Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No pri men pa tkole:

 

Prej?nji teden na poti v slu?bo mi je moja CX-5 zgubila mo?, obrati nikamor gor, ob?utek kot bi vozil z ro?no, ampak ugasnil pa ni. Po ponovnem v?igu dela kot mora, lu?ke ni bilo, moj OBD garminmechanic ne poka?e nobene napake.
Naslednji dan dobim vpoklic, v?eraj tudi izveden v BTC Lj. Povem za te?avo, menijo da bi lahko to bilo to, ampak tudi njihova diagnostika ne poka?e ni?esar. ?e se bo te?ava ponovila bodo sneli sesalni kolektor z loputo, speskali vse skupaj v komori in to je to. Stro?ek lastnika okoli 250 EUR.
Kaj so v?eraj napravili - reprogramiranje ra?unalnika, sedaj zaradi te?av z loputo motor ne more ve? samovoljno ugasniti (so se Japonci ustra?ili, da bi bila veselica, ?e bi ugasnil recimo pri vo?nji po klancu navzdol, zato vpoklic - pojasnilo sprejemnika)
 
takle mamo
Napisano

Dokler se samo ustra?ijo in preventivno naredijo vpoklic je to v redu. To je premium znamka. Najbr? kaj podobnega v kaki dacii ni za pri?akovati

 

 

Napisano

Dokler se samo ustra?ijo in preventivno naredijo vpoklic je to v redu. To je premium znamka. Najbr? kaj podobnega v kaki dacii ni za pri?akovati

 Vsaka tola?ba je dobra  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Vsaka tola?ba je dobra  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

To ni tola?ba, to je dejstvo. Dobra znamka = vpoklic in re?itev zastonj,ostali ni vpoklica = slikaj se kot ve? in zna?. :)

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni se je po vpoklicu podalj?al ?as regeneracije na vsakih 300 km napram prej, ko je bila vsakih 250.Pohvalno.:)

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zivjo, sem nov clan na forumu in tudi novi lastnik Mazde 6 🙂 prebiram vse mozne teme ze dalj casa in glede na to da imajo doticne mazde nekaj manjsih tezav, me zanima ce ima kdo kaksno informacijo kdaj so bili narejeni vpoklici za sesalne lopute (koda vpoklica: AK016A)? Spodaj prilagam tudi link sicer z avstralske strani.

Po preverjanju na mazdini strani po VIN stevilki imam odprt vpoklic za ta problem. 

 

Upam da sem vsaj priblizno zadel temo🙂 

Hvala za odgovore.

19568756-0-image-a-9_1570762318056.jpg
WWW.GOOGLE.COM

Mazda is recalling more than 35,000 cars sold brand new in Australia since 2012. A fault...

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Moji so naredili to kako leto dve nazaj

Meni so to rešili tudi lani. 

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

To je sam za ameriški trg, kjer imajo kolesa kr s srebrnim duct tapom gor prtrjena, ventilčke pa z vezicami fiksirane. Za amere je to dost dobr.

33112_1.png

Napisano

Mora  z nečim se bavit če ma vw jajca pri mehaniku pa nima kaj delat :)

  • Všeč 1
  • Haha 4

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Oj, mene pa zanima, kako je sedaj to z vpoklici in tehničnimi pregledi. Imam še en vpoklic za obdelat, pa sem si rekel, da ga bom istočasno z rednim servisom, sam mi sedaj malce striže registracija in servis 😒

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
On 1/23/2021 at 6:36 PM, Freak said:

Oj, mene pa zanima, kako je sedaj to z vpoklici in tehničnimi pregledi. Imam še en vpoklic za obdelat, pa sem si rekel, da ga bom istočasno z rednim servisom, sam mi sedaj malce striže registracija in servis 😒

Pokliči na uradni servis, oni se odločijo kako težo ima tvoja zadeva. Po moje je redni servis nujna dejavnost, ki jo je potrebno izvesti znotraj garancije, prav tako vpoklic, če kritično vpliva na nekaj na vozilu. Jaz sem bil normalno na servisu btc lj.

Napisano

Avto je letnik 2009, vpoklic je pa za sovoznikov airbag. Sej drgač imam itak v planu zadevo poštimat, sam rad bi istočasno naredil servis in vpoklic, samo mi za kak mesec striže s tehničnim oz registracijo.

Napisano

Ja in kaj ima veze tehnicni oz. registracija s servisom in vpoklicom ? Pac nardits tehnici in potem peljes na servis in vpoklic. Ali obratno. Tudi jaz imam ta vpoklic se odprt in ga nebom opravil dokler je avto v mojemu lastnistvu.

Napisano
Pred eno uro je Scr3am napisal:

Ja in kaj ima veze tehnicni oz. registracija s servisom in vpoklicom ? Pac nardits tehnici in potem peljes na servis in vpoklic. Ali obratno. Tudi jaz imam ta vpoklic se odprt in ga nebom opravil dokler je avto v mojemu lastnistvu.


Verjetno sprasuje zato, ker je lani februarja stopil v veljavo zakon, kjer te lahko na tehnicnem zavrnejo, ce nimas urejenih vpoklicev...

 

WWW.AMZS.SI

Kdor se ne bo odzval na obvezni vpoklic vozila, se ne bo smel voziti!

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Hmm zanimivo in prvic slisim :).  Sem imel julija registracijo in niso nic rekl.

Popravljeno od Scr3am
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo, danes sem naredil tehničnega b.p. Torej vpoklicev ne preverjajo, ali pa preverjajo samo vpoklice, ki so vezani na samo vožnjo(motor, zavore)??? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.