Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Od trenutka k se prizge lucka za rezervo lahko naredim 30km, potem pa range pride na 0km. Ce grem takoj tankat gre notri 57l, tako da je se 7l rezerve. Predvidevam da bi z rezervo naredil vsaj 60-80km nisem pa nikoli izival :D
Mazda 6, 2008 2.5 povprecna poraba zadnjih nekaj tankov 8.3l/100km (racunano na roke).

Napisano

?estka pa tank 62 l, awd pa 52 l.

 

Tud jz nisem ?e nikol ve? kot 57 l tanku, pa sem ?e parkrat ?el v "minus". Je pa res, da po cca. 10-20 km minusa ne more? ve? normalno pospe?evat od 100 km/h naprej. Je kr smotan ob?utek, predvsem na avtocesti, ko da? gas v poden avto pa ne mrdne.

Napisano

?estka pa tank 62 l, awd pa 52 l.

 

Tud jz nisem ?e nikol ve? kot 57 l tanku, pa sem ?e parkrat ?el v "minus". Je pa res, da po cca. 10-20 km minusa ne more? ve? normalno pospe?evat od 100 km/h naprej. Je kr smotan ob?utek, predvsem na avtocesti, ko da? gas v poden avto pa ne mrdne.

Pa to gre? namensko tako v minus ali slu?ajno, ker ni v radiusu 100 km nobene ?rpalke? Ker baje, da ni v redu pobirati ostanke nafte po rezervarju.

 

 

Napisano

Pa to gre? namensko tako v minus ali slu?ajno, ker ni v radiusu 100 km nobene ?rpalke? Ker baje, da ni v redu pobirati ostanke nafte po rezervarju.

 

Namensko ne.

Za te ostanke vem, sam ?e zra?una?, da mi je vedno ostal vsaj ?e 5 litrov rezerve, pol ni neke panike.

Napisano

?estka pa tank 62 l, awd pa 52 l.

 

Tud jz nisem ?e nikol ve? kot 57 l tanku, pa sem ?e parkrat ?el v "minus". Je pa res, da po cca. 10-20 km minusa ne more? ve? normalno pospe?evat od 100 km/h naprej. Je kr smotan ob?utek, predvsem na avtocesti, ko da? gas v poden avto pa ne mrdne.

Trojka ima 52 lit.tank ne 6ka!
Napisano

Trojka ima 52 lit.tank ne 6ka!

Govori o AWD.....kjer je prostora zadaj pri osi posledi?no manj

Kaj pa pri zadnji, kjer so dodali ?e 15L adblue tank, je ?lo na ra?un rezervoarja goriva?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.