Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Enako :)

 

Samo da nimam opozorila ampak se vidi na SS, ki se ne aktivira.

Tudi na Alhambri ga je blontreba menjat in sluzbeni skodi....vsi Agm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je slab accu. Meni je pravtako javljal to napako, potem pa je bilo recimo ?ez 2-3 dni spet za ene 3 dni vse v redu (brez napake). Takole periodi?no mi je javljalo okoli 2 meseca, dokler nisem zamenjal accu. Mi je pa ?e avgusta pri pregledu avta na poobla??enem servisu mehanik rekel, da imam slab accu in naj ga pred zimo zamenjam.

Napisano

Hm, mislim, da mora biti poseben accu zaradi e-loop in pa AGM zarad i-stop. Jaz sem ga kupil na poobla??enem servisu. Vgrajujejo pa Exide AGM accu z Mazdinim znakom. Je pa okoli 240?.

Napisano

i-loopa nimam, i-stop sicer ja, a ga ne uporabljam. Bom raje naro?il AGM, bosch stane 120 EUR.

 

Za dizla je aku ve?ji, uradni servis pa ima pa tudi svojo ceno, od tu razlika. Tebi so verjetno vgradili tole: https://www.auto-doc.at/exide/7616745

A misli?, da je to isti?... in napol cenej?i? Ja pa koliko vzamejo za delo za vgradnjo na uradnem servisu? A tega ne zna natrdit kak popoldanc?

 

 

Napisano

A misli?, da je to isti?... in napol cenej?i? Ja pa koliko vzamejo za delo za vgradnjo na uradnem servisu? A tega ne zna natrdit kak popoldanc?

 

Verjetno je isto sranje, samo tist ima Mazdo nalepko gor.  :zvizga:  Edino ?e te z nalepko naredijo bolj kvalitetne, kar pa dvomim. Za vgradnjo vem, da Mo?nik vzame okoli 20?, seveda, ?e ga kupi? pri njemu. Druga?e pa lahko zamenja? tudi sam, so tukaj nekje na forumu navodila. Jaz sem ga menjal pri rednem servisu in mi po moje sploh ni ra?unal vgradnje, ampak nisem bil pri Mo?niku.  :mi pijemoo:

Napisano

Bi rekel, da je enak, brez Mazda nalepke pa? :) Nekdo (AmpeR?) je vgrajeval AGM v CX-5, pa pravi da je OK. Ne vem sicer, ali ima on i-eloop.

 

BIni: moj avto je star 5,5 let, a je v prvih 4,8 letih naredil le 18k km, zato je sedaj verjetno akumulator na koncu. Veliko kratkih vo?enj in v?igov.

Napisano

Bi rekel, da je enak, brez Mazda nalepke pa? :) Nekdo (AmpeR?) je vgrajeval AGM v CX-5, pa pravi da je OK. Ne vem sicer, ali ima on i-eloop.

 

BIni: moj avto je star 5,5 let, a je v prvih 4,8 letih naredil le 18k km, zato je sedaj verjetno akumulator na koncu. Veliko kratkih vo?enj in v?igov.

Hvala,toliko da vem koliko ?asa naj bi bil. Tudi jaz delam malo kilometrov. Koliko ima pa garancije? Toliko kot avto 5let ali je potro?ni material kot marsikaj na avtu!
Napisano

Akumulatorji naj bi bili za i-eloop druga?ni, ampak ni nujno, da dr?i. Morda gre le za upselling strategijo mazde. :)

 

Meni je danes avto spet normalno v?gal, opazil pa sem, da je range ?ez no? ?ude?no narasel na 800 km, ?e v?eraj zve?er zve?er je kazal 760 km. Tankal sem nekaj dni nazaj, pri polnem tanku je kazal 810 km, tako nekako kot ponavadi. Dnevni kilometri se recimo niso nikjer izgubili, prav tako povpre?na poraba ne. Nekaj o?itno se dogaja, upam da menjava akumulatorja re?i zadevo.

Napisano

Akumulator prispel. Sem v dvomih ali naj ga menjam ali ne, saj ?e teden dni ni ve? "battery management system inspection..." obvestila, ravno zdaj, ko je postalo mraz.

 

Ali je razen pomika stekel ?e kak?na stvar, ki se jo mora avto z novim aku nau?iti? Kode radio verjetno nima?

post-5919-0-80441000-1544955681_thumb.jpg

Napisano

Jest je dal tu navidila za menjavo akuja v mazdi z start stop sistemom. Ce sledis bi moralo biti vse ok.

 

Pa si dal stestirati aku, ce so rekli da ga je treba samo napolniti ali je sel rakom zvizgat? Meni so ga na servisu, amzs ga clanom zastonj itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala, bom poiskal.

 

Ne nisem ?e imel ?asa testirati, zgolj slab ob?utek zaradi obvestila, ki se je pojavljalo. Avto star 5 let, skoraj ni? vo?en s strani prej?njega lastnika pa?... bom naslednji teden na na?em "AMZS" dal preverit.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.

 

Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.

 

Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.

Napisano

Ma to kar zamenjaj ce si kupil novega. ?koda da te pusti kje. Meni je zdrzal aku 8 let in cca 200kkm. Crknil naslednji dan pi prodaji novemu lastniku. Prejsnji dan pa avto normalno v?gal pri - 12 ko je stal dober teden.

Napisano

Fantje, vse kar je ve? kot 5 let je ?enkano.Ko prvi? malo zaka?lja ni tukaj kaj modrovat-v trgovino ali na servis in nov akomulator v avto. To je pa? potro?ni matrijal.

Ali je bolj?e, da gre? na pot in se domov pripelje? kot sovoznik v kamionetu vle?ne slu?be?

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem danes sel nazaj na servis, aku je ocitno bogi. Se enkrat testirali in potrdili. Narocili novega. Glede na to da mislim webasto dati notri je to sedaj treba narediti.

Noben problem ni bil tudi ker imam samo racun od servisa na 30.000 iz Francije (ni zabelezeno v sistemu).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pa moral avto zve?er pripeljat, da so aku izmerili, ?ez no? polnili z njihovim polnilcem, in zjutraj spet testirali. Tako zahteva postopek, kot tudi imajo dokaz da je res aku, ker je tudi jutranji test pokazal da je ?voh, oziroma dokaz da ni alternator ali kak porabnik ?ez no?, saj so ga odklopili od avta in dali filat. Isti patak.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.

 

Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.

 

Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.

 

Disclaimer: ker sem prodal avto, je ?el tudi akumulator nazaj na amazon. Napaka "energy management inspection system required" se celo zimo potem ni ve? pojavila, zato se bile o?itno res kratke vo?nje razlog, da je bil akumulator premalo napolnjen. Nekaj dalj?ih vo?enj je zado??alo, da se je napolnil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.