Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

za enkrat ni bilo kakih tezav. Kar se tice voznje nisem opazil kaksnih tezav ob nalozenih 3 osebe skupna masa 260 plus prtljaga pa tezko recem kok je vagala se je kr dobr pelal proti hrvaski meji hehe.

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jest osebno bi te tvoje 18ke prodal pa kupil original GTA, saj meni osebno bolj pasejo k avtu in pa tudi lepse so mi. Poleg tega so se original in imas vse po "standardu". Je pa res, da imajo vsake uci svojega malarja. Meni osebno ni to cisto nic lepo, da feltna malo ven gleda...

Aless glede distancnikov predvidevam, da voznja ni nic manj udobna, ampak vrjetno malo bolj trpi podvozje (pesto, lezaj...). V kombinaciji z vecjimi platisci pa sploh.

Napisano

1 bom definitivno se kupil da bom imel te za zimske ki so trenutno na avtu

za letne pa neke druge mogoce tudi originalne ja :-)

 

to pa res vsak ima svojega malerja hehe

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Aless glede distancnikov predvidevam, da voznja ni nic manj udobna, ampak vrjetno malo bolj trpi podvozje (pesto, lezaj...). V kombinaciji z vecjimi platisci pa sploh.

Ne distan?niki ni? ne vplivajo na udobje, pesto je minimalno bolj obremenjeno, ?e ne gre? v extreme z distan?niki. V bistvu z distan?niki raz?iri? kolotek in posledi?no je lega v ovinkih bolj?a, enako kot z plati??i z ni?jim ET(pridejo bolj ven), samo tega ne bo? opazil.

Prednost distan?nikov je individualno prilagajanje ETja OEM plati??, meni je lep?e ?e pride plati??e poravnano z robom blatnika.

Vendar ima M6 zadaj velik notranji rob blatnika, ki onemogo?a poravnavo gume z blatnikom oziroma ni varno, ?e bi dal ?ist na rob in pri polno nalo?enem avtu se recimo pelje? na AC preko grbine ti lahko ta notranji rob prere?e gumo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo sem poslikal kolk prostora je zadaj med gumo in notranjim robom blatnika.

To je z z zimskimi gumami 215/50/17 in OEM plati??i 7x17 ET55.

Vidi se da je prostora max 2,5cm od roba do tekalne povr?ine gume, od zunanjega roba gume pa samo 0,5cm.

post-5522-0-67982700-1552207358_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ravno pred kratkim sem bral en ?lanek, kjer ne priporo?ajo distan?nikov preve?. Bolje je, da se zamenja plati??e z manj?im ET, ?e ho?emo, da je poravnano z blatnikom. Upo?tevati moramo tudi to, da se kolo nagiba proti noter bolj ko obremenimo avto.

To pomeni, da ?e je kolo poravnano z blatnikom ne pomeni nujno, da bo drsalo pri obremenitvi.Res je, tudi nova 6-ka ima kar zajeten rob(skoraj 2 cm) in je kar problem da lepo kolo poravnamo. Original 19" plati??a so kar precej noter in od zadaj izgledajo kar malo sme?no. Pa ?e samo 7" ?iroka za gume ?irine 225.

 

 

Napisano

Evo sem poslikal kolk prostora je zadaj med gumo in notranjim robom blatnika.

To je z z zimskimi gumami 215/50/17 in OEM plati??i 7x17 ET55.

Vidi se da je prostora max 2,5cm od roba do tekalne povr?ine gume, od zunanjega roba gume pa samo 0,5cm.

Kot sem ?e zgoraj napisal, pri obremenitvi kolo ne ostane v isti liniji(ravno) ampak se zgornji rob kolesa nagne proti noter. Tudi sam sem malo cvikal, ko sem montiral ET40 in 7,5 zimske a je bilo, ko so bile polno obremenjene ?e kak cm lufta med gumo in blatnikom.

 

 

Napisano

Kot sem ?e zgoraj napisal, pri obremenitvi kolo ne ostane v isti liniji(ravno) ampak se zgornji rob kolesa nagne proti noter. Tudi sam sem malo cvikal, ko sem montiral ET40 in 7,5 zimske a je bilo, ko so bile polno obremenjene ?e kak cm lufta med gumo in blatnikom.

To dr?i da se ob obremenitvi spremeni nagib koles, ampak do ene mere. ?e je plati??e in guma pre?iroko in ET prenizek, te drugo ne re?i kot ?irjenje blatnikov.

Sem mel tak problem na M3 17x8col ?iroko plati??e ET35 (oem plati??e je 7col et52) pa ni bilo varijante da ne bi drsalo, tudi z valjanjem robov ne ker bi moral robe ven prevarit, zato sem raje tista plati??a prodal.

Z ta drugimi plati??i na M3 17x7col et42 pa gre glih za glih da ne drsa tudi ob nalo?enem avtu.

Glej sliko kje je felga in rob blatnika, stem da je nagib zadnjih koles ?e max nagnjen kok je ?lo

post-5522-0-45845500-1552211465_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To dr?i da se ob obremenitvi spremeni nagib koles, ampak do ene mere. ?e je plati??e in guma pre?iroko in ET prenizek, te drugo ne re?i kot ?irjenje blatnikov.

Sem mel tak problem na M3 17x8col ?iroko plati??e ET35 (oem plati??e je 7col et52) pa ni bilo varijante da ne bi drsalo, tudi z valjanjem robov ne ker bi moral robe ven prevarit, zato sem raje tista plati??a prodal.

Z ta drugimi plati??i na M3 17x7col et42 pa gre glih za glih da ne drsa tudi ob nalo?enem avtu.

Glej sliko kje je felga in rob blatnika, stem da je nagib zadnjih koles ?e max nagnjen kok je ?lo

Sam imam na M3 18x8 et45 (225/40r18) pa nisem opazil da bi ?obalo, je pa res da spredaj gledajo pol centi ?ez blatnik in je stock podvozje.
Napisano

Pismo to je pa res ja in sicer ze prva generacija je imela velik notranji rob. Samo to bi mogu bit ornk nalozen avto, da bi poprasku ali pac? Govorim za stock podvozje.

Napisano

Pismo to je pa res ja in sicer ze prva generacija je imela velik notranji rob. Samo to bi mogu bit ornk nalozen avto, da bi poprasku ali pac? Govorim za stock podvozje.

Hja daj 5ljudi v avto pa poglej kolk se posede avto, pol pa ?e ra?unaj na grbine ko udari gumo navzgor v blatnik. Pri stock podvozju je malenkost bolje ker je vi?ine ve?, ampak ?e vseeno je pri nizkih ETjih lahko problem, kot pravim najbolj je problem pri grbinah ko nabije gumo z vso te?o proti blatniku.

Pri spu??enem podvozju pa si z nizkim ETjem takoj v blatniku,  zato pravim da je potrebno izbirat plati??a z neko razumno mero ?irine in ETja, da se ne zgodi kaka brezvezna nesre?a zarad takih bedarij.

 

 

Mene pa zanima, kak?en razpon lahko ima ET pri Mazdi 3 (gume 16, 65, 205). Hvala za odgovore.Na kateri M3 pa ima tako dimenzijo kter letnik?

Na kateri M3 pa ima? tako dimenzijo gum? Letnik? pa kak ET ima? trenutno? ima? original plati??a?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No evo dokaz kaj se zgodi ?e pretirava? z ET-jem.

Za foro sem namontiral 5mm distan?nike na ET42 7x17 plati??a ki jih mam na M3, tako da je skupen ET pri?el na ET37.

Sem naredil kratko testno vo?njo po bli?njem kro?nem in evo ga rezultat na gumi, pa avto je bil prazen.

post-5522-0-64180700-1554309688_thumb.jpg

post-5522-0-85414400-1554309703_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Ker sem novi pri Mazdi bi prosil za nasvet.

Sedaj imam na avtu  225/55 R17 97V , 17x7.5J ET50 pnevmatike sicer zimske.

V homologaciji je ?e dimenzija  225/45 R19 92V  , 19x7.5J ET45 domnevam za letne pnevmatike.

 

Mel sem nagledane komplet a mi je ?al prodal.

 

Zanima me,kak?ne felne bi priporo?ali da kupim,da nebi kupil feln ki bi ble kvalitetno preslabe.

Mere med vijaki so iste ali je potrebno tudi kupiti nove vijake ?e se kupijo nove felne?

 

lep pozdrav Tine 

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker sem novi pri Mazdi bi prosil za nasvet.

Sedaj imam na avtu 225/55 R17 97V , 17x7.5J ET50 pnevmatike sicer zimske.

V homologaciji je ?e dimenzija 225/45 R19 92V , 19x7.5J ET45 domnevam za letne pnevmatike.

 

Mel sem nagledane komplet a mi je ?al prodal.

 

Zanima me,kak?ne felne bi priporo?ali da kupim,da nebi kupil feln ki bi ble kvalitetno preslabe.

Mere med vijaki so iste ali je potrebno tudi kupiti nove vijake ?e se kupijo nove felne?

 

lep pozdrav Tine

 

Vijaki ostanejo isti. ?e malo po?aka?, bom jaz verjetno v kratkem prodajal original 19", gun metal grey barve od moje 6-ke.Seveda brez pnevmatik.

 

 

Napisano

Imam na muhi dvojne...se ?e nisem dokon?no odlo?il, ker so mi vsak dan druge lep?e. :)

 

 

Napisano

Kaj takega? Jaz sem imel namen nabavit 20 col vossen, ampak sem prej prodal avto. :zvizga:   ?e je ve? kot 19 col, bo potrebno ni?anje, ?e ne bo izgledalo hecno.

post-5919-0-03736600-1582641144_thumb.jpg

Napisano

Ne, jaz imam namen nabavit 19",le da bodo ?irine 8,5"in ET 40.S tem bodo pomaknjena na rob blatnika in bo izgledalo bolj?e.

Upam, da ne bo drsalo po robu ob polno nalo?ene avtu.

 

 

Napisano

Kaj ima med luknjami MAZDA6  5x114.3   ali ztreba paziti ?e na kaj drugega?

Ja 5x114.3 ima razmak med luknjami.

Pazi ?e na sredinsko luknjo Mazda ima 67.1 in ustrezen ET, drga? lahko drsajo ob robo blatnika.

?e bo? slu?ajno rabljene kupoval, jih je fajn preverit na centrirki da niso zvite.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nameraval sem jih kupiti v soboto a je brat brat prodal felne ki so bile namenjene meni.
Sedaj nimam opcije kaj narditi ali spet gor dol pnevmatike al kaj naj naredim
Originalne od Mazde so cerka 33o ojrov tolko gnara nimam

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.