Skoči na vsebino

CX-3 vs CX-5


Marko Zorec

Priporočeno sporočilo

CX-3 ?e ima svojo temo

 

http://www.mazda-si.net/topic/12968-mazda-cx-3/

 

glede mojega na?rta za nakup CX-5 pa sem tudi ?e odprl

 

http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/

 

pa vseeno: vendarle razmi?ljam, cena osnovnega modela je pri CX-5 kar nekje 7.500 ? ve?... To je veliko denarja za 12 cm ve? prostora za noge za potnike zadaj in za slabo tretjino ve? prostora v prtlja?niku. 

 

?e postavim skupaj CX-3, CX-5 in CX-9, zgleda razporeditev ?isto enaka, kot pri trenutnih treh Peugeot SUVih... Kajpak z razliko, da so Mazde bistveno lep?e, in ?e vse ostalo, kar se ti?e kvalitete, po mojem mnenju.

 

Tako da, vem, CX-3 je narejena na osnovi 2ke, torej je avto za dva spredaj in za kratke razdalje ?e za 2 otroka od zadaj, CX-5 pa je dru?inski avto. 

 

Najina dva otroka sta stara 8,5 let, tako da verjetno sploh ni debate? CX-5 in po?ret denarno razliko? Je kdo sedel/posedoval oba modela? Primerjeva iz prve roke?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem vozil oba preden sem nabavil CX-5 ... In CX-3 je precej mansji in tudi rangiran precej nizje kot CX-5 ... Konec koncev je to dvignjena Mazda 2 :) ... Prtljaznika je bolj kot ne za vzroec... Pa v rangu avtobomov tipa Toyota Yaris, Citroen C3,... pac mali mestni krizanec ... Najbolje pa je, da se probas zmenit za testno voznjo enega in drugega in si sam ustvaris svoje mnenje ... :) ... Jaz ponavadi probam dobit avto za test tako, da je vsaj en dan... za vikend ga dobit je veliko tezje ... :) ... ze za tako, da ga prevzames en dan in vrnes naslednji dan je vcasih treba malo cakati ... ce pa se kdo koga pozna, pa je mogoce malo lazje... ceprav ni nujno... Pri Toyoti recimo nisem nobenega poznal... in sem samo oddal povprasevanje preko spletne strani za testno voznjo in so me ze naslednji dan kicali, kdaj bi mi ustrezalo... Priusa sem recimo lahko dobil takoj... na CH-R sem pa moral pocakati nekaj dni, ker je bil takrat precej frisen model ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem sicer samo sedel v obeh modelih in ti lahko povem, da je cx3 res kar precej manjsa od cx5ke...

Ze mazda2 je malo manjsa od konkurence in meni se zdi, da je tu oblika res v sluzbi prakticnosti. Mi deluje bolj kot avto za sminkirati...

 

Zakaj ne pogledas npr. Mazde3?? Zagotovo vec prostora kot cx3 , hkrati pa nizji stroski od cx5, da o nabavni ceni ne govorim....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejansko razmi?ljam tudi o Mazdi 3... Priznam. V smeri, da dobim tudi kar nekaj dodatne opreme, pa sem ?e vedno par jurjev ceneje, kot pri osnovni izvedbi CX-5... Ampak zaenkrat ?e vedno mislim, da bo na koncu koncev prevladala (ne)racionalna odlo?itev in bom vzel CX-5....... :)

 

Dobro ?e nekaj ?e mi lahko kdo pojasni, kaj so pri Mazdi 3 ?tevci tako narejeni zdaj, da so na velikem merilniku v sredini obrati, na malo pa v digitalnem izpisu spodaj km/h ali kako?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tako je,pa prozorni plasti?ni displej se dvigne nad ?tevci na katerem je hitrost in drugi podatki,kot pri 3008. Pri Selmarju v Celju dobi? testni avto ponavadi za en dan. So zelo ustre?ljivi in ugodni glede cene! Za Mazdo 3 sem dobo najbolj?i popust vse od Mb do Lj!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejansko razmi?ljam tudi o Mazdi 3... Priznam. V smeri, da dobim tudi kar nekaj dodatne opreme, pa sem ?e vedno par jurjev ceneje, kot pri osnovni izvedbi CX-5... Ampak zaenkrat ?e vedno mislim, da bo na koncu koncev prevladala (ne)racionalna odlo?itev in bom vzel CX-5....... :)

 

Dobro ?e nekaj ?e mi lahko kdo pojasni, kaj so pri Mazdi 3 ?tevci tako narejeni zdaj, da so na velikem merilniku v sredini obrati, na malo pa v digitalnem izpisu spodaj km/h ali kako?

Odvisno je od opreme... Takumi ima recimo na sredini merilnik vrtljajev... ob strani v desnem kotu pa digitalno hitrost, ki pa se prikazuje tudi na HUD-u ... nizji paketi opreme pa imajo pomoje na sredini merilnik hitrosti...

 

Glede testne voznje... ce imajo tako prakso, da je zraven prodajalec, bi jaz povprasal drugje... Na testno voznjo hocem sam pa da je dovolj casa, da presnofam vse... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak?en ?tevec pri M3 je samo od revolution opreme naprej in pa takumi ga ima...ostale opreme imajo na sredini hitrost in levo mali display za obrate...jaz sem se z opremo kar razvadil in bi te?ko vzel osnovno stopnjo...mogo?e od druge naprej...najraje pri mazdi pa revolution ali takumi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, najprej se vsedi v cx3. Mogoce ti bo pa ustrezala.

Saj za vozit CX-3 niti ni tako napacna... sploh glede na to, da gre za nadgradnjo mazde 2, ki je v osnovi majhen mestni avto... Problem je, ker je prtljaznik res majhen... pa zadaj sicer nisem sedel... je pa verjetno prostora malo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj za vozit CX-3 niti ni tako napacna... sploh glede na to, da gre za nadgradnjo mazde 2, ki je v osnovi majhen mestni avto... Problem je, ker je prtljaznik res majhen... pa zadaj sicer nisem sedel... je pa verjetno prostora malo...

Verjamem da ni napacna. Saj je mazda. Problem je ze v tem, da je dvojka malenkost manjsa kot npr.polo,clio, ki so (vsaj zame) na spodnji meji kar se tice velikosti. In cx3 je res majhna, sem sedel tudi na zadnji klopi. Meni je bil zelo klavstrofobicen obcutek....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-3 ?e ima svojo temo

 

http://www.mazda-si.net/topic/12968-mazda-cx-3/

 

glede mojega na?rta za nakup CX-5 pa sem tudi ?e odprl

 

http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/

 

pa vseeno: vendarle razmi?ljam, cena osnovnega modela je pri CX-5 kar nekje 7.500 ? ve?... To je veliko denarja za 12 cm ve? prostora za noge za potnike zadaj in za slabo tretjino ve? prostora v prtlja?niku. 

 

?e postavim skupaj CX-3, CX-5 in CX-9, zgleda razporeditev ?isto enaka, kot pri trenutnih treh Peugeot SUVih... Kajpak z razliko, da so Mazde bistveno lep?e, in ?e vse ostalo, kar se ti?e kvalitete, po mojem mnenju.

 

Tako da, vem, CX-3 je narejena na osnovi 2ke, torej je avto za dva spredaj in za kratke razdalje ?e za 2 otroka od zadaj, CX-5 pa je dru?inski avto. 

 

Najina dva otroka sta stara 8,5 let, tako da verjetno sploh ni debate? CX-5 in po?ret denarno razliko? Je kdo sedel/posedoval oba modela? Primerjeva iz prve roke?

?e smem ?e jaz dodati par besed. Sam ?e eno leto vozim CX3. Avto je odli?en, vendar je za 4 ?lansko dru?ino premajhen. To opazim, kadar se z nami peljejo vnuki. Zato priporo?am  (?e v denarju ni problem), da se vzame CX 5. Avto je dober, veliko prostora pa ?e dobro ga bo? ?ez par let prodal. Odlo?itev pa je seveda tvoja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-5 je finalna izbira? Kaj pa M6 karavan? Resno razmisli ce gledas za 4 clansko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja 6 je malo cenej?a, oz ?e pri osnovno opremi dobi? vse asisten?ne sisteme serijsko, ki jih mora? pri CX-5 ?e dopla?ati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabi na CX-3 kot dru?insko vozilo. Jaz sem ?e pri CX-5 vs. 6 mo?no okleval kaj naj vzamem... ker velikokrat rabim celotno dol?ino prtlja?nika, sem se odlo?il za slednjo.

 

Ko sem teden kasneje po naklju?ju videl kako prostorna je CX-3, prtlja?nik je namre? ob povsem podrti klopi komaj pogoltnil 4 18 colske gume, sem se samo nasmehnil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi na tvojem mestu tudi raje vzel mazdo 6 karavan kot pa cx-5...meni osebno bistveno lep?i ter bolj *nobel* avto...sploh pa te osnovne cx-5 ne izgledajo ravno najlep?e :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rocky, to se menimo v dobrem smislu, kajne? Ne morem si pomagat, vle?e me CX-5, ?eprav so ziher odli?ne 3ke in 6ke - zdaj imamo Mazdo 5 in sem se navadil na vi?jo pozicijo sedenja......

 

?e to: Ima CX-5 ?e v osnovni izvedbi zagon motorja na gumb, ne da je treba klju? v volan vstavljat?

 

Glede ?tevcev, kjer je Mazda o?itno "zadaj" za raznimi peugeoti - meni je to prednost, da je ve? analogne tehnologije v avtu... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

?e to: Ima CX-5 ?e v osnovni izvedbi zagon motorja na gumb, ne da je treba klju? v volan vstavljat?

 

 

To smo ze obdelali v drugi temi :) >> http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/?p=399886

 

Kot kaze imajo tipko za zagon vse razlicice ze od osnovne opreme naprej ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Polo?aj na sede?u je pa v CX5 vsaj meni ?isto druga raven. Prostor za glavo pa sploh.

isto kot v enoprostorcu :), s tem da enosprostorec nima pregrad med voznikom in sovoznikom. To je na primer v 3008 groza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.