Skoči na vsebino

SUV - modna muha?


323 BA

Priporočeno sporočilo

pred 6 urami je MazdaBoy napisal:

 

SUV- modna muha? Prej realnost, mislim da bomo čez deset let vsi vozili take ali drugačne SUV-e. Govorim o novih vozilih, ker dugega ne boš dobu v salonu. Za rabljen avto se bo verjento dobila še kak limuzina. 🙂

 

To je modna muha pa kakorkoli ti temu rečeš. Sploh, če je vsiljeno s strani prodajalcev, ki take stvari vedno počnejo zato, da se dodatno zasluži. Ekvivalenten SUV je 2-3k€ dražji od neSUV modela. Enostavno potem ljudi prepričaš, da rabijo SUV in da nič drugega ni več in. Pa so šli enoprostorci v zgodovino, limuzine, HB-ji itd itd. Pa a res ljudje rabijo take avte, ki so dražji, porabijo več, ne nudijo pa nič kej boljšo izkušnjo? Ne rabijo, jih je pa potrebno prepričat, da to rabijo tudi na tak način, da začneš ukinjat vse ostale modele in bodočim kupcem razlagat, da niso več v trendu, če izberejo limuzino.

 

To je modna muha, ki jo je vsilil prodajalec in velja enako kot za oblačila, elektronske aparate, igrače in drugo. Sej se spomnimo kolk stvari je šlo v slepo ulico in v neki fazi bo tudi ljudem dokurčilo kupovat enako jajce z malenkostno drugačnim ksihtom in manj ali bolj zaobljeno ritjo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Boss napisal:

 

To je modna muha pa kakorkoli ti temu rečeš. Sploh, če je vsiljeno s strani prodajalcev, ki take stvari vedno počnejo zato, da se dodatno zasluži. Ekvivalenten SUV je 2-3k€ dražji od neSUV modela. Enostavno potem ljudi prepričaš, da rabijo SUV in da nič drugega ni več in. Pa so šli enoprostorci v zgodovino, limuzine, HB-ji itd itd. Pa a res ljudje rabijo take avte, ki so dražji, porabijo več, ne nudijo pa nič kej boljšo izkušnjo? Ne rabijo, jih je pa potrebno prepričat, da to rabijo tudi na tak način, da začneš ukinjat vse ostale modele in bodočim kupcem razlagat, da niso več v trendu, če izberejo limuzino.

 

To je modna muha, ki jo je vsilil prodajalec in velja enako kot za oblačila, elektronske aparate, igrače in drugo. Sej se spomnimo kolk stvari je šlo v slepo ulico in v neki fazi bo tudi ljudem dokurčilo kupovat enako jajce z malenkostno drugačnim ksihtom in manj ali bolj zaobljeno ritjo.

Ti Boss si star. 😉 Pač old skul boj, ki ne gre s časom in trendom naprej. 😊Lahko se upiraš, a uprl se ne boš. Proti vetru pišat pač ne moreš. Tudi sam sem bil proti a sem probal in se ne bi več vrnil nazaj. Dobro, edino kak športen avto pride še v poštev. Vedno manj pogrešam 6-ko. Sedaj, ko sem zaštekal, kako se vozi pravilno  ta X motor, mi je tudi ta veliko bolj v veselje. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej drgač ma Boss prav po eni strani, ga razumem, propaganda suv-ov, siljenje prodajalcev za nakup suv-a....morda se bomo pa res hočeš nočeš vozili samo še s suv-i čez nekaj let.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Star? Mrbit res? Ampak vseeno dovolj pameten, da vem kako kapitalizem deluje in da se trende spreminja samo zaradi zaslužkov. A to ljudje res rabijo al ne je drugotnega pomena.

 

Problem pri avtih je največ v tem, da dejansko od opreme nimajo kej več ponudit novega. Avti več ali manj vse imajo in še več, tako da včasih so ljudje avte menjali tudi za to, ker se je pojavil kak nov kos zaželene opreme in ne toliko zaradi neke nuje. Trenutno je v igri le in samo še samovoznost in elektrifikacija. Ampak ker popolne avtomatizacije vožnje še nekaj časa ne bo, elektrifikacija pa zaradi pomanjkljive infrastrukture in ogromno minusov tudi ni tist želeni faktor, ki bi prepričal ljudi k menjavi vozila. Zato rabijo ta vmesni trend in to je SUV segment, ki prepričuje ljudi da to nujno rabijo. Sej SUV-i niso nekaj novega, se svaljkajo v taki ali drugačni obliki že nekje od sredine 90-ih.

 

Že takrat so bili dražji od navadnih avtov in zato prodaja ni nikoli cvetela. Pa bili so enoprostorci, ki so spulili kupcem še kakega tisočaka ali več in je bilo obdobje, ko so enoprostorce kupovali vsi pa al so jih rabili al pa ne. Pa ker so bili nekoliko dražji se je trend kmalu obrnil saj je bilo na trgu primerljivih ampak navadnih avtov v izobilju. Tako so le ponovili zgodbo in enoprostorcu danes pač rečejo SUV, ampak da se bo obdržal morajo zmanjšati paleto klasičnih avtov, katera jje več ali manj enkrat že pokopala predrage enoprostorce. Te napake ne mislijo ponavljat zato pa taka propaganda kot je. Nobenega ne zanima da prodaja ostalih modelov pada, ker ni dobave, ampak se nam lažejo v fris, da smo kupci tisti, ki ne kupujemo teh avtov in si želimo samo SUV-ov. Res? Verjameš v to?

 

Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je MazdaBoy napisal:

Sej drgač ma Boss prav po eni strani, ga razumem, propaganda suv-ov, siljenje prodajalcev za nakup suv-a....morda se bomo pa res hočeš nočeš vozili samo še s suv-i čez nekaj let

Sej se jih da prbit v tla tud:punk:

unusual-16.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

Star? Mrbit res? Ampak vseeno dovolj pameten, da vem kako kapitalizem deluje in da se trende spreminja samo zaradi zaslužkov. A to ljudje res rabijo al ne je drugotnega pomena.

 

Problem pri avtih je največ v tem, da dejansko od opreme nimajo kej več ponudit novega. Avti več ali manj vse rabijo in še več, tako da včasih so ljudje avte menjali tudi za to, ker se je pojavil kak nov kos zaželene opreme in ne toliko zaradi neke nuje. Trenutno je v igri le in samo še samovoznost in elektrifikacija. Ampak ker popolne avtomatizacije vožnje še nekaj časa ne bo, elektrifikacija pa zaradi pomanjkljive infrastrukture in ogromno minusov tudi ni tist želeni faktor, ki bi prepričal ljudi k menjavi vozila. Zato rabijo ta vmesni trend in to je SUV segment, ki prepričuje ljudi da to nujno rabijo. Sej SUV-i niso nekaj novega, se svaljkajo v taki ali drugačni obliki že nekje od sredine 90-ih.

 

Že takrat so bili dražji od navadnih avtov in zato prodaja ni nikoli cvetela. Pa bili so enoprostorci, ki so spulili kupcem še kakega tisočaka ali več in je bilo obdobje, ko so enoprostorce kupovali vsi pa al so jih rabili al pa ne. Pa ker so bili nekoliko dražji se je trend kmalu obrnil saj je bilo na trgu primerljivih ampak navadnih avtov v izobilju. Tako so le ponovili zgodbo in enoprostorcu danes pač rečejo SUV, ampak da se bo obdržal morajo zmanjšati paleto klasičnih avtov, katera jje več ali manj enkrat že pokopala predrage enoprostorce. Te napake ne mislijo ponavljat zato pa taka propaganda kot je. Nobenega ne zanima da prodaja ostalih modelov pada, ker ni dobave, ampak se nam lažejo v fris, da smo kupci tisti, ki ne kupujemo teh avtov in si želimo samo SUV-ov. Res? Verjameš v to?

 

Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?

 

 

Ne vem... Verjetno bi se jih vseeno več odločilo za cx 5, čeprav sta oba modela stara i(10 let) n precej že zastarela. Tudi face lifti jima ne pomagata več. Največ bi se jih (v resnici se tudi odloči)  za CX30. 😊

pred 6 minutami je FuManchu napisal:

Sej se jih da prbit v tla tud:punk:

unusual-16.jpg

Res je. Tudi to se da. 😊

IMG_20230103_173042.jpg

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Boss napisal:

Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?

 

 

Jaz bi ze pred petimi leti lahko vzel cetrto sestico... a sem se zavestno odlocil za CX-5 :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Jest napisal:

Jaz bi ze pred petimi leti lahko vzel cetrto sestico... a sem se zavestno odlocil za CX-5 :) ... 

 

A če bi bila takrat recimo na vidiku nova 6-ka in ne samo facelift?

 

Facelift šestke 2015 je bil na zunaj komaj kej drugačen kot original, drugi facelift 2018 pa tudi je bil premalo, da bi lahko govorili o novi različici. CX-5 pa je 2017 dobila že pravo drugo generacijo modela in dejansko je bila tud karoserija na novo ukrojena in ne glede, da nosi podobne smernice oblikovanja vseeno gre za nov model.

 

Se pravi, ko si kupoval si kupoval v bistvu nov model in me res zanma, če bi bila takrat na voljo tud nov model 6-ke a bi govoril isto? Govorim samo namreč pač o tem, da 6-ke 10 let namenoma niso spreminjali oziroma samo osveževali več ali manj pa še to največ plastiko spredaj zadaj in armaturko. S tem so namenoma držali kupce stran od 6-ke in stavili več ali manj vse na CX-5. Tako težko nekdo reče, da je zato SUV bolj zaželen od klasike v katero niso vlagali kaj dosti. 

 

Glede na to, da je recimo prva 6-ka živela od 2002 so 2008  (vmes 2005 FL) je to 6 let življenske dobe. Druga generacija je živela še manj od 2008 do 2012 (2010 FL) in po komaj 4 letih jo je menjala tretja greneracija. Ta zadnja pa se je pojavila 2012 po treh letih FL 2015 in konec bi moral biti 2018, kjer bi Mazda dejansko po vsej logiki morala narediti nov model a ga ni. So pa naredili le en malo večji FL, Tukaj torej je prevladalo to dejstvo, da so namensko ukinili razvoj novega modela.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu mi je bila CX-5 vsec ze eno menjavo prej… samo takrat nevem, kaj je prevagalo, da sem vzel sestico… Moram pobrskat nazaj po forumu… saj sem gotovo kaj pisal ;)
 

Edit:

Evo… nasel… ze takrat, ko sem imel na testu tardeco sestico, sem bil v dilemi ali to ali pa CX-5

 

 

Pa, ko sem prvic peljal takrat se predprodukcijsko CX-5…


In po vikend testu prve generacije CX-5

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Alex napisal:

Ne vem... Verjetno bi se jih vseeno več odločilo za cx 5, čeprav sta oba modela stara i(10 let) n precej že zastarela. Tudi face lifti jima ne pomagata več. Največ bi se jih (v resnici se tudi odloči)  za CX30. 😊

Res je. Tudi to se da. 😊

IMG_20230103_173042.jpg

Tole tako ali rako ni tema za nas ,ki imamo CX-30tke,ker imamo crossoverje.....:bravo:

Samo sliko pogledaš in ti je jasno....😊 Višina 154cm pa res ni nekaj kar bi me motilo,vsak enoprostorec in 90% karavanov ima to višino pa mogoče koga moti🤔 To so samo neke kaprice posameznikov,ki se brezupno upirajo napredku in vsemu novemu.....:hohoho:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Bini napisal:

Tole tako ali rako ni tema za nas ,ki imamo CX-30tke,ker imamo crossoverje.....:bravo:

Samo sliko pogledaš in ti je jasno....😊 Višina 154cm pa res ni nekaj kar bi me motilo,vsak enoprostorec in 90% karavanov ima to višino pa mogoče koga moti🤔 To so samo neke kaprice posameznikov,ki se brezupno upirajo napredku in vsemu novemu.....:hohoho:

Itak. Nekaterim je všeč tudi hrošč in prisegajo, da, so to zadnji pravi avti. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

uuu ja... napredek 😂🤣

Ja kakor za koga, vedno se na koncu sam odločiš zakaj kupiš tak ali drugačen avto.... 🤔 Ne more se nek trgovec odločat namesto tebe, tako je lahko le, če preveč cincaš in si nek mečkaš že nasploh v življenju... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:

Ja kakor za koga, vedno se na koncu sam odločiš zakaj kupiš tak ali drugačen avto.... 🤔 Ne more se nek trgovec odločat namesto tebe, tako je lahko le, če preveč cincaš in si nek mečkaš že nasploh v življenju... :nevem:

 

Ja pa prav trgovec se odloči. Ali pa celo proizvajalec. Ko nekaj umaknejo iz proizvodnje in imaš na izbiro eno obliko katerekoli barve želiš, to zame ni izbira. Tako izbiro smo imeli pri Ladi pred petdesetimi leti...

  • Všeč 2
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Slivka napisal:

 

Ja pa prav trgovec se odloči. Ali pa celo proizvajalec. Ko nekaj umaknejo iz proizvodnje in imaš na izbiro eno obliko katerekoli barve želiš, to zame ni izbira. Tako izbiro smo imeli pri Ladi pred petdesetimi leti...

Če nimaš pri Mazdi kar bi rad,pojdi drugam......👍Ne rabi vsak poltovorno vozilo😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Shrek napisal:

Bi pa limuzino imel...pa je tudi ni...

Mislim na limuzino, ne mazdo 3.

Če se spomnimo iz bližnje preteklosti; 929 ali Xedos9, res pravi limuzini.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:

Če se spomnimo iz bližnje preteklosti; 929 ali Xedos9, res pravi limuzini.

 

Bližnje preteklosti? Zadnjo Mazdo 929 so izdelali pred petindvajsetimi leti. V avtomobilskem svetu je to že zgodovina, ne pa bližnja preteklost...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato k sm kmet an s hribu doma... Al pei zato k je pozna ura...   Ko je Orban začel postavljati ograjo, so šli vsi v luft. Pred volitvam so vsi strašili, da se Janša zgleduje po Orbanu in da bo tudi on postavil ograjo in bomo zarešetkani... Potem je Cerar začel postavljati ograjo, pa je nekako šlo skozi...  Nato je Golob začel umikati ograjo in nihče ni protestiral. Vsi pa imate toliko za povedat čez ilegalce, ki zdaj toliko lažje prehajajo mejo... In zdaj se zdi, kot da so Avstrijci in Italijani krivi za napačne odločitve naše vlade oz. za napačne odločitve Slovencev na volitvah... In zdi se, da so severni in zahodni sosedje krivi, ker nas povezujejo z Balkanom, kamor smo sami prodali paradne konje našega gospodarstva... In zdaj so oni tisti tagrdi, ki bi Schengensko mejo potegnili severno in zahodno od Slovenije in nas tako priključili k Balkanu. Da bi pa naši politiki od Hrvaške zahtevali čuvanje Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi naši politiki Hrvatom zagrozili, da bodo spet uvedli Schengensko mejo na meji med Slovenijo in Hrvaško, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi pa naši politiki še podaljšali ograjo od meje z Madžarsko do Jadrana in naj imajo Hrvati ilegalce, če ne znajo čuvat Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride.   Mah, kaj, itak bo na koncu Janša kriv za vse. Kot vedno...
    • Seveda so dragi, posledično pa ravno zaradi visokih cen novih vozil, ki so napihnjene ravno zaradi forsiranja električnih, ki se z visoko ceno nikakor ne morejo uveljavit pri večjem številu kupcev....  Za enako ceno bi se pa lahko prodalo več električnih vozil le več polnilnic še rabimo in 30% večjo kapaciteto baterije in bi se mogoče izšlo..... 🤔
    • Pushing, lizing, krediti... 
    • Tako kot si napisal, CX5 s polno opremo je cca. 47k, nova M6 v npr. PHEV verziji bi bila sigurno čez 50k, glede na to da se CX60 povzpne do 65k. Adijo cena. Tudi sam si je kot zaprišeni oboževalec ne bi kupil za ta denar, edino o rabljeni bi lahko razmišljal.
    • U ja, še mal pa boš tudi ti na Krku nogice namakal 😂
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.