Skoči na vsebino

Testiranje nove mazde 3 hatchback G122 v Kopru

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno vi trije Alex nisre tega opazili ker ste vozili bolj dinami?no, pod ve?jimi obrati in obremenitvijo zato ni pri?lo do izklopa dveh valjev,ker do tega pride pri nizkih obratih brez ve?je obremenitve. To sem nekje zasledil za M3 z X motorjem za G motor sploh nisem vedel da ta sistem sploh ima! Lp

Zna bit... tega, da bi se "peljali" kot turisti na ?kampe v Istro res ni bilo.:). Bi jo morali imeti ve? ?asa, da bi vse izprobali. Tudi sistem za zaznavanje vozila za nami nam nikakor ni hotel delati.

Aja, pa ?e nekaj smo opazili glede zadnjih senzorjev. Namre? ni zaznalo plo?nika, ko smo parkirali rikverc tako, da se mora? orientirati na kameri z rde?o ?rto. Ima pa kamera super funkcijo, da ti nari?e polo?aj avta glede na parkirni prostor-ali si parkiral ravno v box ali postrani. Res dobro pomagalo.

 

 

Napisano

Tempomat v 4. prestavi pri 50 km/h, tako sem jaz testiral na mestni vpadnici. Med normalno vo?njo ne opazi?, sploh ?e preizku?a? zmogljivosti ne. :)

Napisano

Tempomat v 4. prestavi pri 50 km/h, tako sem jaz testiral na mestni vpadnici. Med normalno vo?njo ne opazi?, sploh ?e preizku?a? zmogljivosti ne. :)

Tempomata sploh nismo uporabljali, ?e manj pa vozili 50/uro.Verjetno se to zgodi, ko elektronika opazi, da nima? namena se ?e naprej vozit, pa najprej izklopi dva cilindra nato ?e dva. Pa ima? porabo 0.

 

 

Napisano

?e jo primerjam z mojo Mazdo je ?e bolj ?portno naravnana in manj dru?insko uporabna.

Ko sem odprl prtlja?na vrata sem takoj opazil, da je prtlja?nik manj?i, bolj globok in manj uporaben.

Tudi na zadnjih sede?ih je podobna zgodba...s svojimi 180 cm sem lahko sedel zadaj brez problema, bolj me je zmotila nizka linija strehe, zaradi katere je vstopanje in izstopanje ote?eno in je potrebno paziti na glavo.

Na zadnji klopi deluje bolj utesnjena od stare zaradi manj?ih oken in ?rnega stropa.

Vse je podrejeno zunanjemu dizajnu in manj uporabnosti.

 

Pa da ne bo kdo mislil, da samo kritiziram-avto je bomba za mene, ki se vozim sam ali v dvoje in bi jo takoj kupil,

?e bi bil X ?e na voljo :lol:

 

Prednosti:

-kon?no pravi naslon za roko (to me pri moji najbolj moti)

-lep?a notranjost,

-bolj?i materiali,

-bolj?i menjalnik (kraj?i hodi),

-bolj?i zaslon,

-bolj?i sede?i,

-BOSE je tudi bolj?i

-vsa osvetljava je led (pri moji zamenjal vse rumene ?arnice)

-Premium ob?utek,...

Napisano

Pravega naslona za roko sem se tudi jaz zelo razveselil. Ne vem, kaj je mazdinim in?enirjem dogajalo, da so se prej poslu?evali neke polovi?ne re?itve. ?e posebej pri mazdi 6 je zadeva ?e bolj nelogi?na, kjer je bil pri 3. generaciji 2012-2014 pravi in vzdol?no nastavljiv naslon za roke, pri FL 2015 (enako pri FL 2017 in 2018) pa so ga poslab?ali s takim polovi?nim, kot pri sedaj ?e prej?nji mazdi 3. Kaj ti bo naslon za roke, ki je skoraj nekje na sredinskem grebenu zadaj? :ne vem:

Napisano

Ja sej, jo la?je da? po?ivat, pa da je pol pri miru. Pri ro?nem je skoz kej naprej, nazaj..ne vem. Mene je takrat pri eni testni to ?e najbolj motilo. Maelnkost, ampak je te?no :)

Napisano

Meni je pa ta polovi?ni naslon kul. Lepo po?iva roka gor, ?eprav samo na eni polovi?ki, a je le ta mehka.Isto?asno ti prsti po?ivajo na gumbu za nastavitev glasnosti. Lepo narejeno.

 

 

Napisano

Neverjetno, ti si res odkril popoln avto. :)

Ni popoln, je pa skoraj.Ko se usedem v kak drug primerek avta, in se vrnem kasneje v mojega, je to-to. Perfect. :) Pa ?e barva je najbolj kul.

Zamerim mu edino malo to, da se sli?i malo preve? cesto. In ?e to pri prepovedadanih hitrostih na AC.

Mi je pa naslon res v?e?, bolj kot pri mazdi 6 mk1.Tam je bil premaknjen preve? nazaj.

 

 

Napisano

Jaz bom pri svoji ob menjavi akustike zagotovo izoliral vsa ?tiri vrata, saj se ?e s tem izgubi nekaj dB.

Tudi jaz bom ?el v to s tem, da bom izoliral tudi prtlja?nik in koloteke. Nekaj bo bolj?e, veliko pa ne.

 

 

Napisano

Pri karavanu se ful pozna ?e izolira? prtlja?nik in zadnje blatnike, placa je zadost tak da ne ?parat z izolacijo.

Jst sem izoliral sprednje koloteke, zadnje blatnike, komplet prtlja?nik, zadnja vrata prtlja?nika ter sredinsko konzolo in se je ?um gum res zelo zmanj?al, ?e posebej zadaj lepo tiho.

Ko bom mel ?as se lotim ?e vrat in pokrova motorja, material je, samo ?asa ni.

Pri meni se zdaj najbolj sli?i motor, ki je ?e po default bolj traktorsko glasen.

Aja, je pa tudi dobra stran izolacije, da ozvo?enje bolje dela, lahko zmanj?am glasnost in se ?e vedno razlo?no sli?i.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.