uporablja, imas itak ponavadi stalno v sesti prestavi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja je logicno. No to nisem vedel kako je ko prestavljas. Sam mora pa biti malo cudno ko saltas bres gasa.

 

Jaz drugace radarskega veliko uporabljam izven ac.

 

Bottom line pa je radarski tempomat narejen za idealen svet. Kjer se vsi drzijo varnostnih razdalj, vsi vozijo po omejitvah.....itd.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

--------------------------------------

Popravljeno od fico182
Napisano

Bo? si moral najti bolj?o zabavo kot to, saj pa si iz metropole... Aja v fuzbalu smo vas razbili, pa je tuga, verjamem ja :D Jaz sem svoje informacije dobil, sedaj pa jih dobivam ?e ?edalje ve?, in to je tudi to, kar mi je va?no. Je pa res, da na tem forumu niso (nismo) tako striktni glede off topicov, tako da kaj naj re?em, ?e sam sem se navadil na to :D

Pa Citroena vozi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bo? si moral najti bolj?o zabavo kot to, saj pa si iz metropole... Aja v fuzbalu smo vas razbili, pa je tuga, verjamem ja :D  Jaz sem svoje informacije dobil, sedaj pa jih dobivam ?e ?edalje ve?, in to je tudi to, kar mi je va?no. Je pa res, da na tem forumu niso (nismo) tako striktni glede off topicov, tako da kaj naj re?em, ?e sam sem se navadil na to :D

Da ne bo tebe kdo razbil

Napisano

To pa res ne, niti v sanjah ..... :) Avto dilerja, da menja? citroena za mazdo .... :)

 

Nekateri si ne rabimo daljsati moskosti na tak nacin.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.