Skoči na vsebino

Nov 6 valjni motor Skyactive X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Da ni to specialy za USA kjer je V6 najmanjsa ma?ina spljoh :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ?e Mazdi uspe prepri?at vlagatelje, imajo v planu vrstne 6 cilindrske motorje oboje bencin in dizel!

Plus tega imajo plan 4kolesni pogon.

Ter plugin hybrid.

Aja pa ceno bi radi dvignili ;)

 

Na?rte imajo zelo dobre, samo je ?e samo na?rt. Ker sem bral ta investicijski na?rt s katerim ?elijo prepri?ati vlagatelje v firmo.

post-5522-0-12296500-1557519901_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Investitorje???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Investitorje???

Ja te objave so iz finan?nega poro?ila ki so ga posredovali svojim investitorjem, v njem so poleg teko?ih poro?il o financah Mazde tudi na?rti za prihodnost.

Se pravi ?e bodo finance dovoljevale se bo razvijalo v tej smeri ?e ne pa vpra?anje.

Aja pa 2.5T motor bo na voljo na Japonskem, v EU pa ?al ni v planu.

post-5522-0-07332000-1557558961_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pod investitorje jaz razumem da iscejo kupca....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pod investitorje jaz razumem da iscejo kupca....

Hmh, pod investitorja si jst razlagam delni?arja oz.nekoga ki vlaga ? v firmo. Tu ima? original in prevod, zdaj pa si sam razlagaj investor=investitor

post-5522-0-27915500-1557578442_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Delnicarji so bistvu lastniki, ce pa isces investitorje pomeni da zelis privabiti nove kupce oz obstojece prosis za nove investicije, oz po domace vec denarja od njih.

 

Porocila za fiscalna leta so pa obvezna za delbiske druzbe in teh par slajdov ni ravo obetavnih (za preteklo leto) zato je v nacrtu korenita sprememba v katero morajo investirati.

 

Na primer, ne dobijo potrditve / odobritve plana delnicarjev - kaj potem? Verjetno vstop drugih lastnikov...

 

Ps prevod je zelo slab....

Delbicarje pa zanima samo eno. Koliksen je rizik vlozka, in kdaj dobijo povrnjeno. Ce ni zagotovil je jeba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

 

Ampak, ?e bi kak Audi ali pa BMW predstavil tak koncept, da i??e investitorje za 3.0 motorje bi se pa v salonu kar trlo ljudi, ki bi ?eleli biti prvi.

Napisano

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

 

Odvisno, v kaj bi tak motor vgradili in na koliko koles bi bil pogon.

 

Doma imam dve Mazdi, ki sta ?e kar v letih. Ampak za njiju pri Mazdi ne najdem ve? zamenjave - ?e pri konkurenci je za en model bolj bogo). Torej me tudi tak motor ne bo prepri?al v nakup Mazde...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Glede na to, da Mazda ho?e bit premium znamka, se mi zdi edino prav, da dodajo 6 valjnike v ponudbo.

?e samo pomislim: Mazda 6 + RWD + 3.0 6valjnik   :wub:

Napisano

 

Glede na to, da Mazda ho?e bit premium znamka, se mi zdi edino prav, da dodajo 6 valjnike v ponudbo.
?e samo pomislim: Mazda 6 + RWD + 3.0 6valjnik   :wub:

 

 

Eno je kaj ljudje ?elijo, drugo je pa koliko bi jih prodali. Na koncu vsi proizvajalci gledajo na ekonomijo.

Napisano

Jaz bi tudi to imel, a vem da ne bi kupil (neuporabno za familjo in nase ceste)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Liter ali dva ve? porabe v zameno za zmogljivej?i, uglajenej?i in ti?ji motor. Ima ve? navora, kot dizel skozi ?ir?e obmo?je... anytime! :)

 

2.5 turbo motor je mo?no dobiti tudi v Evropi, a ?al samo v CX-9: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-9-g227-awd-at-signature-270923979/

Ta motor ?re mo?no nad 10....je ?e moj v CX7 (manj?i) papcal 12-15 da si rekel keks...

+ ve?je zavarovanje

+ ve?je cestnine

+ ogromne dajatve za Co2 v S-Z Evropi (samo ?e vpra?anje ?asa kdaj bomo to tudi mi uvedli)

 

itd, itd - ?elje posameznika niso v razmerju z ostalimo pogoji, in potem ko prodajo nekaj primerkov je seveda to poraz. drugo je v Ameriki, kjer je to 'mala' ma?ina in jih vse to ne boli...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Star 2.3 DISI in skyactive 2.5T nista primerljiva, zagotovo sicer v CX-9 pod 11 ne pije, zato pa v mazdi 6 pije med 8 in 9. Ob vsakodnevni vo?nji ne ve? kot 2.5 NA, ki je napram 2.5 T nepremi?nina (navora ima ca. 150 Nm ve?).

 

Seveda so stro?ki vi?ji, v to smer brezveze, da debatiramo, mpak pri taki motorizaciji gre pri nakupu za bistveno vi?ji % emocij, kot pa pri dizlu. Vi?je stro?ke vzame? v zakup, ni pa to za nekoga, ki bi delal 50k letno, ?e manj pa za povpre?nega Janeza. :)


Nisem vedel da v Evropi prodajajo cx9.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Uradno kot vem ne, razen v Rusiji, Ukrajini...

 

https://www.mazda.ru/cars/newmazda-cx-9/crossover/overview/

 

Osnovna cena je skoraj za dve osnovni CX-5, okrog 38.000 EUR

Napisano

Izgleda res v testni fazi, ko vozi ?enska niti obratomer ne dela.

?e to se je peljala v EV mode-u

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po novem ima potem tudi Mazda zvok motorja iz zvo?nikov?  :vskalo: 

Ampak ?e dobro pogleda? posnetek, kazalec od obratov pade v dveh stopnjah dol. Potem pa je na nuli

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.