Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spektr tale "sent from my..." je prav zoprn, a ne mores to skenslat?

Moti te ker ni Sony :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Model je SH, 2.2 SKYACTIVE diesel, 12/2012, 104.000 km

Bil danes na servisu v BTC zaradi vpoklica, zamenjali so mi vakum ?rpalko (?eprav je po zagotovilu prijaznega g. Majesa niti ne bi bilo treba (ampak jo na zahtevo Mazde morajo), reprogramirali so mi PCM in kontrolirali injektorje. Vse bp. 

 

Kaj pa je vakum ?rpalka?

Napisano

Hah, danes sem se oglasil pri kolegu na mazda servisu... in glej ga zlomka, ugotovil je, da je bil vpoklic za mojo mazdo za zamenjavo mehanizma za elektri?ni sklop stranskih ogledal.Naro?il je materijal in za v ?etrtek sem naro?en, da to zamenjajo. Pojavile so se pa te napake, da je motor?ek, ko je sklopil ogledalo ?e naprej delal in posledi?no je skurlo varovalko... ?e ni ?e prej pojedlo zobov na plasti?nem zobniku. Baje bodo meni vgradili sedaj kovinske.

 

 

Napisano

Ej...se spla?a vsake toliko obiskat Mazda servis..enako grem tudi jaz do kolega na Mazda servis v kp..zmeraj izvem kaj novega...tudi za te nove motorje skayactive X...inf...molo zamujajo v novo M3..bojo poleti 2019..problem so imeli z klenkanjem ventilov pri dol.temperaturi motorja zdaj so to porihtali..pa tudi komresor ki ga bojo tej motorji imeli deloval bo ob?asno ko bo rablo..bomo vidli kako se bo obneslo...testi...lp

Napisano

O tem mam jaz pri Mazdi me?ane ob?utke.

 

Ko sem vpra?al zakaj grabi bremza sumljivo. Je rekel, da vejo za ?uden ob?utek in da ?e bi to ugotovil v garanciji bi mi menjali, niso pa ?istega vpoklica naredli. Torej ker prej?nja lastnica ni imela ob?utka, sem tu pa? zvisel.

Po drugi strani, sem pa dobil domov vpoklic, da so na M2 nekaj zic po?raufali.

Napisano

Bil na mazdi danes zaradi nekih vpra?anj. In je vpoklic za moj avto. Komplet airbagi.

?e ne bi ?el sam tja verjetno nebi izvedel zgleda...

Napisano

Ne ne ..ko bi imel servis na orig.mazda servisu bi ti naredili vse kaj je potrebno za tvoji mazdo...tudi vpoklic ..imajo vse zabelezeno na tvoji elekt.servisni kartici..saj tako je pri meni na mazda servis kp..lp

Napisano

Ne ne ..ko bi imel servis na orig.mazda servisu bi ti naredili vse kaj je potrebno za tvoji mazdo...tudi vpoklic ..imajo vse zabelezeno na tvoji elekt.servisni kartici..saj tako je pri meni na mazda servis kp..lp

Tast ne vozi toyote na toyotin servis. Pa so ga obvestili za airbage. Tako da to je mogo?e ena vrsta izogibanja stro?kom iz strani mazde...

Napisano

Tast ne vozi toyote na toyotin servis. Pa so ga obvestili za airbage. Tako da to je mogo?e ena vrsta izogibanja stro?kom iz strani mazde...

Po mojem je to. Itak se ne bo vsem stvar, ki je sporna in je bil vpoklic, pokvarila. Tudi ?e se, lastnik ne ve, da je bil vpoklic in krije pa? stro?ke sam.

 

 

Napisano

Ampak vpoklic je cisti denar za lokalni servis saj stroske storitev krije mazda. Kdo je potem tukaj nor?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak vpoklic je cisti denar za lokalni servis saj stroske storitev krije mazda. Kdo je potem tukaj nor?

Lokalni servis sam ne sme ni? narediti in ima zvezane roke.

Tudi za moje ogledalo so morali dobiti dovoljenje, ?eprav je bil v Nem?iji vpoklic. In, ker je moja"nem?ka"so dovolili.

Ravno danes sem jo peljal na servis, jutri bo fertik.

 

 

Napisano

Ce je avto na listi potem ni debate. Moj point je da ce lokalni servis sam me naredi nic pljuva v lastno skledo v bistvu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom jutri vpra?al na servisu, kako v bistvu grejo tej vpoklici, zakaj jih enim po?ljejo drugim pa ne.

 

 

Napisano

Tast ne vozi toyote na toyotin servis. Pa so ga obvestili za airbage. Tako da to je mogo?e ena vrsta izogibanja stro?kom iz strani mazde...

 

 

Pomoje je tako, da imajo vpoklici razlicne stopnje "nujnosti"... in pri tistih, ki so oznaceni z "nujno", se verjetno poslje vsem, pri tistih z nizjo prioriteto, pa se naredijo ob naslednjem rednem servisu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce je avto na listi potem ni debate. Moj point je da ce lokalni servis sam me naredi nic pljuva v lastno skledo v bistvu

Ugibam. Mogo?e pa ima lokalni poobla??enec preve? dela z rednimi servisi, kjer zanesljivo porabijo pol manj cajta za izvedbo kot je po normi in so tako na profitu. Pri vpoklicih jim pa mazda ki pla?a popravilo verjetno na?pona normo. Zaradi tega jim potem ni mnogo do tega da bi se ukvarjali z vpoklici in jih potem strankam raje zamol?ijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Evo info. iz prve roke, sem bil pravkar na servisu, kako stvari potekajo.

V glavnem gre stvar takole:?e je vpoklic nujen in resen,da so lahko resne po?kodbe (motor, zavore...) po?ljejo vpoklic vsem, ki se jih vpoklic ti?e in so v sistemu .Ta je rde? vpoklic. Ampak ne po?ljejo vpoklica vsem naenkrat, ampak kakor dobijo iz mati?ne tovarne ?t. ?asije.To je zato, da ni gne?e na servisih.

Za manj pomembne vpoklice (tipa se lahko zgodi, a je tega zelo malo in ni ?ivljensko pomembno) se zadevo re?uje ob naslednjem rednem servisu (seveda, kdor pripelje avto na uradni servis).Tretja skupina je taka, da so v njej vpoklici za stvari, ki sumijo, da se lahko pokvarijo a so te okvare zelo redke(tipo moje ogledalo, mehanizem za avtomatski preklop). So pa tudi stvari, ki se kar pogosto kvarijo a za njih ni vpoklica.

Tak primer je bil recimo 1 gen. m6, dizel, bakrene podlo?ke-posledi?no kar nekaj zaribanih motorjev. Za to niso nikoli imeli vpoklica.

 

 

Napisano

Tudi jaz sem bil danes tam. Zamenjali so mi vakum pumpo. In zdej mi nekaj smrdi po nafti. Moram preveriti... Sem pa za ?as vpoklica testiral novo cx5 at in priznam, da at me je prepri?al :-) Tako, da naslednji avto bo po vsej verjetnosti AT.

Napisano

Pomoje je tako, da imajo vpoklici razlicne stopnje "nujnosti"... in pri tistih, ki so oznaceni z "nujno", se verjetno poslje vsem, pri tistih z nizjo prioriteto, pa se naredijo ob naslednjem rednem servisu ...

Potem imata toyota in mazda to smatrano to kot razli?no nujno.
Napisano

Tudi jaz sem bil danes tam. Zamenjali so mi vakum pumpo. In zdej mi nekaj smrdi po nafti. Moram preveriti... Sem pa za ?as vpoklica testiral novo cx5 at in priznam, da at me je prepri?al :-) Tako, da naslednji avto bo po vsej verjetnosti AT.

To sem jaz opazil ze pri prejsnji sestici, zato je bil pri menjavi AT eden izmed pogojev... pa radarski tempomat...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem tudi poklical kolega na Mazda servis v kp in za mojo Mazdzo CX5 BENZIN ni ni? vpoklica..je vse ok..?e bi blo bi me itak poklical ...lp

Napisano

Jaz moram tudi za mojo KP poklicat ob priliki.

Te bodo ?e oni, ?e je tudi tvoja za vpoklic in si v sistemu.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.