Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tako je.. ponavadi obvescajo z dopisom ali pa ob rednem servisu naredijo se take zadeve, e gre za kaksno malenkost...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.

 

 

Noja... jaz sem ze veckrat dobil po posti... celo priporoceno so posiljali ... Nazadnje so na sestici preko vpoklica menjali amortizerje zadnjih vrat ... Sem pa nazadnje dobil za sestico letos spomladi, po tem, ko sem jo ze prodal... in sem potem to sporocil novemu lastniku, ki je potem to uredil ... Je pa takrat slo za nekaj pri zavorah ...

 

Scan_24_Apr_2018_at_15.21-20181129-09284

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vpoklici in popravila po proizvodnji so pa? del avtomobilskega vsakdana. 

 

Ni? nebi bilo odve?, ?e bi prek aplikacije My Maazda takele zadeve sporo?ali in seveda obvestilo na mail, ?e je pa? VIN prijavljen v bazo. Seveda s sporo?ilom ali je zadev urgent ali ?aka na redni servis za katerega itak imajo okviren datum.

Glede na to, da ni nih?e omenil predvidevam, da se to ne dela. 

Napisano

A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.

mogoce je odvisno od "dilerja"?

 

Ker pri prvi sestki (sva imela podoben letnik) sem dobil pisma ene 2krat al 3 krat, se ne spomnim koliko vpoklicev je bilo..prvi je bil enkrat ze 2003/2004 potem 2006 al neki takega...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa za tiste ki imamo avto kupljen iz druge roke pa uvo?en?

 

Ce niste sporocili uvozniku svojih podatkov (recimo ob registraciji v apliakcijo My Mazda), ne servisirate avta na pooblascenem servisu, potem je tezko pricakovati, da te bodo kontaktirali ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim uvo?en je bil s strani prodajalca,..in ne poobla??enega servisa ne uporabljam :D

 

Bi pa blo vsaj lepo vedet ali je za vpoklic, da pol privatno se po?lihta.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Mislim uvo?en je bil s strani prodajalca,..in ne poobla??enega servisa ne uporabljam :D

 

Bi pa blo vsaj lepo vedet ali je za vpoklic, da pol privatno se po?lihta.

 

Za vpoklic je glih tko, vendar se mora pa? zadeva po?lihtat na poobla??enem servisu in ne privat.

Napisano

Vpoklic lahko opravi vsakdo, ne glede na to kje je avto bil servisiran. Tak da tisti ki to ne delate na uradnem servisu, enostavno tja poklicat ter vprasat, druge ni. 

Napisano

Manj vpoklicov, manj dofatnih stro?kov. Simple like that.

 

Zakaj? Sj tebe kot lastnika to nic ne stane, al :D 

Napisano

mogoce je odvisno od "dilerja"?

 

Ker pri prvi sestki (sva imela podoben letnik) sem dobil pisma ene 2krat al 3 krat, se ne spomnim koliko vpoklicev je bilo..prvi je bil enkrat ze 2003/2004 potem 2006 al neki takega...

Od tega pri katerem poobla??enem prodajalcu v Slo je bil avto kupljen nikakor nebi smelo biti razlog. Moja je bila v Gami v BTC-ju in potem tudi redno servisirana tam. Ugavnem, tudi nekaj denarja sem pu?nil ko sem napako odpravljal na svoje stro?ke.

 

Mazda res ni imela nekega odnosa do svojih strank.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...

Napisano

Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...

Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.

Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5

Zakaj? Sj tebe kot lastnika to nic ne stane, al :D

 

Kaj to resno ali?

 

 

Napisano

Od tega pri katerem poobla??enem prodajalcu v Slo je bil avto kupljen nikakor nebi smelo biti razlog. Moja je bila v Gami v BTC-ju in potem tudi redno servisirana tam. Ugavnem, tudi nekaj denarja sem pu?nil ko sem napako odpravljal na svoje stro?ke.

 

Mazda res ni imela nekega odnosa do svojih strank.

Cudno moja je bla tudi iz BTCja pa so me redno obve??ali. Tudi vpoklici za sedanji in tako naprej...

izgleda so te pozabili :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.

Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5

Kaj to resno ali?

 

Men so rekli v Ceovcu na uradnem servisu da je bil vpoklic, avto je pa bil kupljen v Salzburgu. Je pa rekel sef servisa, da bi naceloma lahko vpoklic tudi v Sloveniji opravil ce bi hotel. 

 

Seveda vse stroske krije mazda. In pa ja, resno mislim. 

Napisano

Ja valda da nic ne placas zato se pa rece VPOKLIC. Vpoklic naredijo, ker ima zadeva ze iz tovarne serijsko napako na bodisi materialu. Pri drugi generaciji so bili to amortizerji zadnjih vrat (5-door) in pa vodila pri sedezu. Pri prvi generaciji je bil to voznikov airbag, saj se je ob trku znal napacno odpreti in je lahko poskodoval voznika. To je pac strosek, katerega v celoti krije mazda. A si ti redno servisiral avto ali ne je nepomemben podatek. Edino kar je pomembo je to, da se tvoja VIN stevilka ujema s prizadetimi modeli za vpoklic.

Napisano

 Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...

Kdo je dobil vpoklic za zavorne ?eljusti 1. generacije?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jest je dobil za drugo generacijo. Zato pa pravim, da mi je zanimivo, da je dobil glede na to da imajo to hibo ze od prve generacije naprej pa ni bilo nobenih vpoklicov.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.