Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

peljem do mehanika se pozanimam in naro?im ,.. ma kdo katalo?ke  za m6 2014 2.2d za sprednje diske in obloge ?

 


image.jpeg

 

Napisano

peljem do mehanika se pozanimam in naro?im ,.. ma kdo katalo?ke  za m6 2014 2.2d za sprednje diske in obloge ?

Daj mi na privat po?lji ?tevilko ?asije ker so 3 opcije odvisno os ?tevilke ?asije so razli?ne katolo?ke.

Na autodocu so Ate 58?/disk

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Enake zavore imajo vse 3. gen, sicer so katalo?ke razli?ne, a je vedno enako velik in debel disk. Izjema so edino dizli od zadnjega 2018 fl naprej, tam je 320 disk spredaj (in ate). Kon?no.

Napisano

Prijatelj mi je omenil da je tudi bosch+bosch oz twr+twr kombinacija top polek ATE,...ma kdo izku?nje ?

 


image.jpeg

 

Napisano

Ja zanimivo zakaj je pri 3.gen M6 pet razli?nih katalo?kih za diske. Ena razlaga je da je Mazda menjala dobavitelje, ena da so vidli da neki ni ok in so dali novej?i updatan del in s tem nova katalo?ka.

Mislim pa da vse katalo?ke pa?ejo, samo ne bom pa rekel da 100%, to ve sam Mazda ;)

 

Aja glede TRW nimam pripomb, vse kar sem montiral je blo ok. Glede Bosch pa bi odsvetoval sem montiral kolegu na Citronko bosch komplet in ni blo dobro, od cviljenja do tresenja po cca 1000km, pol sva dala Brembo in je blo ok.

post-5522-0-57306300-1561834264_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na to da ne neki na ful zaviram in na slio se resno spogledujem z twr diski in oblogami milsim da bi moral prit skzi za ene 120e za vse

37? na disk
43? pa obloge

 


image.jpeg

 

Napisano

Glede na to da ne neki na ful zaviram in na slio se resno spogledujem z twr diski in oblogami milsim da bi moral prit skzi za ene 120e za vse

 

37? na disk

43? pa obloge

Ne ?parat pri bremzah, gumah in volanu... To so stvari, ki morajo biti ok.

 

Pa ne me narobe razumeti, da TWR ni ok, ker ne poznam dovolj dobro tega.

 

?elim samo re?t, da ?e nekdo tukaj re?e da so ATE bolj?i in je to recimo par 10 eur dra?je, da? malo ve? in ima? potem mir.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Jest sem ravno vceraj narocil za fotrovo 6ko (mk2) komplet diski+ploscice spredaj in zadaj za 180e (textar). Ce bi vzel vse ATE bi bila cena 260e, ker so sprednje ploscice vec, kot seenkrat drazje napram textar. No ce bi za sebe kupoval bi bilo vse ATE, ampak fotr je rekel naj vzamem neko dobro znamko za soliden denar :).

Napisano

No jaz imam zdaj kon?no tudi ATE komplet ?e zadaj. Ma ne vem, men so to top zavore in od tresenja nikoli ni ne duha ne sluha. Sem se pa v preteklosti s tem ukvarjal predvsem na KIA Clarus in tudi na priv generaciji ?estke, dokler nisem vse skupaj menjal za bolj?e proizvajalce in potem je bilo OK. 

33112_1.png

Napisano

Jaz sem na moji 6-ti 2018

Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.

Napisano

Zimmermann je za to ceno top, imam sam na M3, pa tudi par drugim sem jih ?e montiral, in vse brez problemov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem na moji 6-ti 2018

Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.

A to samo spredaj al komplet ? Ma? kak link?

 

edit:  na?el .. 162e za komplet(spredaj)

 


image.jpeg

 

Napisano

Meni se to zdi ful drago za samo sprednje diske in ploscice. Jest sem dal 180 za komplet spredaj in zadaj textar. Je res da je druga generacija, ampak ni take razlike v ceni.

Napisano

Meni se to zdi ful drago za samo sprednje diske in ploscice. Jest sem dal 180 za komplet spredaj in zadaj textar. Je res da je druga generacija, ampak ni take razlike v ceni.

Mislim, dacje zimermann iz drugega filma-ve?ja kvaliteta.

 

 

Napisano

Komplet Zimmermann spredaj in zadaj diski in plo??ice pride 195,63?. To je za klasi?ne polne diske, ?portni luknjani diski so 40? dra?ji.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zimmermannovi diski z luknjicami na autodoc 120? ploscice 40?. Se mi zdi da je takrat bila razlika v ceni z mojim nakupom 10-20?.

Napisano

Nevem no. Jest imam sedaj gor zimmerman se od prejsnega lastnika pa nisem neki bas zadovoljen. Komplet bremze spredaj in zadaj so bile namontirane pri 160k km, avto sem pa kupil pri 170k km ... sepravi sem ga dobil s prakticno novimi bremzami. Lahko pa da sem samo jaz navajen na ATE  :ne vem: . Na autodocu je komplet zimmerman (spredja in zadaj) 190?. Je pa res, da sem spregledal da si kupil naluknjane diske... No vazno je da bremza tako, kot se zagre

Napisano

Jaz sem na moji 6-ti 2018

Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.

 

To ima? ?e zadnji facelift in dizla s 320 mm zavorami?

Napisano

Takrat ko sem kupoval so bile samo te z liknjicami, ce bi bile ate bi jih vzel neglede na to koliko bi stale, ker ate je top.

Napisano

OK, od MY 2018 naj bi res bilo bolje in celo 320 mm pri dizlu...kar kon?no izgleda spodobno pri 19 col plati??ih. :) Skoraj 100 kg ve? je pa? potrebno ustaviti enako spodobno, kljub temu, da se je skyactiv tehnologija lani s tem izneverila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.