Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
22 hours ago, TiEn said:

Ja če je to povezano so meni to že naredili... sprašujem ker meče napako na senzorju tlaka sealnega koletorja... sicer je bil danes pri mehaniku in je spucal kolektor in pravi naj se peljem če bi mogoče še napako vrglo,.. če ne je rekel da naj bi to popravljali na vpoklicu. Bom čene v Koper poklical.

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

 


image.jpeg

 

Napisano
19 hours ago, Bini said:

Super,jaz sem z njimi zelo zadovoljen,poročaj ....👍

 

Eto, been there... Slabe pol urce bli gotovo, loputa bla ok, sam programiral so 🙂

Napisano

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

Kdaj imaš naročen servis? Javi, da kako rečemo v živo. 

 

 

Napisano

Bo bil peljan z asistenco do ker ne milsim brez turbine furat v koper pa to ne gre nikamor XD prej skuham pašto kot pa da pride mazda na 90kmh

  • Haha 2
  • Žalosten 2

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 22 minutami je TiEn napisal:

Bo bil peljan z asistenco do ker ne milsim brez turbine furat v koper pa to ne gre nikamor XD prej skuham pašto kot pa da pride mazda na 90kmh

Torej zdaj vidiš kako je nam bencinarjem 🤣🤣🤣🤣

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

Ali pa tam-tam nekje. 😋

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

No tako lahko zdaj vidiš kako so včasih dizli šli.....🐌🐌🐌 😂

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
On 3/16/2021 at 1:57 PM, TiEn said:

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

Sem že v torek dobil avto nazaj,.. krivec senzor sesalnega kolektroja,.. menjali so mi senzor, cevke pa nosilec senzorja. Vozim dalje.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Tole najbolj paše v to temo, kot je že @Alex napisal pod temo"Mazda CX-30"je vpoklic za nekatere(po VIN številki) "CX30 X186" motor. Preverili bodo morebitno puščanje tekočine pri kondenzatorju na hladilnem sistemu ter naredili programsko posodobitev na krmilnem sistemu!

V kolikor imate redni servis v doglednem času bodo to opravili takat, drugače pa vas obvestijo.... 😉

Preverjeno pri Mazda servisu! 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.