Skoči na vsebino

Mazda MX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimiva je bila tudi slika, le kaj je Next generation DE?

 

attachicon.gifNG DE.png

 

DE - Diesel Engine :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Em, ja, vem, sm kmet an s hribu dama, pa se ne zastopm prou preu? u tole tehniko. A sem jaz prav razumel, da bodo za podalj?evalnik dosega uporabili Wanklov motor? Ki ima, ?e se ne motim, precej slab izkoristek goriva, torej je precej neekolo?ki?

 

Wanklov motor (tako kot tudi ostali z notranjim izgorevanjem) v idealnem(!) obmo?ju sploh nima tako slabega izkoristka. Izkoristek trpi, ker mora motor z notranjim izgorevanjem delovati na ?irokem obmo?ju vrtljajev.

Podalj?evalnik dosega dela pri stalni hitrosti - na obmo?ju najvi?jega izkoristka.

Bencin je ?e vedno najbolj prakti?na zadeva, ki v majhni prostornini nosi veliko energije, motorji z notranjim izgorevanjem ga dobro izkoristijo. Ker ima Wanklova izvedba bistveno ni?jo maso, so se odlo?ili za to - izku?nje imajo, delovanje pri stalni hitrosti je manj problemati?no.

Hmmm... kaj pa, ?e vedo kaj delajo?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Podalj?evalnik dosega je v trenutni situaciji edina res pametna re?itev za EV-je, da ne bodo imeli namontirane poltonske baterije, ki bo stala 20kEUR. Ve?ino ?asa ga itak ne potrebuje?, tiste parkrat na leto pa omogo?i popolno uporabnost EV-ja.

33112_1.png

Napisano

Sem tukaj prebral, da je to sele predstavitev in da naj na tej e-SkyActiv platformi ponudili celotno paleto modelov... torej od modela Mazda 2 do BT-50 ... To naj bi se zgodilo do leta 2030 ... 

 

Jaz bi bil zadovoljen, ce bi se to zgodilo za malo vecji avto (v rangu sestice ali CX-5) do naslednje menjave avta cez ene tri leta ... S podaljsevalnikom dosega bi to znala bit dokaj zanimiva opcija ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

"Do leta 2013"... me je kar malo stisnilo, pol pa le preberem, da do 2030.

33112_1.png

Napisano

"Do leta 2013"... me je kar malo stisnilo, pol pa le preberem, da do 2030.

Ups... popravil ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je pa vedno bolj vsec. Pa tudi dejstvo, da je Mazda edina, ki se upa takole eksperimentirati ;)

A je to koncept ali dejansko avto?Se mi zdi da EU zahteve nikoli ne bi spravile tako rezilo na prednji maski ?ez :D

Podpis.png

 

Napisano

Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.

 

 

Noja... ravno serijski se ni... Lahko se samo "postavis v vrsto" in si to mesto rezerviras s pologom 1.000? :D ... Dobava naj bi bila v drugi polovici 2020 ... Ocitno hocejo delat tak hype, kot Tesla :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dimenzijsko je identi?na CX-30, le vi?ina je par cm razlike, druga?e pa dol?ina, ?irina, medosje identi?no.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi v Avstriji sprejemajo prednaro?ila, 34.990 EUR + gratis postavitev polnilnice doma. Ker bo cena v SLO verjetno taka kot v Nem?iji oz. morda celo malenkost ni?ja, ugibam da bo vklju?no s subvencijo 26k EUR. Dobra cena za tiste ki res dobro zaslu?ijo, bo lahko drugi avto pri hi?i. Za prvega ima premalo dosega in seveda ostale te?ave, ki pestijo elektro avte: kje ga polnit, kar naredit ?e ne poti polnilnica ne deluje, huda izguba vrednosti po preteku garancije itd. Lepo da se zadeve premikajo v smer elektrifikacije, ampak pot je ?e dolga in zelo te?avna.

Napisano

V Nemciji naj bi bila cena za "Mazdo MX-30 First Edition" 33.990? in kot kaze ni subvencije... V Avstriji pa je cena 34.990? s tem, da dobis se 3.000? povrnjene subvencije ... torej je potem konca cena v Avstriji 31.990? ... Poleg tega je na avstrsijski strani omenjeno se, da dobis gratis domaco polnilnico Webasto Pur, ki tudi stane se okoli 600? ...
 
Pri nas pa zaenkrat nic o tem... samo osnovna predstavitev je na voljo tukaj >> https://www.mazda.si/vozila/nova-mazda-mx-30

 

Je pa pri nas zaenkrat subvencija 7.500? za popolnoma elektricna vozila, ko bo pa dobila podaljsevalnik dosega, pa bo te subvencije samo 2.000? ... 

 

Garancija na baterijo je pri Mazdi menda 8 let oz. do prevozenih 160.000 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dr?i, subvencija v Avstriji je 3k EUR, prej nisem pisal o tem, ker ni relevantno za SI trg. Polnilnica s postavitvijo vred je verjetno kar okrog tiso?aka, vsaj po avstrijski urni postavki za ?tromarje (beri 150 EUR). V Avstriji je razred manj?i (v notranjosti sicer verjetno MX-30 ni ve?ja) polno opremljen novi ZOE ca. tiso?aka dra?ji, res pa da ima 52 kW baterijo, torej to?no pol ve?jo.

 

In ja, v SLO ni ne duha ne sluha o mo?nosti rezervacije, spet se vidi kako pomemben trg je Slovenija. Ampak kdo jo bo hotel, jo BP naro?i v Avstriji ali Nem?iji, DMV ni, edino vi?ji DDV pri nas malce pokvari ra?unico, je pa zato subvencija pri nas (?e) zelo visoka.

Napisano

Ampera / Volt imata tudi 8 let ... Toyota je menda imela celo 10 let ... Sedaj ima menda "samo" 5 let / 100.000 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Toyota ima na hybridih ?e kar 10 let, vsaj prodajajo jo tako ;)

 

5 let je standardno, potem pa lahko podaljsujes do vlkjucno 10 let... predvidevam pa, da ni zastonj :D

 

 

https://www.toyota.si/service-and-accessories/service-and-maintenance/hybrid-service.json

 

 

Podalj?ano varstvo na hibridno baterijo

Nova Toyotina hibridna vozila imajo standardno petletno garancijo, prav tako peletno garancijo imajo hibridne komponente. Ko va?e vozilo prese?e za?etnih pet let, se lahko odlo?ite za Toyotino podalj?ano varstvo na hibridno baterijo. To lahko letno obnovite vse do desetega leta registracije va?ega vozila.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest: mogo?e majo pa to samo v corroli, men prodajalka ni ni? omenjala, da je za dopla?ilo, pa tudi spletna stran govori tako: https://www.toyota.si/current-offers/corolla-ts-promo.json

Je pa omenla, da mora? vsako leto na brezpla?ni pregled baterije, da to velja 10 let.

Na reklami pi?e Jamstvo in ne garancija  .....je razlika med tema dvema pojmoma :zvizga:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.