Skoči na vsebino

Mazda MX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Em, ja, vem, sm kmet an s hribu dama, pa se ne zastopm prou preu? u tole tehniko. A sem jaz prav razumel, da bodo za podalj?evalnik dosega uporabili Wanklov motor? Ki ima, ?e se ne motim, precej slab izkoristek goriva, torej je precej neekolo?ki?

 

Wanklov motor (tako kot tudi ostali z notranjim izgorevanjem) v idealnem(!) obmo?ju sploh nima tako slabega izkoristka. Izkoristek trpi, ker mora motor z notranjim izgorevanjem delovati na ?irokem obmo?ju vrtljajev.

Podalj?evalnik dosega dela pri stalni hitrosti - na obmo?ju najvi?jega izkoristka.

Bencin je ?e vedno najbolj prakti?na zadeva, ki v majhni prostornini nosi veliko energije, motorji z notranjim izgorevanjem ga dobro izkoristijo. Ker ima Wanklova izvedba bistveno ni?jo maso, so se odlo?ili za to - izku?nje imajo, delovanje pri stalni hitrosti je manj problemati?no.

Hmmm... kaj pa, ?e vedo kaj delajo?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Podalj?evalnik dosega je v trenutni situaciji edina res pametna re?itev za EV-je, da ne bodo imeli namontirane poltonske baterije, ki bo stala 20kEUR. Ve?ino ?asa ga itak ne potrebuje?, tiste parkrat na leto pa omogo?i popolno uporabnost EV-ja.

33112_1.png

Napisano

Sem tukaj prebral, da je to sele predstavitev in da naj na tej e-SkyActiv platformi ponudili celotno paleto modelov... torej od modela Mazda 2 do BT-50 ... To naj bi se zgodilo do leta 2030 ... 

 

Jaz bi bil zadovoljen, ce bi se to zgodilo za malo vecji avto (v rangu sestice ali CX-5) do naslednje menjave avta cez ene tri leta ... S podaljsevalnikom dosega bi to znala bit dokaj zanimiva opcija ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

"Do leta 2013"... me je kar malo stisnilo, pol pa le preberem, da do 2030.

33112_1.png

Napisano

"Do leta 2013"... me je kar malo stisnilo, pol pa le preberem, da do 2030.

Ups... popravil ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je pa vedno bolj vsec. Pa tudi dejstvo, da je Mazda edina, ki se upa takole eksperimentirati ;)

A je to koncept ali dejansko avto?Se mi zdi da EU zahteve nikoli ne bi spravile tako rezilo na prednji maski ?ez :D

Podpis.png

 

Napisano

Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.

 

 

Noja... ravno serijski se ni... Lahko se samo "postavis v vrsto" in si to mesto rezerviras s pologom 1.000? :D ... Dobava naj bi bila v drugi polovici 2020 ... Ocitno hocejo delat tak hype, kot Tesla :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dimenzijsko je identi?na CX-30, le vi?ina je par cm razlike, druga?e pa dol?ina, ?irina, medosje identi?no.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi v Avstriji sprejemajo prednaro?ila, 34.990 EUR + gratis postavitev polnilnice doma. Ker bo cena v SLO verjetno taka kot v Nem?iji oz. morda celo malenkost ni?ja, ugibam da bo vklju?no s subvencijo 26k EUR. Dobra cena za tiste ki res dobro zaslu?ijo, bo lahko drugi avto pri hi?i. Za prvega ima premalo dosega in seveda ostale te?ave, ki pestijo elektro avte: kje ga polnit, kar naredit ?e ne poti polnilnica ne deluje, huda izguba vrednosti po preteku garancije itd. Lepo da se zadeve premikajo v smer elektrifikacije, ampak pot je ?e dolga in zelo te?avna.

Napisano

V Nemciji naj bi bila cena za "Mazdo MX-30 First Edition" 33.990? in kot kaze ni subvencije... V Avstriji pa je cena 34.990? s tem, da dobis se 3.000? povrnjene subvencije ... torej je potem konca cena v Avstriji 31.990? ... Poleg tega je na avstrsijski strani omenjeno se, da dobis gratis domaco polnilnico Webasto Pur, ki tudi stane se okoli 600? ...
 
Pri nas pa zaenkrat nic o tem... samo osnovna predstavitev je na voljo tukaj >> https://www.mazda.si/vozila/nova-mazda-mx-30

 

Je pa pri nas zaenkrat subvencija 7.500? za popolnoma elektricna vozila, ko bo pa dobila podaljsevalnik dosega, pa bo te subvencije samo 2.000? ... 

 

Garancija na baterijo je pri Mazdi menda 8 let oz. do prevozenih 160.000 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dr?i, subvencija v Avstriji je 3k EUR, prej nisem pisal o tem, ker ni relevantno za SI trg. Polnilnica s postavitvijo vred je verjetno kar okrog tiso?aka, vsaj po avstrijski urni postavki za ?tromarje (beri 150 EUR). V Avstriji je razred manj?i (v notranjosti sicer verjetno MX-30 ni ve?ja) polno opremljen novi ZOE ca. tiso?aka dra?ji, res pa da ima 52 kW baterijo, torej to?no pol ve?jo.

 

In ja, v SLO ni ne duha ne sluha o mo?nosti rezervacije, spet se vidi kako pomemben trg je Slovenija. Ampak kdo jo bo hotel, jo BP naro?i v Avstriji ali Nem?iji, DMV ni, edino vi?ji DDV pri nas malce pokvari ra?unico, je pa zato subvencija pri nas (?e) zelo visoka.

Napisano

Ampera / Volt imata tudi 8 let ... Toyota je menda imela celo 10 let ... Sedaj ima menda "samo" 5 let / 100.000 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Toyota ima na hybridih ?e kar 10 let, vsaj prodajajo jo tako ;)

 

5 let je standardno, potem pa lahko podaljsujes do vlkjucno 10 let... predvidevam pa, da ni zastonj :D

 

 

https://www.toyota.si/service-and-accessories/service-and-maintenance/hybrid-service.json

 

 

Podalj?ano varstvo na hibridno baterijo

Nova Toyotina hibridna vozila imajo standardno petletno garancijo, prav tako peletno garancijo imajo hibridne komponente. Ko va?e vozilo prese?e za?etnih pet let, se lahko odlo?ite za Toyotino podalj?ano varstvo na hibridno baterijo. To lahko letno obnovite vse do desetega leta registracije va?ega vozila.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest: mogo?e majo pa to samo v corroli, men prodajalka ni ni? omenjala, da je za dopla?ilo, pa tudi spletna stran govori tako: https://www.toyota.si/current-offers/corolla-ts-promo.json

Je pa omenla, da mora? vsako leto na brezpla?ni pregled baterije, da to velja 10 let.

Na reklami pi?e Jamstvo in ne garancija  .....je razlika med tema dvema pojmoma :zvizga:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.