Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Enako :)

 

Samo da nimam opozorila ampak se vidi na SS, ki se ne aktivira.

Tudi na Alhambri ga je blontreba menjat in sluzbeni skodi....vsi Agm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je slab accu. Meni je pravtako javljal to napako, potem pa je bilo recimo ?ez 2-3 dni spet za ene 3 dni vse v redu (brez napake). Takole periodi?no mi je javljalo okoli 2 meseca, dokler nisem zamenjal accu. Mi je pa ?e avgusta pri pregledu avta na poobla??enem servisu mehanik rekel, da imam slab accu in naj ga pred zimo zamenjam.

Napisano

Hm, mislim, da mora biti poseben accu zaradi e-loop in pa AGM zarad i-stop. Jaz sem ga kupil na poobla??enem servisu. Vgrajujejo pa Exide AGM accu z Mazdinim znakom. Je pa okoli 240?.

Napisano

i-loopa nimam, i-stop sicer ja, a ga ne uporabljam. Bom raje naro?il AGM, bosch stane 120 EUR.

 

Za dizla je aku ve?ji, uradni servis pa ima pa tudi svojo ceno, od tu razlika. Tebi so verjetno vgradili tole: https://www.auto-doc.at/exide/7616745

A misli?, da je to isti?... in napol cenej?i? Ja pa koliko vzamejo za delo za vgradnjo na uradnem servisu? A tega ne zna natrdit kak popoldanc?

 

 

Napisano

A misli?, da je to isti?... in napol cenej?i? Ja pa koliko vzamejo za delo za vgradnjo na uradnem servisu? A tega ne zna natrdit kak popoldanc?

 

Verjetno je isto sranje, samo tist ima Mazdo nalepko gor.  :zvizga:  Edino ?e te z nalepko naredijo bolj kvalitetne, kar pa dvomim. Za vgradnjo vem, da Mo?nik vzame okoli 20?, seveda, ?e ga kupi? pri njemu. Druga?e pa lahko zamenja? tudi sam, so tukaj nekje na forumu navodila. Jaz sem ga menjal pri rednem servisu in mi po moje sploh ni ra?unal vgradnje, ampak nisem bil pri Mo?niku.  :mi pijemoo:

Napisano

Bi rekel, da je enak, brez Mazda nalepke pa? :) Nekdo (AmpeR?) je vgrajeval AGM v CX-5, pa pravi da je OK. Ne vem sicer, ali ima on i-eloop.

 

BIni: moj avto je star 5,5 let, a je v prvih 4,8 letih naredil le 18k km, zato je sedaj verjetno akumulator na koncu. Veliko kratkih vo?enj in v?igov.

Napisano

Bi rekel, da je enak, brez Mazda nalepke pa? :) Nekdo (AmpeR?) je vgrajeval AGM v CX-5, pa pravi da je OK. Ne vem sicer, ali ima on i-eloop.

 

BIni: moj avto je star 5,5 let, a je v prvih 4,8 letih naredil le 18k km, zato je sedaj verjetno akumulator na koncu. Veliko kratkih vo?enj in v?igov.

Hvala,toliko da vem koliko ?asa naj bi bil. Tudi jaz delam malo kilometrov. Koliko ima pa garancije? Toliko kot avto 5let ali je potro?ni material kot marsikaj na avtu!
Napisano

Akumulatorji naj bi bili za i-eloop druga?ni, ampak ni nujno, da dr?i. Morda gre le za upselling strategijo mazde. :)

 

Meni je danes avto spet normalno v?gal, opazil pa sem, da je range ?ez no? ?ude?no narasel na 800 km, ?e v?eraj zve?er zve?er je kazal 760 km. Tankal sem nekaj dni nazaj, pri polnem tanku je kazal 810 km, tako nekako kot ponavadi. Dnevni kilometri se recimo niso nikjer izgubili, prav tako povpre?na poraba ne. Nekaj o?itno se dogaja, upam da menjava akumulatorja re?i zadevo.

Napisano

Akumulator prispel. Sem v dvomih ali naj ga menjam ali ne, saj ?e teden dni ni ve? "battery management system inspection..." obvestila, ravno zdaj, ko je postalo mraz.

 

Ali je razen pomika stekel ?e kak?na stvar, ki se jo mora avto z novim aku nau?iti? Kode radio verjetno nima?

post-5919-0-80441000-1544955681_thumb.jpg

Napisano

Jest je dal tu navidila za menjavo akuja v mazdi z start stop sistemom. Ce sledis bi moralo biti vse ok.

 

Pa si dal stestirati aku, ce so rekli da ga je treba samo napolniti ali je sel rakom zvizgat? Meni so ga na servisu, amzs ga clanom zastonj itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala, bom poiskal.

 

Ne nisem ?e imel ?asa testirati, zgolj slab ob?utek zaradi obvestila, ki se je pojavljalo. Avto star 5 let, skoraj ni? vo?en s strani prej?njega lastnika pa?... bom naslednji teden na na?em "AMZS" dal preverit.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.

 

Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.

 

Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.

Napisano

Ma to kar zamenjaj ce si kupil novega. ?koda da te pusti kje. Meni je zdrzal aku 8 let in cca 200kkm. Crknil naslednji dan pi prodaji novemu lastniku. Prejsnji dan pa avto normalno v?gal pri - 12 ko je stal dober teden.

Napisano

Fantje, vse kar je ve? kot 5 let je ?enkano.Ko prvi? malo zaka?lja ni tukaj kaj modrovat-v trgovino ali na servis in nov akomulator v avto. To je pa? potro?ni matrijal.

Ali je bolj?e, da gre? na pot in se domov pripelje? kot sovoznik v kamionetu vle?ne slu?be?

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem danes sel nazaj na servis, aku je ocitno bogi. Se enkrat testirali in potrdili. Narocili novega. Glede na to da mislim webasto dati notri je to sedaj treba narediti.

Noben problem ni bil tudi ker imam samo racun od servisa na 30.000 iz Francije (ni zabelezeno v sistemu).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pa moral avto zve?er pripeljat, da so aku izmerili, ?ez no? polnili z njihovim polnilcem, in zjutraj spet testirali. Tako zahteva postopek, kot tudi imajo dokaz da je res aku, ker je tudi jutranji test pokazal da je ?voh, oziroma dokaz da ni alternator ali kak porabnik ?ez no?, saj so ga odklopili od avta in dali filat. Isti patak.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.

 

Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.

 

Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.

 

Disclaimer: ker sem prodal avto, je ?el tudi akumulator nazaj na amazon. Napaka "energy management inspection system required" se celo zimo potem ni ve? pojavila, zato se bile o?itno res kratke vo?nje razlog, da je bil akumulator premalo napolnjen. Nekaj dalj?ih vo?enj je zado??alo, da se je napolnil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.