Skoči na vsebino

Debata o ceni servisov


Aless

Priporočeno sporočilo

samo z oljem pa dobro slu?ijo :rolleyes:

servis kupi po ceni 3,5?/L tebi ga pa proda za 13?/L,...zlatarji

 

Gostinci tudi kupijo kilo kave za 10? ali manj ... prodaja pa po vsaj 1? za eno postrezeno kavico ... Iz 1kg kave pa lahko naredi koli kavic? 20, 30, 50 ... ?  :ph34r:  sramezljiv  :P ali pa kupijo pivo v steklenici za 1? ... prodajo pa za 3 ali 4? :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri gostincu ti placas postrezbo in pa predvsem lokacijo (turisticne destinacije). Pivo lahko pijes doma za 1e, ce ga pa mislis piti sredi bleda bos pa odstel 3-4e. Drugod po sloveniji je pa pivo 2e. To niti podrazno ni isto kot pa tole lupljenje. Pa ok 13e je se nekak, ampak 20e je pa to much.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri gostincu ti placas postrezbo in pa predvsem lokacijo (turisticne destinacije). Pivo lahko pijes doma za 1e, ce ga pa mislis piti sredi bleda bos pa odstel 3-4e. To niti podrazno ni isto kot pa tole lupljenje. Pa ok 13e je se nekak, ampak 20e je pa to much.

Hja... tudi servisna delavnica ne stoji na nikogarsnji zemlji... Eni res pretiravate... in boste vedno jamrali... tudi, ce bo cena olja samo 5?, se bo nasel kdo, ki bo napisal, da servis ga dobi po 30 centov, prodaja pa po toliko... ;) ...

 

Saj vem, da delas v gostinstvu... ampak analogija je podobna... Pa nisem nikjer trdil, da se meni zdi cen olja oderuska.. to je napisal nekdo drug... Zdi se mi le, da eni vedno jamrajo nad ceno servisov... ne pometejo pa prej pred svojim pragom ;)

 

Olje zna pa res skoraj vsak sam doma zamenjat... tako kot skuhat kavo... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest ne govorim, da bi na uradnemu servisu morala biti cena olja 5e. Logicno, da imajo neko svojo marzo, saj od tega zivijo, ampak vse do neke meje. Tudi tebi vrjetno nebi bilo ok da bi sred qlandije dal 8e za lasko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem ?e vozil na pooblascen servis sem vedno prinesel svoje olje, ker mi je butasto da nabijajo ceno v visave. Ce bi meli neko normalno marzo ne bi kompliciral. Samo npr.za Hondo Accord 5w30 original olje je blo 25?/L jst sem ga dobil iz nemcije 8?/L z postnino vred, je pa slo 6L olja, se pravi bi samo z oljem zasluzli 100?.

Pac kakor kdo hoce, ljudje smo si razlicni.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

samo z oljem pa dobro slu?ijo :rolleyes:

servis kupi po ceni 3,5?/L tebi ga pa proda za 13?/L,...zlatarji

Cena je 8? (popust), ampak bojo preziveli....so se filter mi prodali z 2? margine....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...Tudi tebi vrjetno nebi bilo ok da bi sred qlandije dal 8e za lasko.

Toliko ne dam za lasko niti na Bledu... ali pa v Portorozu... ;) ker to je res oderustvo... ;P... to je 8x maloporadjne cene v stacuni... pa je verjetno grosisticna cena se nizja... Pri motornem olju na servisu ni tako velike razlike v nabavni in prodajni ceni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brezveze zej iskat dlako v jajcu...pac vsak po svoje. Jest osebno bi dal 150-160e max za redni servis (olje in vsi filtri). Oprosti, ampak meni je 260e to much za en posran servis in to za vozilo, ki je staro 10+ let in ne potrebuje nobenega updata ne nic. Vem da nekateri placate bistveno manj za servis, ampak jest sem za ceno preveril pri treh pooblascencih in vsi so rekli isto vsoto. Vrjamem pa da cez cas dobite nek dolocen popust, ker redno vozite tja na servis

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Toliko ne dam za lasko niti na Bledu... ali pa v Portorozu... ;) ker to je res oderustvo... ;P... to je 8x maloporadjne cene v stacuni... pa je verjetno grosisticna cena se nizja... Pri motornem olju na servisu ni tako velike razlike v nabavni in prodajni ceni...

 

A ni sme?no pri pivo nam je grozno, da bi nam opilili 8x znesek v ?tacuni, ko pa recimo vzame? cocacolo, kjer ti za 2,5 deci opalijo 2,5? oziroma bi to bilo za 1,5 litra plastenko 15 EUR, v ?tacuni jo pa dobi? ?e za manj kot 1 EUR. Se pravi 15x pa se noben kej dost ne sekira, a ko je pa pivo v igri takrat je pa groza, ker je 5x ?tacunske cene.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti primerjas ceno 1L coca cole z 0,25 steklenicko kar ni isto tako po kvaliteti, kot v ceni. Nabavna cena coca cola stek. 0,25l je cca. 0,60? in se ponavadi prodaja 1,80-2.40? odvisno kje jo narocis. Ce vzameva povprecje stane ena steklenicka 2? kar je dobrih 3x vec od nabavne cene. Ampak, kot sem ze rekel ti v baru oz. restavraciji placas postrezbo oz. najveckrat lokacijo, zato pa imajo turisticne lokacije visje cene, kot pa nek bar bogu iza nogu k ima coca colo 1.50?.

Drgac pa lej v praksi zgleda to takole. Za 500e lahko naredim dva servisa na uradnemu servisu ali pa pet servisov pri nepooblascenemu serviserju z njegovim materialom. Kvaliteta materiala je ista oz. se boljsa. Za nekoga k dela malo vec kilometrov sta dva servisa lahko ze v enemu letu. Potem naj pa vsak sam skalkulira kaj se mu splaca :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gostinci tudi kupijo kilo kave za 10? ali manj ... prodaja pa po vsaj 1? za eno postrezeno kavico ... Iz 1kg kave pa lahko naredi koli kavic? 20, 30, 50 ... ?  :ph34r:  sramezljiv  :P ali pa kupijo pivo v steklenici za 1? ... prodajo pa za 3 ali 4? :)

?e je dobro nastavljen mlin?ek in kavni aparat pride iz 1kg kave natanko 155 kav......samo za info  :jupiii:  :jupiii:  :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce je pravilno nastavljen je 7g za eno kavo. 1kg kave je pa 16-20e.

 

 

Sicer smo malo zabredli... ampak vseeno... 1 kg kave je manj kot 10? ... maloprodajna cena... Barcafe ... Ce pa je Illy ali kaksna druga podobna, ki je med drazjimi, pa je lahko tudi vec ... 

 

Ampak ce ze primerjate najcenejso nabavno ceno motornega olja po spletu... je prav, da se tudi pri kavi tega drzite ... in primerjate najcenejso varianto :) ...

 

Se mi pa zdi, da smo cisto zasli... in bom verjetno tole malo pocistil in dal v novo temo :) ... da ne smetimo Juresove :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uhhh.. Glede na to da tudi sam delam v gostinstvo in kar se kave tice je tako da cena raste s kvaliteto, nikjer ne dobis kavo po 5e za prodajo v gostinstvu. Barcaffe zns biti tudi drag recimo prestige je tsm okol 30e kg. Ce porscunas potem se mleko sladkor voda.. Se zaves da niti ni itako draga kava in iz tiste kile ti ne ostane veliko.. Pa. Mimogrede ali je ze kdo kdaj poskusu narediti postreci 1kg kave.. Ni vse zlato kar se sveti fantje... To sem napisal samo zaradi tega k folk misli uu gostinstvo veliko dnarja... Ne vidijo pa ozadja..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uhhh.. Glede na to da tudi sam delam v gostinstvo in kar se kave tice je tako da cena raste s kvaliteto, nikjer ne dobis kavo po 5e za prodajo v gostinstvu. Barcaffe zns biti tudi drag recimo prestige je tsm okol 30e kg. Ce porscunas potem se mleko sladkor voda.. Se zaves da niti ni itako draga kava in iz tiste kile ti ne ostane veliko.. Pa. Mimogrede ali je ze kdo kdaj poskusu narediti postreci 1kg kave.. Ni vse zlato kar se sveti fantje... To sem napisal samo zaradi tega k folk misli uu gostinstvo veliko dnarja... Ne vidijo pa ozadja..

Pa saj enako velja tudi za servise... nekateri so mnenja, da je servis samo menjava olja in filtrov... In konec koncev za vse storitvene dejavnosti... Servis ni trgovec z materialom... ampak nudi predvsem storitve... za kar pa porabi tudi nekaj materiala...

 

In iceman... kaj bi ti naredil, ce bi ti nekdo prinesel svojo kavo od doma... in bi zelel imeti postrezeno skupaj z rogljickom in kozarcem vode? ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj sem gledal najcenejso vrjanto. 1kg kave v zrnu se giblje 15-20e. Tebi firma (bar2000, lavazzo, hausbrandt) da kavomat ti moras pa potem njihovo kavo prodajati, katera pa stane toliko, kot sem ti napisal. Kava za espresso kavomat ni ista kot tista katero ti kuhas doma na stedilniku.

Pri nas je recimo 1kg kave 21,44e brez DDV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je ker je cena tako nabita napram drugim. Recimo jst ne morem pricakovati da bom dobil pohvale pa imel poln lokal ce imam 3x visjo ceno napram drugim za popolnoma enak artikel.. Recimo enako kavo z enakim mlekom itd. Lahko si privoscis par centov visjo ceno ce imas res kvaliteto. Pretiravati pa ne smemo. Tudi za servise velja isto.. Recimo mores biti neumen da po poteku garancije se vedno peljes na uradni servis ce je cena servisa cca 2.5x ali vec krat visja. Za popolnoma enako olje enaki filtri itd..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer smo malo zabredli... ampak vseeno... 1 kg kave je manj kot 10? ... maloprodajna cena... Barcafe ... Ce pa je Illy ali kaksna druga podobna, ki je med drazjimi, pa je lahko tudi vec ...

 

Ampak ce ze primerjate najcenejso nabavno ceno motornega olja po spletu... je prav, da se tudi pri kavi tega drzite ... in primerjate najcenejso varianto :) ...

 

Se mi pa zdi, da smo cisto zasli... in bom verjetno tole malo pocistil in dal v novo temo :) ... da ne smetimo Juresove :) ...

Jvala, a moja je itak zdaj nejaponska :)

Avto servis ali hige, ljudje so enaki. Nekaterim je vazno a je kava 0,5? drugim pa da je dobra

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj to... moje izkusnje so take, da veliko tega, kar eni pisete, ne drzi... Mogoce je to zato, ker ze ves cas vozim na isti pooblasceni servis in dosedaj me niso razocarali...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.