Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja res zanimiv primer...zaviral sem normalno..enkrat na polno ..nujno...na mazda servisu so naredili kot treba...so rekli..zdaj ?e malo testiram..vidimo kako boooo...?e ne zamenjava...diski -plo??ice..lp

Napisano

To ni nic cudno. Sem ti rekel, da ti bojo rekl, da menjaj se diske. Zavore so katastrofa. Prisparaj zivce in denar in kupi komplet ATE.

Napisano

Ej...res je..po?akam do jutri ?e bo ?lo pod GARANCIJO..javi kolega ...?e ne pa v nabavo novih zavornih disk.+ plo??ice

ATE..sigurno .lp

Napisano

Neverjetno, da tega ne uredijo. OEM roba je o?itno ?e vedno sranje, sam ne poznam nobene druge znamke, ki bi imela toliko te?av z zavorami. Morda bo pri novi 3 kaj bolje, tam so plo??ice ATE, upam da so tudi diski.

Napisano

Ej...kako se obnesejo te EBC..zavore...so bolj?e od ATE..LP

Napisano

Jaz sem mel prej EBC na M3 in ?e prej na Hondi pa so top!

Standardni EBC program Ultimax je isti rang kot ATE, s tem da ima EBC ?portni program ki je ?e bolj?i, plo??ice RedStuff, YellowStuff, ?portni diski dvodelni diski..... dost vozijo tudi na bolj hudih avtih ala Evo in Impreza STI.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem mel prej EBC na M3 in ?e prej na Hondi pa so top!

Standardni EBC program Ultimax je isti rang kot ATE, s tem da ima EBC ?portni program ki je ?e bolj?i, plo??ice RedStuff, YellowStuff, ?portni diski dvodelni diski..... dost vozijo tudi na bolj hudih avtih ala Evo in Impreza STI.

Jaz sem jih imel tudi na p306 gti. Pozneje sem pre?altal na ferodo 2500.Tudi vrhunske ?portne plo??ice. Je pa res, da takoj prvi?, ko so ?e hladne malo slab?e primejo. Ko se segrejejo so top. Je pa tudi res, da mora? imeti gor primerne diske za te plo??ice. Original bi po moje zvilo po 250 kilometrih in prvem de?ju.

 

 

Napisano

Neverjetno, da tega ne uredijo. OEM roba je o?itno ?e vedno sranje, sam ne poznam nobene druge znamke, ki bi imela toliko te?av z zavorami. Morda bo pri novi 3 kaj bolje, tam so plo??ice ATE, upam da so tudi diski.

Kaj na 3kah so tudi problemi z zavorami? Pri koliko kilometrih pa? In z katerimi zamenjat? Ate? Imam namre? 18 letnik. Lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ok, odlo?il sem se za ATE. Prevle?eni, komplet z ATE plo??icami preko autodoc za 210?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.