Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Odpiram novo temo, prosim da debata te?e na temo bencinskih skyactiv motorjev.

 

Osebno sem vedno znova presene?en, kako malo porabijo mazdini bencinski skyactiv motorji. Moje povpre?je 12.000 kilometrov je 6,5 l/100 km, prera?unano na roko 6,6. Profil vo?nje: zjutraj do slu?be 3,5 km, s kratkim postankom po 1,5 km in potem dvema semaforjema, ki sta praviloma rde?a. Nazaj iz slu?be enako. Med tednom sledita dve dalj?i relaciji (2x25 km in 2x15 km, obakrat brez avtoceste, hitrost med 70 in 100 km/h). Za vikend praviloma relacija med 120 in 300 kilometrov, ve?inoma AC, tempomat praviloma na 136 km/h.

 

Zadnji poln tank: izlet na Dunaj in nazaj, od tega cca. 60 km po mestu z nekaj konkretnimi pospe?evanji in nazaj, ponovno 136 km/h tempomat (realno 132 km/h). Poraba po BC 6,6, na roke prera?unana 6,6.

 

 

Va?e izku?nje?

Napisano

Niso moje ampak sosed ima CX3 s 120 konjskim skyactiv motorjem. Poraba isto pod 7, vozi se nekaj primestne relacije, pol avtocesta in nekaj mestne do slu?be in nazaj. V glavnem sem zelo navdu?en nad tem, da ?e obstaja proizvajalec, ki se ni ?el truditi (beri: goljufati) z dizel motorji in malimi turbo bencinarji (me zanima koliko bojo stale turbine ?ez 10 let za te avte, sosedov je za TSI ?e par jurjev vrgel zahvaljujo? turbini in elektri?ni ro?ni). ?e bi dolo?eni proizvajalci na bencinarjih toliko naredili kot so na dizlih, bi bila 6,5 za 2,0bencinarja nekaj vsakdanjega. Doda? ?e hibriden pogon in ima? hiter a var?en avto obenem pa je motor zanesljiv.  :ne vem:  Prijatelj dela na Toyota servisu in ne more prehvaliti hibridnega sklopa, pravi da so to najbolj zanesljive Toyote. In ne, ni pristranski ker jih druga?e kar fajn kritizira in vozi eno drugo znamko.  :lol:

Jaz imam skoraj 20 let starega japonskega 2,0 ma?inoz okoli 190, 200 konji pa mi uspe imeti porabo na relacijo pod 7, normalne vo?nje pa res dobre 8 l/100km. ?e Clio 2,0 je pil pod 8 litrov ko sem dal manj?e zimske gume. Skratka da se imeti (relativno) nizko porabo na mo?nih bencinarjih.

Napisano

Jest mam 3ko 120konjsko, imam trenutno okrog 1000km narejenih, in mi je do sedaj imel porabo 6.6 po racunalniku in na roko preracunano. Vecinoma se vozim od doma v sluzbo, nekih 100km na dan, od tega je nekje 90km samo avtocesta. Na tempomat pa tezko vozim, ker je skoz guzva, drugace ga pa nastimam na 130, pa je

Napisano

Upam, da ne zavijam s teme - pri nas res ni razlike v ceni goriva toliko benz / dizel, samo tujaina pa je najde? tudi 1,8? proti 1,5? (benz/dizel)

S tem je bencinar verjetno kar prava izbira, ?e res nisi dolgoproga? izven meja.

 

?koda ker je od?la M5, s tem motorjem bi ?e mene zanimala, da je to avto doma, za ?eno do vlaka, jaz mam pa kaj manj?ega za okoli.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja 120g pije nekje 7.0 ampak to do3-4ih kilometrov,ker je motor ?e hladen in ima ve?je obrate. ?e se peljem vsaj 10km pa takoj pade na6-6.5odvisno od prometa. ?e se pa slu?ajno pelje? ali lahko pelje? po omejitvah pa imam 5.5

?e nekaj bi vpra?al kje in koliko stane ?ipi g, in kako se pozna pri vo?nji nasploh npr. pri menjalniku, pospe?ki in nasploh malo opi?i, ?e lahko Lp

Napisano

Navedene vrednosti porabe veljajo za 19 col kolesa, zimska 16 verjetno sicer bodo pripomogla k deci ali dva ni?ji porabi, a bodo temperature takrat ni?je + ve? gretja kabine in sede?ev, zato se bo verjetno poraba obdr?ala pri teh vrednostih.

 

?e tole je morda relevantno: vedno tankam super plus - torej 98 ali 100 oktanov. 95 sem do sedaj enkrat po sili razmer, pa ?e to samo 20 litrov.

 

Jures: v Avstriji je razlika med navadnim bencinom in navadno nafto danes na bencinski, ki mi je najbli?je 1,3 centa "Diesel  1,261 ?/lt, Super  1,274  ?/lt". Verjamem pa, da je npr. v Franciji in Italiji druga?e.

Napisano

Pa da ?e jaz svoj piskr?ek pristavim. 

 

Trenutno sem ?e v fazi utekanja avta, nasploh pa se z njim vozim zelo malo, saj sem v mesecu dni, odkar ga imam, naredil dobrega tiso?aka kilometrov, poraba po potovalnem ra?unalniku 6.4 litra, kar se mi ne zdi veliko. Je pa res, da so vse fure bile 20+ km, torej ni bilo kratkih razdalj. Razmerje avtoceste/regionalke pa nekje 70/30. 

Napisano

Pa da ?e jaz svoj piskr?ek pristavim.

 

Trenutno sem ?e v fazi utekanja avta, nasploh pa se z njim vozim zelo malo, saj sem v mesecu dni, odkar ga imam, naredil dobrega tiso?aka kilometrov, poraba po potovalnem ra?unalniku 6.4 litra, kar se mi ne zdi veliko. Je pa res, da so vse fure bile 20+ km, torej ni bilo kratkih razdalj. Razmerje avtoceste/regionalke pa nekje 70/30.

Se prav si na podobnem kt jest, kaj pa imas?

Napisano

Jaz imam okoli 6,5. Zelo me?ano mesto/relacije, po avtocesti ponavadi tempomat 120-140, bolj odvisno od prometa kot razpolo?enja. Avtomatik je res fantasti?en. Sedaj s sve?im oljem pa sploh :zvizga:

Napisano

Tudi jaz imam okoli 6,5l, me?ano...relacije 70km na dan pa cca. 10-15 km mesto...na morje (dobrih 500 km na eno stran) sem imel porabo malo manj kot 7 l, ?e upo?tevam obe smeri, dol 6,8 nazaj 7,2 pa ga nisem ravno ?paral, tako da bi imel lahko vsaj 0,5 l ni?jo porabo ?e bi bil bli?je omejitvam...z zimskimi 16 colskimi gumami je bli?je 6 litrom ponavadi deci ?ez. Zaenkrat s porabo izredno zadovoljen in tudi jaz tankam 100 oktansko gorivo, ?e nikoli nisem 95...

Napisano

Tu nekje smo vsi. Meni se zdi vredu poraba. Vozimse enako kot prej s cruzom 1.6 124konjev pa sem mel 7.5-8lit. Gre pa M3 ful bolj?e ker je la?ja za 200kg pa dra?jaTankam vedno 95 ker ni neke razlike. V ZDA tankajo celo 88 ali 91 oktanov,bolj?ega sploh nisem videl,pa vseeno nimajo problemov.

Napisano

Ja samo v US je oznaka RON za bencin...in RON 91 je kot pri nas 95 oktanov, 88 RON pa okoli 91 oktanov, ki ga pa pri nas ni...100 oktanov je okoli 95 US RON...

Napisano

USA motorji so (tudi?) zaradi ni?jega oktanskega ?tevila deklarirani na nekaj konjev manj. Znana mi je razlika med RON in ROZ, je v USA standard na?ih 91 oktanov (njihovih 87), torej 4 manj.

 

Ekstremna razlika je pri novem 2.5 T skyactive:

 

SKYACTIV-G 2.5T Specifications (Based in-house measurements)

Inline 4-cylinder 2.5-liter direct-injection turbocharged gasoline engine

Displacement: 2488 cc Bore x Stoke: 89.0mm x 100.0 mm Compression Ratio: 10.5:1 Maximum Output (net):  227HP (169kW) /5,000rpm*5 Maximum torque (net): 310ft-lb (420Nm) /2,000rpm

 

  • *1 A delay in acceleration response common in turbocharged engines due to the time required for the compressor to take effect.
  • *2 Below 3000 rpm. Based on Mazda's in-house investigations.
  • *3 The ratio of air to fuel that provides exactly enough oxygen to burn all of the fuel present. For gasoline the ratio is 14.7:1.
  • *4 As of November 2015. Based on Mazda's in-house investigation.
  • *5 When using AKI 87 regular gasoline. Maximum output with AKI 93 premium gasoline is 250HP (186kW) /5,000rpm.

Torej 23 konjev ve? zaradi 6 oktanov ve?.

Napisano

Baje da zaradi tega ima m3 120KM v resnici 135KM,ker je narejena v Mehiki in je homologirana 120 zaradi manj oktanov. Kaj misli??

Napisano

15 konjev zaradi nekaj oktanov ve? pri neturbo motorju? Dvomim.

 

Dyno graf serijske 120 izgleda tako, konjev je torej skoraj to?no 120 (?e se ne motim poljski ali ?e?ki avto).

14618_mazda-g145.jpg

Napisano

Zanimivo, ker nekateri grafi so pa ?isto druga?ni...135,7 km serijsko pa 179,9 km tunan...

Napisano

Ima? morda link?

 

Lahko da je meritev v nerealnih pogojih oz. so upo?tevali napa?ne referen?ne vrednosti (tlak, temperatura) in zato rezultati la?ejo navzgor.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Do letali??a v Benetkah, nekaj gradbi?? 80-100 km/h, ostalo tempomat 130, brez prometa. Povpre?je 5,9 (300 km). Range je pri 200 prevo?enih kazal ?e 700 km. Nazaj grede bo klanec navzgor, zdaj je bilo v povpre?ju navzdol. Verjetno bom pri?el na nekih 6,5.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Meni kuri nekje 7,6 litra. Na poti v slu?bo in nazaj. Se pozna, da mora premagat 500 mnv. ?e hladno vreme in zimske gume nekaj doprinesejo. Pa ne nabijam v visoke obrate.

Napisano

Meni je glih racunalnik popravu na 6.5 porabo. So pa voznje redne Lesce - LJ, ampak tempomat na 130, al pa itak kolona 90.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aha to je to... v bistvu je udarnik. Tko k un izpred 80 let na progi Brčko-Banovići.
    • Camel Trophy nostalgija. 
    • Velikemu delu vseh nesreč botrujejo naše ceste. Imamo infrastrukturo iz časov Jugoslavije. Niti ena vlada ni investirala vbsirotev nasih cest. Medtem pa je potrjena statistika da je osebni promet narasel 12x, tovorni 6x, potniški 5x ..   Kaj pricakujete? Slovenske ceste so ratale bolj nevarne od Grčije, Albanije in podobno. Samo slabše bo.   Ali pa da komplet vse kategorije 'prilagodijo hitrost razmeram' pa se vozimo max 20 na uro. Pa se takrat bo trkalo.   Prejsnji teden sem s prikolo peljal spet po Ajdovki....za Petrolom Vipava je spet tako sfooookana cesta da ne mores verjet ...prvo pa je to da enostavno ni vec prostora na nasih cestah, enostavno ni.    - Alex ne beri od tu naprej -   Veste da z motorjem naredim ogromno po vsej Evropi. Letno delam cca 30.000km samo z motorjem, vsakič z drugim kot vodič, cca 1/3 vsega pa s svojim. V Spaniji, Franciji, Italiji, Avstriji, Hrvaski, Bosni, Nemciji, Portugalski, Italiji, celo Romuniji sem izjemno sprošcen in samozavesten, ker vem da so ceste dobre, prostor je, asfalt dopusca marsikaj, prostora v ovinkih je ogromno, vozniki se med seboj spostujejo, spostujejo kolesarje (v Spaniji je to ogromen fenomen, ne bo sel mimo ce je polna crta, pa ce tudi se pelje 5km po 25 na uro, ne bo sel mimo ce ni 1,5m do kolesarja in s tem ne gre na crto! Ce tudi vodim izkusene in neizkusene stranke na motorjih si v tujini privoscimo veliko veliko vec, celo dam jim free ride na vrh prelazov....ko se vozim v Sloveniji sem v popolnoma drugacnem stanju na motorju, nemogoce je biti sproscen in uzivati. Vsak slovenc ma prednost pred drugim, vsak je lahko hitrejsi od drugega, sami egoti...   Po moje ko tujci pridejo sem niso navajeni tega stanja, take kulture, take agresije, nespostovanja. Mi smo tako nastrojen narod na cesti da je za popizdit....se posebej pa do tujcev. Ko sem jaz v Sloveniji z jodlarsko registracijo noben ne pričakuje da jih razumem....kako to psujejo (no enako je izven Slovenije, vidis SLO tablico rine vate, v levem speglu cel cajt, gas bremza, psovanje....jaz pa samo nazaj lep dan tudi vam ko sva vzporedno, pol se pa skor v zic pogrezne...    - Konec za Alexa -
    • Nismo opazili...
    • Zanimive dogodivščine   A je bil kakšen Laški (gad)?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.