Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo

Vceraj zjutraj se mi je prizgal znak ua motor.

14 dni pred tem mi je zena rekla da se ji je prizgala luc za scbs in tyre sensor avto pa ni vec sel nikamor. Ko je ugasnila pocakala in soet prizgala je avto peljal naprej.

Mazda cx5 skyactive.

Se nekaj servis opravljen pri 138.000 kdaj naslednji in kdaj menjava olja za avt. Menjalnik

Napisano

Pelji avto na servis, ker podatki, ki si jih podal ne povedo ravno dosti.

 

Kdaj si opravil zadnji servis ne pove dosti, ?e ne pove? ?e koliko ima? sedaj km.

 

Menjalnik je po mojem mnenju ?e tudi potreben menjave olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hmh, opozorilo oil pressure je dokaj resna te?ava. Pomeni pritisk olja in ?e je prenizek pomeni da ali ni olja ali je oljna ?rpalka crknila, no v najbolj?em primeru je zapacan oljni filter ki nima zadoatnega pretoka ali pa senzor pritiska olja. ?e no?e? uni?it ma?ine se jst ve? ne bi vozil, z avtovleko na servis. In naj pogledajo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Al pa stara fora s cedilom v karterju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ne vemo ?e je dizel?!

?e je dizel bi znalo bit zabasano cedilo v karterju, samo sem mislil da so to v novej?ih letnikih re?ili.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Olja je notri dosti. Mozakar ki je mal pocekiral pravi da je na dotik slabo, sicer ne vem kako ve na dotik ampak verjamem ce se spoznas pac ves.

Nc ve kdo za kaksen servis na gorenjskem

Aja pa dizl je cx5 2.2 150 km avtomatik

Napisano

Samo upaj da ni to kr je blo pri fotru. On ma mazdo cx5 150KM 2012 letnik. Takrat je blo nekej kr je povezano z gredjo in s turbino pa sobe je moral obnovit. Steisek cca. 4000 do 5000 e...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ej...lahko pelje? k na?emu mojstru Pelko Simon Medvode

Spodnja Sinica.zoo zoom lp

Napisano

Ja upam da nc tacga ni. Mam sicer se garancijo k se ni eno leto od nakupa pa ne vem tocno kaj naj bi use ookrika v primeru najslabsega scenarija

Napisano

Danes ponovno lucka in opozorilo oil pressure.

Avto brez moci

Je to tako obvestilo?

 

post-10-0-35617000-1539025033_thumb.jpeg

 

Tako obvestilo sem dobil, ko so potem menjali odmicno gred (serijska napaka)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko ga jaz vozim se mi se ni zgodilo. Vedno samo pri zeni.

Sem pa opazil da dela regeneracijo na kaksnih 150 km prevozenih.

Kaksna moznost je da zaradi dpf ja

Napisano

sicer sem ?e objavil v drugi temi, upam da bo ?e komu pomagalo ?e je to to...


Sam sem imel podobno te?avo na mazdi 3 2.2d 2010l....med vo?njo se mi je pri?gala lu?ka od motorja...oil pressure low...


in seveda sem takoj pomislil na oljno sito...avto dvignil...odstranil pokrov karterja ter na?el oljno sito skoraj v celoti zabito. Avto ima 110.000km, opazil sem, da je bilo to ?e delano ker se je vidlo dva razli?na silikona za pritrjevanje. Uglavnem sito sem odstranil, ga s?istil in avto dela kot urca naprej. Nevem pa zakaj imajo tej dizli 2.2 tak?ne te?ave. Mogo?e kvaliteta olja?


Napisano

Evo update.

Senzor za pritisk olja, menjava sita in servis.

Popravilo in servis okol 550.

Arancija mi na zalost ne pokriva teh stvari.

Tudi vpoklic mazde na zalost ne pokriva stroskov ker je zadnja crka napake D in ne A, C, E.

Tolk

Napisano

Je senzor za pritisk olja in sito potro?ni material? Po mojem mnenju ne, razen ?e je kje v drobnem tisku to posebej omenjena. ?e je avto ?e v tovarni?ki (in ne podalj?ani BS) garanciji, bi osebno vztrajal pri menjavi na stro?ke proizvajalca.

Napisano

Glede na prevo?ene kilometre avto ni ve? v tovarni?ki garanciji, razne druge garancije pa ne krijejo vsega. Bi pa tudi mene zanimalo, kaj je vzrok za nastanek teh te?av z oljem.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.