Skoči na vsebino

SUV - modna muha?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je MazdaBoy napisal:

 

SUV- modna muha? Prej realnost, mislim da bomo čez deset let vsi vozili take ali drugačne SUV-e. Govorim o novih vozilih, ker dugega ne boš dobu v salonu. Za rabljen avto se bo verjento dobila še kak limuzina. 🙂

 

To je modna muha pa kakorkoli ti temu rečeš. Sploh, če je vsiljeno s strani prodajalcev, ki take stvari vedno počnejo zato, da se dodatno zasluži. Ekvivalenten SUV je 2-3k€ dražji od neSUV modela. Enostavno potem ljudi prepričaš, da rabijo SUV in da nič drugega ni več in. Pa so šli enoprostorci v zgodovino, limuzine, HB-ji itd itd. Pa a res ljudje rabijo take avte, ki so dražji, porabijo več, ne nudijo pa nič kej boljšo izkušnjo? Ne rabijo, jih je pa potrebno prepričat, da to rabijo tudi na tak način, da začneš ukinjat vse ostale modele in bodočim kupcem razlagat, da niso več v trendu, če izberejo limuzino.

 

To je modna muha, ki jo je vsilil prodajalec in velja enako kot za oblačila, elektronske aparate, igrače in drugo. Sej se spomnimo kolk stvari je šlo v slepo ulico in v neki fazi bo tudi ljudem dokurčilo kupovat enako jajce z malenkostno drugačnim ksihtom in manj ali bolj zaobljeno ritjo.

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

 

To je modna muha pa kakorkoli ti temu rečeš. Sploh, če je vsiljeno s strani prodajalcev, ki take stvari vedno počnejo zato, da se dodatno zasluži. Ekvivalenten SUV je 2-3k€ dražji od neSUV modela. Enostavno potem ljudi prepričaš, da rabijo SUV in da nič drugega ni več in. Pa so šli enoprostorci v zgodovino, limuzine, HB-ji itd itd. Pa a res ljudje rabijo take avte, ki so dražji, porabijo več, ne nudijo pa nič kej boljšo izkušnjo? Ne rabijo, jih je pa potrebno prepričat, da to rabijo tudi na tak način, da začneš ukinjat vse ostale modele in bodočim kupcem razlagat, da niso več v trendu, če izberejo limuzino.

 

To je modna muha, ki jo je vsilil prodajalec in velja enako kot za oblačila, elektronske aparate, igrače in drugo. Sej se spomnimo kolk stvari je šlo v slepo ulico in v neki fazi bo tudi ljudem dokurčilo kupovat enako jajce z malenkostno drugačnim ksihtom in manj ali bolj zaobljeno ritjo.

Ti Boss si star. 😉 Pač old skul boj, ki ne gre s časom in trendom naprej. 😊Lahko se upiraš, a uprl se ne boš. Proti vetru pišat pač ne moreš. Tudi sam sem bil proti a sem probal in se ne bi več vrnil nazaj. Dobro, edino kak športen avto pride še v poštev. Vedno manj pogrešam 6-ko. Sedaj, ko sem zaštekal, kako se vozi pravilno  ta X motor, mi je tudi ta veliko bolj v veselje. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Sej drgač ma Boss prav po eni strani, ga razumem, propaganda suv-ov, siljenje prodajalcev za nakup suv-a....morda se bomo pa res hočeš nočeš vozili samo še s suv-i čez nekaj let.

 

 

Napisano

Star? Mrbit res? Ampak vseeno dovolj pameten, da vem kako kapitalizem deluje in da se trende spreminja samo zaradi zaslužkov. A to ljudje res rabijo al ne je drugotnega pomena.

 

Problem pri avtih je največ v tem, da dejansko od opreme nimajo kej več ponudit novega. Avti več ali manj vse imajo in še več, tako da včasih so ljudje avte menjali tudi za to, ker se je pojavil kak nov kos zaželene opreme in ne toliko zaradi neke nuje. Trenutno je v igri le in samo še samovoznost in elektrifikacija. Ampak ker popolne avtomatizacije vožnje še nekaj časa ne bo, elektrifikacija pa zaradi pomanjkljive infrastrukture in ogromno minusov tudi ni tist želeni faktor, ki bi prepričal ljudi k menjavi vozila. Zato rabijo ta vmesni trend in to je SUV segment, ki prepričuje ljudi da to nujno rabijo. Sej SUV-i niso nekaj novega, se svaljkajo v taki ali drugačni obliki že nekje od sredine 90-ih.

 

Že takrat so bili dražji od navadnih avtov in zato prodaja ni nikoli cvetela. Pa bili so enoprostorci, ki so spulili kupcem še kakega tisočaka ali več in je bilo obdobje, ko so enoprostorce kupovali vsi pa al so jih rabili al pa ne. Pa ker so bili nekoliko dražji se je trend kmalu obrnil saj je bilo na trgu primerljivih ampak navadnih avtov v izobilju. Tako so le ponovili zgodbo in enoprostorcu danes pač rečejo SUV, ampak da se bo obdržal morajo zmanjšati paleto klasičnih avtov, katera jje več ali manj enkrat že pokopala predrage enoprostorce. Te napake ne mislijo ponavljat zato pa taka propaganda kot je. Nobenega ne zanima da prodaja ostalih modelov pada, ker ni dobave, ampak se nam lažejo v fris, da smo kupci tisti, ki ne kupujemo teh avtov in si želimo samo SUV-ov. Res? Verjameš v to?

 

Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je MazdaBoy napisal:

Sej drgač ma Boss prav po eni strani, ga razumem, propaganda suv-ov, siljenje prodajalcev za nakup suv-a....morda se bomo pa res hočeš nočeš vozili samo še s suv-i čez nekaj let

Sej se jih da prbit v tla tud:punk:

unusual-16.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Star? Mrbit res? Ampak vseeno dovolj pameten, da vem kako kapitalizem deluje in da se trende spreminja samo zaradi zaslužkov. A to ljudje res rabijo al ne je drugotnega pomena.

 

Problem pri avtih je največ v tem, da dejansko od opreme nimajo kej več ponudit novega. Avti več ali manj vse rabijo in še več, tako da včasih so ljudje avte menjali tudi za to, ker se je pojavil kak nov kos zaželene opreme in ne toliko zaradi neke nuje. Trenutno je v igri le in samo še samovoznost in elektrifikacija. Ampak ker popolne avtomatizacije vožnje še nekaj časa ne bo, elektrifikacija pa zaradi pomanjkljive infrastrukture in ogromno minusov tudi ni tist želeni faktor, ki bi prepričal ljudi k menjavi vozila. Zato rabijo ta vmesni trend in to je SUV segment, ki prepričuje ljudi da to nujno rabijo. Sej SUV-i niso nekaj novega, se svaljkajo v taki ali drugačni obliki že nekje od sredine 90-ih.

 

Že takrat so bili dražji od navadnih avtov in zato prodaja ni nikoli cvetela. Pa bili so enoprostorci, ki so spulili kupcem še kakega tisočaka ali več in je bilo obdobje, ko so enoprostorce kupovali vsi pa al so jih rabili al pa ne. Pa ker so bili nekoliko dražji se je trend kmalu obrnil saj je bilo na trgu primerljivih ampak navadnih avtov v izobilju. Tako so le ponovili zgodbo in enoprostorcu danes pač rečejo SUV, ampak da se bo obdržal morajo zmanjšati paleto klasičnih avtov, katera jje več ali manj enkrat že pokopala predrage enoprostorce. Te napake ne mislijo ponavljat zato pa taka propaganda kot je. Nobenega ne zanima da prodaja ostalih modelov pada, ker ni dobave, ampak se nam lažejo v fris, da smo kupci tisti, ki ne kupujemo teh avtov in si želimo samo SUV-ov. Res? Verjameš v to?

 

Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?

 

 

Ne vem... Verjetno bi se jih vseeno več odločilo za cx 5, čeprav sta oba modela stara i(10 let) n precej že zastarela. Tudi face lifti jima ne pomagata več. Največ bi se jih (v resnici se tudi odloči)  za CX30. 😊

pred 6 minutami je FuManchu napisal:

Sej se jih da prbit v tla tud:punk:

unusual-16.jpg

Res je. Tudi to se da. 😊

IMG_20230103_173042.jpg

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Škoda je mojega avtobuska😪.

Najboljše, da zdaj prodam in kupim zadnji letnik... Ta je pravi za vecje familje.

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?

 

 

Jaz bi ze pred petimi leti lahko vzel cetrto sestico... a sem se zavestno odlocil za CX-5 :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 43 minutami je Jest napisal:

Jaz bi ze pred petimi leti lahko vzel cetrto sestico... a sem se zavestno odlocil za CX-5 :) ... 

 

A če bi bila takrat recimo na vidiku nova 6-ka in ne samo facelift?

 

Facelift šestke 2015 je bil na zunaj komaj kej drugačen kot original, drugi facelift 2018 pa tudi je bil premalo, da bi lahko govorili o novi različici. CX-5 pa je 2017 dobila že pravo drugo generacijo modela in dejansko je bila tud karoserija na novo ukrojena in ne glede, da nosi podobne smernice oblikovanja vseeno gre za nov model.

 

Se pravi, ko si kupoval si kupoval v bistvu nov model in me res zanma, če bi bila takrat na voljo tud nov model 6-ke a bi govoril isto? Govorim samo namreč pač o tem, da 6-ke 10 let namenoma niso spreminjali oziroma samo osveževali več ali manj pa še to največ plastiko spredaj zadaj in armaturko. S tem so namenoma držali kupce stran od 6-ke in stavili več ali manj vse na CX-5. Tako težko nekdo reče, da je zato SUV bolj zaželen od klasike v katero niso vlagali kaj dosti. 

 

Glede na to, da je recimo prva 6-ka živela od 2002 so 2008  (vmes 2005 FL) je to 6 let življenske dobe. Druga generacija je živela še manj od 2008 do 2012 (2010 FL) in po komaj 4 letih jo je menjala tretja greneracija. Ta zadnja pa se je pojavila 2012 po treh letih FL 2015 in konec bi moral biti 2018, kjer bi Mazda dejansko po vsej logiki morala narediti nov model a ga ni. So pa naredili le en malo večji FL, Tukaj torej je prevladalo to dejstvo, da so namensko ukinili razvoj novega modela.

33112_1.png

Napisano

Ok, ko sem jaz kupoval CX-7 oz. dokončno CX-5 sem prav zaradi neke drugačnosti od ostalih avtov. Pogoj pa je bil 4x4, ki pa neSUVi to niso imeli. Ja, na kratko modna muha.

 

Napisano

V bistvu mi je bila CX-5 vsec ze eno menjavo prej… samo takrat nevem, kaj je prevagalo, da sem vzel sestico… Moram pobrskat nazaj po forumu… saj sem gotovo kaj pisal ;)
 

Edit:

Evo… nasel… ze takrat, ko sem imel na testu tardeco sestico, sem bil v dilemi ali to ali pa CX-5

 

 

Pa, ko sem prvic peljal takrat se predprodukcijsko CX-5…


In po vikend testu prve generacije CX-5

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Ne vem... Verjetno bi se jih vseeno več odločilo za cx 5, čeprav sta oba modela stara i(10 let) n precej že zastarela. Tudi face lifti jima ne pomagata več. Največ bi se jih (v resnici se tudi odloči)  za CX30. 😊

Res je. Tudi to se da. 😊

IMG_20230103_173042.jpg

Tole tako ali rako ni tema za nas ,ki imamo CX-30tke,ker imamo crossoverje.....:bravo:

Samo sliko pogledaš in ti je jasno....😊 Višina 154cm pa res ni nekaj kar bi me motilo,vsak enoprostorec in 90% karavanov ima to višino pa mogoče koga moti🤔 To so samo neke kaprice posameznikov,ki se brezupno upirajo napredku in vsemu novemu.....:hohoho:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Tole tako ali rako ni tema za nas ,ki imamo CX-30tke,ker imamo crossoverje.....:bravo:

Samo sliko pogledaš in ti je jasno....😊 Višina 154cm pa res ni nekaj kar bi me motilo,vsak enoprostorec in 90% karavanov ima to višino pa mogoče koga moti🤔 To so samo neke kaprice posameznikov,ki se brezupno upirajo napredku in vsemu novemu.....:hohoho:

Itak. Nekaterim je všeč tudi hrošč in prisegajo, da, so to zadnji pravi avti. 😊

 

 

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

uuu ja... napredek 😂🤣

Ja kakor za koga, vedno se na koncu sam odločiš zakaj kupiš tak ali drugačen avto.... 🤔 Ne more se nek trgovec odločat namesto tebe, tako je lahko le, če preveč cincaš in si nek mečkaš že nasploh v življenju... :nevem:

Napisano

Mene ne motijo toliko tej visoki avti, kot to, da ga hočeš potem znižati z gewindami itd.?

  • Všeč 3
  • Haha 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Ja kakor za koga, vedno se na koncu sam odločiš zakaj kupiš tak ali drugačen avto.... 🤔 Ne more se nek trgovec odločat namesto tebe, tako je lahko le, če preveč cincaš in si nek mečkaš že nasploh v življenju... :nevem:

 

Ja pa prav trgovec se odloči. Ali pa celo proizvajalec. Ko nekaj umaknejo iz proizvodnje in imaš na izbiro eno obliko katerekoli barve želiš, to zame ni izbira. Tako izbiro smo imeli pri Ladi pred petdesetimi leti...

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 52 minutami je Slivka napisal:

 

Ja pa prav trgovec se odloči. Ali pa celo proizvajalec. Ko nekaj umaknejo iz proizvodnje in imaš na izbiro eno obliko katerekoli barve želiš, to zame ni izbira. Tako izbiro smo imeli pri Ladi pred petdesetimi leti...

Če nimaš pri Mazdi kar bi rad,pojdi drugam......👍Ne rabi vsak poltovorno vozilo😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Bi pa limuzino imel...pa je tudi ni...

Mislim na limuzino, ne mazdo 3.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 20 minutami je Shrek napisal:

Bi pa limuzino imel...pa je tudi ni...

Mislim na limuzino, ne mazdo 3.

Če se spomnimo iz bližnje preteklosti; 929 ali Xedos9, res pravi limuzini.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Če se spomnimo iz bližnje preteklosti; 929 ali Xedos9, res pravi limuzini.

 

Bližnje preteklosti? Zadnjo Mazdo 929 so izdelali pred petindvajsetimi leti. V avtomobilskem svetu je to že zgodovina, ne pa bližnja preteklost...

  • Všeč 2
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.