Skoči na vsebino

Nov 6 valjni motor Skyactive X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak ?e dobro pogleda? posnetek, kazalec od obratov pade v dveh stopnjah dol. Potem pa je na nuli

zvok pa nara??a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Takega benzinarja in tak?en avto kupil bi tudi jaz.In bi verjetno hitro pozabil na dizel motorje... :)

 

 

Napisano

Alex sj za tebe bojo tut 6 valjnega dizla nardil :P Bo? lahk odpru prevozni?tvo :P

Ojoj,bo dizel, turbo, ?estvaljnik. Spet bo nascal benzinarja. :)

 

 

Napisano

Vsi bi ga imeli, nih?e ga pa ne bi pla?al...

 

Ampak Japonci so pa res eni kekci: naredijo takega krasnega dizela?a, potem pa malo plo?evine zakrivijo in butnejo motor noter. ?e ?e naredijo takega krasnega dizela?a, a se ne morejo malo potruditi pa ?e en uporaben avto narediti? Da to, kar je tu predstavljeno, pride k nam, prodam ?e te Mazdi, ki ju imam in tajim pred vsemi, da sem kdaj sploh Mazdo vozil...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Upam da nebo veriga na zadnji strani :) . Mene pa posebaj privlači štiricilnderski motor z hibridnim sklopom. To še bo zanimivo :) :) 

Napisano
2 hours ago, SpEkTr said:

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Ooo, nova 6-ka, pogon zadaj, vrstnih šest cilindrov, benzinar. 🤗Zakon. To bi imel. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Mene bi mikal 6 valjni dizelaš, ampak v kakšnem avtu, ne pa v ... ... ... temu, kar so fotografirali kot "Mazdo 6"

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ne vem zakaj se palite... tega v EU ne bo. :(

 

ZAradi teh SUV-ov lahko kar pozabimo na novo 6-ko pri nas. Tako da  bye bye.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
16 hours ago, dvorjan said:

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

 

Še BMW gre počasi dol iz zadnjega pogona..Pač višji stroški, dodatna jajca s prenosom nazaj ipd...Potem imaš pa na cesti tudi določene situacije, kjer se z zadnjim pogonom lahko fajn najebeš. Enkrat sem šel z ženino enko se spomnim tam iz črnuč na nemško po tisti bližnjici..No in ko zapelješ s stranske ceste na nemško je bil malce klanček , na njem pa pesek.

 

Itak, avto ki je prihajal z desno je bil še daleč (vsaj mislim sem), speljem, gas,..avto koplje..prednji del že na cesti konkretno, zadnji proti koncu klančka in koplje...grrrrrr... :) Ok, za sneg je tudi tako tako. Se da sicer preživeti, ampak zakaj bi komplicirali če ni treba 🙂

Napisano

Zadnji pogon (če imaš vsaj malo občutka za vožnjo oz. ne rabiš niti tega, ob vseh sodobnih elektronskih pomagalih), je v vožnji veliko večji užitek kot prednji.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam z Zmajem.

 

BTjka ima tudi stalni pogon zadaj in z malo občutka se prav lepo pelje, nič ne premetava tiste riti, ne zanaša, ne koplje,... Le gume je potrebno imeti ta prave in z dovolj profila.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Govorim za vsavkodnevno vožnjo ...za na grobnik verjamem da je kul. No, za obično vožnjo pa...je nekaj razlike, samo meni osebno to ne odtehta vseh pritiklin. Itak pa vsi težijo k AWD tko da, bo pol spet tako tako. Aja seveda ,vprašanje če bo sploh M6 še pri nas :)

Napisano

Vsi pravi športni avti in superšportniki  imajo zadnji pogon ali AWD. Zadnji pogon lahko prenese večjo moč, ni trganja volana v ovinkih.Je tudi cenejši za vzdrževanje kot sprednji. Sprednji pogon je omejen z močjo. Pri pospeških so tudi boljši, ker avto počepne zadaj in prenese več moči na zadnja pogonska kolesa. 

Je pa manj prostora v kabini zaradi "tunela" po sredini. 

In so super za driftanje. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.