Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto po regeneraciji DPF filtra cuka pri nekje 1800 obratih, ko pa pride ?ez mejo 2000, pa potegne kot mora.

 

Pa ?e pohodim gas, se pri teh obratih ?uje nek zvok, kot da je prepih nekje v ma?ini (Mo?no tudi, da si zvok narobe interpretiram). Izven obmo?ja 1800-2000 obratov ne zaznam te?av.

 

Hvala.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Danes se mi je za?ela pri?igati in uga?ati lu?ka za olje. Sem naredil meritev in je olje prej prepolno kot prazno (prilo?ena slika).

Me pa bega napis ma?ini (prilo?ena slika), ker mi ni jasna...

 

Ampak verjetno to ni razlog za moje te?ave...e90ae30339712efdd1733f4021391ce8.jpg5d9d04af02026638efce0596f4841bc1.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ni mi jasno kako bi ?lo ?ez X, ?e je ?isto na vrhu. To pomeni, da bi mogu v avto nalit 1x ve? olja kot je prepisano... Al pa js kej ne ?tekam tu?

 

V nedeljo gremo na morje, tk da bi mogu ASAP olje menjat.

 

Sem pa menjal olje cca. 5k km nazaj, vmes pa sem naredil to regeneracijo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

To je ta famozna regeneracija DPF filtra. ?e se ne izvede do konca oziroma je motor ugasnjen tekom regeneracije, se je, v trenutku vbrizga goriva v izpu?nem ciklu, le to, namesto, da bi zgorelo, pocedilo mimo batnih obro?kov direkt v karter.

 

?e se to dostikrat ponavlja, se po?asi seveda nivo olja, ki ga zdaj dodatno "oplemenituje" ?e ta nafta, dviguje. Tako, da res menjaj, ?im prej in bo potem spet OK.

33112_1.png

Napisano

?e ti gladina olja raste, daj preveri ?e sito oljne ?rpalke, ker zadnja stvar, ki si jo ?eli? je, da ti na dopustu motor zariba.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nekdo mi je rekel, da bi bilo mogo?e potrebno po?istiti egr filter. In pri tem sem se spomnil, da je bil pred regeneracijo dpf-ja tudi on zabit. Mogo?e bi blo dobro ?e to preverit...

 

Hvala za nasvete glede olja. Dejansko me je za?elo skrbet glede tega zdej. Sploh, ker vsak dan naredim 130 km. Bom ?el do mehanika tudi glede tega.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Sem posnel dogajanje glede lu?ke:

 

https://photos.app.goo.gl/1fTXLRSYNdU7e8iZ8

 

Verjetno se je olje za?elo penit po regeneraciji DPF, tako da danes sledi nova menjava olja. Lesson learned - ne delaj menjave olja tik pred regeneracijo DPF. :D

 

Glede EGR-ja bom pa po?akal tole dalj?o furo do dalmacije in nazaj in bom videl, ?e bo potem kaj bolj?e.

Napisano

To na tem videu bolj sumim na zabasano oljno sito v karterju!

No lahko bi bil tudi zabasan oljni filter ali pa zani? oljna pumpa, ker pod vj?jimi obrati bi moral biti vi?ji pritisk olja v tem primeru je pa o?itno premajhen pritisk in se vklopi lu?ka za olje.

Ker pa vemo da se na Mazdah rado zaba?e sito olja, je skoraj 99% to!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kak?na investicija je potem tole, da se re?i, ?e je res oljno sito? Ali je pri tem potrebna tudi menjava olja, ko se re?i?

 

Hvala.

Napisano

Ce delas sam strosek tesnil e mase (2?) in seveda novo olje in filter

Samo spustis olje, snames karter, spucas, nova tesnilna in nazaj.

 

Zelo lahko delo, le da je fajn ce je acto dvignjen oz mas kanal

Jaz sem sam brez kanala delal, dve dvigalki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ugotovi vzrok zakaj se je zama?ilo sito prvo!

Mo?ni vzroki:

1. Podlo?ke na ?obah 

2. Prepogosto neopravljene regeneracije

3. Napaka nekje na Dpf-ju

4. Egr (manj verjetno)

5. Napa?no olje

 

Podlo?ke na ?obah je dobro menjati nekje na 100.000km, to je bil najve?krat problem.

Kot pa so ostali napisali prvo karter dol in pogledati sito, potem ostalo!

Stvar ni tako nedol?na da bi bili razni Egr, vacum leaki ecc kot nekateri stalno omenjajo.

 

Lp Matej

Napisano

Investicija je 5? dihtmasa in 15min dela.

Na?eloma bi olje lahko ven spustil v ?isto posodo, ampak glede nato da si ?e naredo 5000km z oljem, bi jst dal novo olje, saj ne stane tak dost.

Aja, ker smk ?e pri tem katero olje si prej vlil noter??

Uporaba neustreznega olja lahko tudi povzro?i zabasanje oljnega sita.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Olje je po specifikaciji za ta avto (ne vem na pamet, vendar mehanik daje striktno pravega noter in mu zaupam) in dajem istega odkar sem kupil avto 3 leta nazaj.

 

Dejstvo je, da se je promet iz ?tajerske do ljubljane pove?al spomladi in sem ?akal v gu?vi tudi po 20 min od lukovice do ?entjakoba (prva-druga prestava in ?akanje vmes na mestu) in lahko da je bil to razlog, da se mi je dpf zabasal. Moram pa poguglat, kako sploh ?lovek ve, kdaj je avto v avtomatski regeneraciji, da se takrat avta ne uga?a in podobno.

 

Tole z oljno lu?ko se je za?elo po tistem, ko sem opravil manualno regeneracijo (26.6.), po kateri bi se naj menjalo olje, kar sem prebral ?ele naknadno in tako, da olja nisem menjal. Lu?ka se mi je tako pri?gala ene 3 tedne nazaj (in ene 3 tedne po opravljeni regeneraciji) med vo?njo iz slu?be domov (ko je bil motor hladen, je samo gorela, ko se je segrel na AC, pa je za?ela blinkat kot na posnetku) in sem na po?ivali??u v lukovici ustavil in preveril olje, kjer sem se prepri?al, da olja ni premalo. Lu?ka je potem malce utripala tu in tam do doma in to je blo to. Sem mislil, da se je vse uredilo in nato se mi je v?eraj znova pri?gala...

 

Moj mehanik sicer danes dobi olje in filter, ostalega materiala ne more dobiti v tolk kratkem ?asu in je rekel, da bi se menjalo samo olje in filter in se potem po mojem dopustu vidi, kako in kaj...

 

PS: pri tej utripajo?i lu?ki - kolk nevarno se je vozit s tem? Hvala za nasvet.

Napisano

Daj obvezno karter dol, pa spucat sito oljne pumpe.

?i??enje sita je obvezno ker ?e je zabasano pol z samo menjavo olja ne bo? ni? naredil. In kmalu ti bo zaribal motor!

Ne se vozit z lu?ko tlaka olja!

 

Lu?ka tlaka olja pomeni da je pritisk olja premajhen in posledi?no ni zadostnega mazanja, ?e ni mazanja pa verjetno ve? kaj se zgodi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Uff...pri tej lu?ki bi se moral takoj ustaviti....in avtovleka do doma!

Zdaj edino kar lahko naredi? da da? dol pokrov karterja in pogleda? oljno sito ?e ni notri opilkov.

?e gori rde?a lu?ka pomeni da motor nima olja od senzorja vi?je.

Lahko upa? da je samo okvarjen senzor pritiska olja (to obvezno preveri!).

Tista kraj?a ustavljanja ne pomenijo ni? pri regeneraciji....va?no da jih ne prepogosto prekine?, ?e prekine? samo enih par ni ni? narobe.

Vse to lahko preveri? po trenutni porabi (kar je v?asih te?ko) ali pa, da si kupi? OBD ?italec in namenski program za Android, ios, Win (torque ali forscan npr.)

Napisano

Tako je ustavljanje med regeneracijo nimajo nekega vpliva na olje. ?e npr pogostokrat uga?a? motor med regeneracijo pa lahko privede do pove?ane koli?ine olja v motorju, ko pride olje do X oznake pa ti javi napako in je potrebno zamenjat olje.

 

Izvajanje regeneracije lahko ugotovi? z obdjem ali la po trenutni porabi, ?e se recimo pelje? in spusti? gas ti trenutna poraba mora kazat 0L, ?e dela regeneracijo pa ka?e 1,5L

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Uff...pri tej lu?ki bi se moral takoj ustaviti....in avtovleka do doma!

Zdaj edino kar lahko naredi? da da? dol pokrov karterja in pogleda? oljno sito ?e ni notri opilkov.

?e gori rde?a lu?ka pomeni da motor nima olja od senzorja vi?je.

Lahko upa? da je samo okvarjen senzor pritiska olja (to obvezno preveri!).

Tista kraj?a ustavljanja ne pomenijo ni? pri regeneraciji....va?no da jih ne prepogosto prekine?, ?e prekine? samo enih par ni ni? narobe.

Vse to lahko preveri? po trenutni porabi (kar je v?asih te?ko) ali pa, da si kupi? OBD ?italec in namenski program za Android, ios, Win (torque ali forscan npr.)

 

To, kar pravi?, da lahk edino naredim, a to si mislu, da lahk sam preverim al pa? mora to mehanik naredit?

 

A je to mo?no, da bi blo premal olja, ?e pa mi ka?e, da je polno? Jao.

Tako je ustavljanje med regeneracijo nimajo nekega vpliva na olje. ?e npr pogostokrat uga?a? motor med regeneracijo pa lahko privede do pove?ane koli?ine olja v motorju, ko pride olje do X oznake pa ti javi napako in je potrebno zamenjat olje.

 

Izvajanje regeneracije lahko ugotovi? z obdjem ali la po trenutni porabi, ?e se recimo pelje? in spusti? gas ti trenutna poraba mora kazat 0L, ?e dela regeneracijo pa ka?e 1,5L

 

Javi napako s tem, ko se pri?ge rde?a lu? za olje al je ?e kak?na druga lu?ka za kej takega?

Napisano

Kaksenga materijala nemore dobit? Diht mase? pa to dobis ze v malo bolsi pekarni. Mam filing da imas mehanika salabajzerja. Ce ne misli karterja dol vzet pa scistit sito pol je brezveze s tvojim dopustom vred ker bos imel sranje na cesti.

Mislim da ni vredno.

Napisano

100% ni premalo olja! Ti ima? te?ave z pritiskom olja (to je kot krvni pritisk pri ?loveku, krvi ima? zadost samo pritisk te jebe).

 

?e je olja preve? ti javi napako in utripa lu?ka za DPF

post-5522-0-10617100-1565692660_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ok, razumem. Mal me stiska zdej, ker mi je lu?ka gorela 3 tedne nazaj in je nehala in med tem cajtom sem naredil vsaj 2000 km. 

 

Razmi?ljam, da bi avto peljal nekam v LJ, kjer bi mi ga lahko pregledali. Imam samo uradni servis na razpolago al obstaja ?e kaj? Hvala.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.