Skoči na vsebino

Cene uradnih servisov - tujina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

post-5919-0-61477800-1548310886.jpg

Napisano

Koliko pa je km da so in ploscice in sajbe menjane in to zadaj....?

 

Cene so pa tam tam iste, torej kje je potem drazje glede na standard in cene avtov :)

Kje pa je urna postavka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

81.000 km

 

Urno postavko ima? posredno skrito pri rubrikah AZ, ne vidi pa se ?al ?tevilo ur. Zagotovo nekje med 120 in 140 EUR / ura, to trdim na podlagi dosedanjih ra?unov in izku?enj, ki sem jih imel z delavnicami. Tudi recimo Renault v Celovcu ima 125 EUR z MWsT, Jaguar 170 EUR.


Dodajam: tole velja za Avstrijo z MWsT (Junij 2018), vir delavska zbornica (AK):

post-5919-0-52587700-1548314658_thumb.jpg

Napisano

Aha, no po drugi strani pa je cena storitev rednega servisa v ceni materiala.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nimajo normirano po urah ampak po vrsti dela - se pravi redni servis je tolk, menjava zavor je pa toliko. Druga? pa full drago, ?e se mene vpra?a - 160 EUR za 5litrov olja - madafakrs  :blink:  :blink:  :blink:  Sicer ne vem kolk imajo ostali, sam meme pride na uradnem cca 50 EUR za 5 litrov.

33112_1.png

Napisano

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

 

Mal hitro ti je pobralo zadnje diske,upam da niso na trojki tudi mehke ko papir!

Napisano

 

 

Avto ni moj, a glede na to da leto starim 6kam menjajo diske zaradi zvitosti, je to ?al ?e vedno ?ibka to?ka novih mazd.

Ja bomo videli kako bo? Lp
Napisano

Redni servis in letni pregled je ura in pol dela + material. Seveda je to kaj ve? kot menjava dveh filtrov in olja, za tisto se rabi max. pol ure. Edino upam, da je res tako, da preverijo vse predvidene komponente v tisti preostali uri, ?e ?e stane 130 EUR. :)
boss: ?e se ne motim,je nekdo pisal, da se dobi v BTC konkretni popust na olje. Je to torej teh 10 EUR na liter, kot pi?e??

Napisano

Omg to pa so konkretne cene. Ne razumem zakaj si se odlocil in zamenjal bremze na uradnemu servisu, kljub temu da se ve da so OEM zavore podn od podna. Sedaj je samo vprasanje casa kdaj bo spet sranje. Za bistveno manj denarja dobis vrhunske diske in ploscice. Naredis pac tisti redni servis zaradi garancije to je pa to. Kar se pa tice cene olja je pri nas 19,20?/l na uradnemu servisu (brez popusta). Glede na to da je original olje od proizvajalca total res nevem od kje jim taka cena. Olja total spadajo pod bolj "poceni" olja in se cene gibljejo med 5-6?/l.

Napisano

Kot ?e zapisano, avto ni moj. ;) Sam ne bi ?el nikoli na uradni servis menjat zavor. Redni letni servis je druga stvar, seveda ?e ima avto garancijo in rabi? digitalni "?tempelj".

Napisano

Glede na ra?un bi po mojem mnenju pri?el vsaj 300? al pa ve? ceneje v Sloveniji. Jst bi se en dan naro?il in pelal v BTC pa zamenjal. Itak je sam 80km razdalje.

Napisano

80 km razdalje bi bilo, ce bi to bilo recimo v Celovcu ... :) ... Kot vidim, je na racunu omenjena avtohisa Keglovits, ki se nahaja v Zw?lfaxingu ali Trumauu ... oboje je v blizini Dunaja ... :P ... Bi bilo verjetno blizje iti na Slovasko :) ...   

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e ima? denar in si komot,potem naredi? tako. Niso vsi prera?unljivi kot ve?ina nas. Nekaj pa servis mora zaslu?it! Poleg tega pa bi zahteval da jih menjajo pod garancijo,ker to niti slu?ajno ni normalno,sploh za zadaj! Vozil sem ?e kak?nih 20.razli?nih avtomobilov in kaj takega se ne sme zgodit. Pod 150000 ni govora. So avti katere nisem menjal niti pri 250000,sprednje pa 2-3krat. ?e se to meni zgodi bojo imeli probleme.... Zoom Zoom

Napisano

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

Napisano

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

To je to. Zoom Zoom
Napisano

Katere aftermarket diske in plo??ice pa priporo?ate? Ate so v redu? To spra?ujem zato, ker imam na civicu 80k km, avto pa ima podobno te?avo kot mazde, torej mehke diske. In jih moram najkasneje na naslednjem servisu zamenjat... Kaj bi priporo?ali?

Napisano

Jaz imam oboje ATE pa so druga?e super se pa v?asih zgodi, da ?e vedno malo za cvilijo tik predno se avto dokon?no ustavi. Ni hudo ampak kak?en pikolovec pa lahko ?iv?nga fa?e.

33112_1.png

Napisano

Jest recimo :D. Jest sem do sedaj vedno vzel ATE pa nikoli ni bilo problemov ali pa kakrsnegakoli piskanja :). Piska lahko tudi zaradi drugih stvari (ujet tujek med ploscico, slabo namazana vodila, iztrosena ploscica... Konec koncev pa lahko tudi res zaradi materiala oz. zaradi ploscice same).

Napisano

Pri katerem trgovcu pa se spla?a vzeti izdelke ATE? (tako glede cene kot hitrosti dobave oz zaloge)

Napisano

Jaz ima ate disk pa textar plo??ice spredaj. Zadaj vse textar. Pa ob?asno cvili sploh ?e je dovolj vlage v zraku. Saj tko zgleda.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
    • Če je prvi lastnik, ti bo brez problema pokazal račun.   Vidim pa da ga prodaja firma. Torej je 1. lastnik prepisal avto na firmo in to je že menjava lastnika. Ki je večina noče priznat.   Tak da komot tudi njih prostaviš pred dejstva, pa boš videl odziv.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.