Skoči na vsebino

Cene uradnih servisov - tujina


323 BA

Priporočeno sporočilo

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

post-5919-0-61477800-1548310886.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko pa je km da so in ploscice in sajbe menjane in to zadaj....?

 

Cene so pa tam tam iste, torej kje je potem drazje glede na standard in cene avtov :)

Kje pa je urna postavka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

81.000 km

 

Urno postavko ima? posredno skrito pri rubrikah AZ, ne vidi pa se ?al ?tevilo ur. Zagotovo nekje med 120 in 140 EUR / ura, to trdim na podlagi dosedanjih ra?unov in izku?enj, ki sem jih imel z delavnicami. Tudi recimo Renault v Celovcu ima 125 EUR z MWsT, Jaguar 170 EUR.


Dodajam: tole velja za Avstrijo z MWsT (Junij 2018), vir delavska zbornica (AK):

post-5919-0-52587700-1548314658_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimajo normirano po urah ampak po vrsti dela - se pravi redni servis je tolk, menjava zavor je pa toliko. Druga? pa full drago, ?e se mene vpra?a - 160 EUR za 5litrov olja - madafakrs  :blink:  :blink:  :blink:  Sicer ne vem kolk imajo ostali, sam meme pride na uradnem cca 50 EUR za 5 litrov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

 

Mal hitro ti je pobralo zadnje diske,upam da niso na trojki tudi mehke ko papir!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Redni servis in letni pregled je ura in pol dela + material. Seveda je to kaj ve? kot menjava dveh filtrov in olja, za tisto se rabi max. pol ure. Edino upam, da je res tako, da preverijo vse predvidene komponente v tisti preostali uri, ?e ?e stane 130 EUR. :)
boss: ?e se ne motim,je nekdo pisal, da se dobi v BTC konkretni popust na olje. Je to torej teh 10 EUR na liter, kot pi?e??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Omg to pa so konkretne cene. Ne razumem zakaj si se odlocil in zamenjal bremze na uradnemu servisu, kljub temu da se ve da so OEM zavore podn od podna. Sedaj je samo vprasanje casa kdaj bo spet sranje. Za bistveno manj denarja dobis vrhunske diske in ploscice. Naredis pac tisti redni servis zaradi garancije to je pa to. Kar se pa tice cene olja je pri nas 19,20?/l na uradnemu servisu (brez popusta). Glede na to da je original olje od proizvajalca total res nevem od kje jim taka cena. Olja total spadajo pod bolj "poceni" olja in se cene gibljejo med 5-6?/l.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

80 km razdalje bi bilo, ce bi to bilo recimo v Celovcu ... :) ... Kot vidim, je na racunu omenjena avtohisa Keglovits, ki se nahaja v Zw?lfaxingu ali Trumauu ... oboje je v blizini Dunaja ... :P ... Bi bilo verjetno blizje iti na Slovasko :) ...   

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? denar in si komot,potem naredi? tako. Niso vsi prera?unljivi kot ve?ina nas. Nekaj pa servis mora zaslu?it! Poleg tega pa bi zahteval da jih menjajo pod garancijo,ker to niti slu?ajno ni normalno,sploh za zadaj! Vozil sem ?e kak?nih 20.razli?nih avtomobilov in kaj takega se ne sme zgodit. Pod 150000 ni govora. So avti katere nisem menjal niti pri 250000,sprednje pa 2-3krat. ?e se to meni zgodi bojo imeli probleme.... Zoom Zoom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

To je to. Zoom Zoom
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katere aftermarket diske in plo??ice pa priporo?ate? Ate so v redu? To spra?ujem zato, ker imam na civicu 80k km, avto pa ima podobno te?avo kot mazde, torej mehke diske. In jih moram najkasneje na naslednjem servisu zamenjat... Kaj bi priporo?ali?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam oboje ATE pa so druga?e super se pa v?asih zgodi, da ?e vedno malo za cvilijo tik predno se avto dokon?no ustavi. Ni hudo ampak kak?en pikolovec pa lahko ?iv?nga fa?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest recimo :D. Jest sem do sedaj vedno vzel ATE pa nikoli ni bilo problemov ali pa kakrsnegakoli piskanja :). Piska lahko tudi zaradi drugih stvari (ujet tujek med ploscico, slabo namazana vodila, iztrosena ploscica... Konec koncev pa lahko tudi res zaradi materiala oz. zaradi ploscice same).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ni prišel "Special Edition",ampak "navaden"-zelen.   Ker je bil pri Vsegradu že razgreben,uvoznik jih pa tudi nima več,sem se dogovoril za tega...a se je tip še zmotil,in so poslali SB verzijo (Schlagbohrer-udarni vrtalni vijačnik). Pa nisem bil nič jezen,ker mi pri tem stroju ni tako važno....ko tako razmišljam,mogoče še bolje,ker od ostalih treh noben vijačnik tega nima,in če bo sin,k se je odselil kdaj rabil...mu tega porinem v roke,pa bo lahko zvrtal tudi kakšno luknjo v zid ipd. brez da bi rabil vrtalno kladivo....za 2-3 luknje bo čist OK,svedre pa tudi že imam....   Ni več Made in Germany,ampak Hungary,a je za to tudi najnovejša revizija tega modela (pogruntaš ko pogledaš za rezervne dele),in ima za to tudi najnovejšo Röhm-ovo vrtalno glavo,ki je veliko krajša-enako sem (oz. je božiček😄) kupil za staro LT-jko....pogruntaš po rdečem obroču na začetku glave....samo takšna glava pa stane od 50€ naprej +PTT😲 https://www.rubart.de/METABO-Schnellspannbohrfutter-Futuro-Plus%2C-S1-M%2C-13mm%2C-R-L-extra-kurz-(636618000)--p10258354 Je še kompaktnejši🧐-se mi dopade😃...seveda pride še ena 4Ah baterija,k je Metabo-100-letna akcija😄. Seveda pa je LTX ko z njim delaš "čisto nekaj drugega",a vseeno-tak stroj za dobrih 130€ z kovčkom vred+močna baterija-bomba👍   In seveda spet slike😉    
    • Odkrito rečeno nisem niti pogledal...evo čisto slučajno je lih 65W😅 Pa tudi,če bi original bil 90W,za polnjenje je 65W polna kapa...samo počasneje bo polnilo baterijo,ker kakšen laptop pa imaš,da ti bo vlekel 90W...mora pa biti že kak potraten-gamerski,k običajno imajo laptopi CPUje z TDP bolj v rangu 30W,za tak laptop pa je 65W več kot dovolj.   Sicer imam tudi Xiaomijev 120W polnilec,k je bil zraven Xiaomi 12 Pro telefona,a raje ne bom izzival nesrečo,ker če na adapterju piše 100W...kaj pa veš,kaj bo🙄
    • Top zadeva :). Samo a ni original polnilec 90W?
    • Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.
    • Huh ja. Retro. Windows 10 bojo počasi nehali posodabljat. Ja to je osnova. Pozabim to napisat.   Izštekaj vse kar ni potrebno za osnovo. Če sta 2 diska, pusti enega, če je mogoče pekač,.... Če bo delalo. Dajaj nazaj kos po kos.   @Z M A J opaziš mogoče kak vzorec? PlošciacPlošcia ramov mi je že crknila. Samo takrat se ni vžgal. Da bi pa kak kabl tak bluzil, pa je meni skoraj neverjetno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.