Jump to content

Recommended Posts

Zdravo,

 

Imam vpra?anje glede zadnjih zavor na Mazdi 3, 2016 G120, prevo?enih 75000km. Ob menjavi gum sem preveril ?e stanje zavor. Prednje plo??ice sem menjal pred cca. pol leta in so OK.

Zadnjih ?e nisem menjal in so zelo neenakomerno obrabljene. Na obeh straneh je zunanja plo??ica povsem obrabljena (do kovine), notranja pa je ?e skoraj kot nova. Na eni strani se poznajo ?e po?kodbe na disku.

Je to opazil ?e kdo drug?

 

?e slike

 

post-8357-0-22443700-1573711886_thumb.jpg

post-8357-0-39303800-1573711925_thumb.jpg

post-8357-0-41393700-1573711937_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Menjaj diske in plo??ice. Zabita ima? vodila na celjustih. Naj ti to ne rihta pelko ker ne zna niti vi?ine ro?ne nastavit.

Menjaj diske in plo??ice. Zabita ima? vodila na celjustih. Naj ti to ne rihta pelko ker ne zna niti vi?ine ro?ne nastavit.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Izgleda res tako, torej za?tekana vodila. Razstaviti, o?istiti in dobro namazati. Verjetno ni povsem za?tekano, tko da se bo dalo re?iti. Pozimi (sol in ostala nesnaga na cesti) ne ?kodi na 14 dni z visokotla?nim ?istilcem oz. v samopostre?ni avtopralnici s pi?tolo temeljito obdelat predvsem zadnje ?eljusti in ne zategovat ro?ne pozimi. Works for me, do sedaj ?e z nobenim avtom nisem imel te?av z zavorami.

 

Novi diski in plo??ice naj bodo ATE ali textar, nikakor ne ve? original mazdina prvovgradnja ali podobno slab ekvivalent. Diski bodo bistveno lep?i in ne povsem zarjaveli po 3 zimah, ?e vedno pa to seveda ne re?i te?ave z vodili.

Link to post
Share on other sites

Ce so vodila lepo premikajo je zastekal batek. Klasika pri mazdi. Samo z menjavo diskov in ploscic nebos nic resil, ampak bos samo se en komplet bremz zjebu. Jest bi zamenjal komplet vodila (cca. 7e) in pa batek. Glede na to da je to zadnja celjust je vrjetno ceneje zamenjati celo celjust. Jest sem dal 65e za komplet obe zadnji (mazda 6).

 

Evo primer zanic vodil. Ja ok lahko jih zbrusis in so ko nove, ampak za koliko casa. Prevec poskodb (por) imajo in se hitro spet nabere voda, sol in zarjavi.

Kar se pa tice firme pa tudi jest priporocam ate :prstgor:

 

 

post-7623-0-27076500-1573719314_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Hmh, dokaj nov avto pa sranje z zavorami. Mazda klasika.

Kot povedano, ?e so vodila ok, pol batek ?teka in ga je potrebno menjat ali pa kr cele ?eljusti.

?alostno da se te te?ave z zadnjimi zavorami vle?ejo ?e 15let.

Jst iz preventive vsaki? ko premenjam gume, razderem in s?istim zavore.

  • Like 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to post
Share on other sites

Ja z bremzami je pomojem tak k z korozijo, japonci o?itno mislijo, da se furamo zgolj po suhem ... da se pa cesta z soljo in drugimi raznimi razjedajo?imi substancami posipava, pa vrjetno tut nevedo ... kr poglejte, kak?ne japonske turiste, ko pridejo v EU pa prvi? vidjo sneg :D

Link to post
Share on other sites

Ne bit sedaj se ti kot alex :P. Ni edina, definitivno pa izstopa.

Sej je res. Mogo?e ne toliko kot pri mazdi ampak vseeno se dogaja. Pri nekaterih nizkocenovnikih je tega ?e ve?.

Pri meni na mk1 mi je tudi blokirala ?eljust in sem se z tem zafrkaval, dokler ni en pravi model od mehanika ugotovil, da je problem z zajlo od ro?ne, ki ?teka. Ko smo to re?ili je bil mir...

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Sicer se to nebi smelo dogajati ampak, batek ima zarezo (kriz) in v to zarezo s more lepo vsesti "nipel" od ploscic. Ploscica ima na hrbtni strani eno bunkico. Vcasih se to dogaja k menjajo ploscice in stisnejo batek nazaj notri in ne gledajo na te linije.

 

post-7623-0-01945000-1573822650_thumb.jpg

 

Sicer je to stara slika ploscic, ampak se vidi.

 

post-7623-0-27014800-1573822907_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Plo??ico zagrabi v nosilcu, nekako takole kot na sliki:

To ze samo batek ima utor kateri zagrabi ploscico in ta utor se more vsest v ploscico. Pac pozicija batka je pomembna.

Link to post
Share on other sites

Napaka odpravljena. Te?ava je bila res v nosilcu ?eljusti in plo??ic. Pod plo?evinasti nosilec plo??ic se nabere rja in onemogo?i plo??ici da bi se premikala.

Pobrusil in o?istil sem nosilec pod plo?evinami, ter vse skupaj namazal z bakreno mastjo. Po tem plo??ice lepo sedejo na svoje mesto :jupiii:

Seveda, kot je opozoril Scr3am je treba paziti na polo?aj bata, da se utor lepo vsede na plo??ico.

post-8357-0-33224600-1574059336_thumb.jpg

post-8357-0-78250000-1574059359_thumb.jpg

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Zato pa jaz isto naredim, kot je rekel aless in vsako leto, ko premontiram pnevmatike razderem se zavore in spucam ter vse namazem. Jest recimo odstranim plocevinasti nosilec in pod njim samo pobrusim in nic ne namazem. Namazem samo rob ploscic in pa po plocevinastem nosilcu oz. namazem sticisca med ploscico in nosilcem. Problem se mi je zgodil, ko sem isto pod nosilcem namazal se potem nosilec ni lepo zataknil, ampak se je kar malo premikal, ker je bilo vse mastno pod njim :).

Evo, recimo ena slikca po enemu letu.

 

 

post-7623-0-20535400-1574060746_thumb.jpg

 

post-7623-0-72336500-1574060626_thumb.jpg

 

post-7623-0-14119100-1574060693_thumb.jpg

 

P.S. ti pa nisi sparu z bakreno :D. Ce te slucajno moti bakrena barva, lahko kupis mast ATE plastilub, katera je prozorna :)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zato pa jaz isto naredim, kot je rekel aless in vsako leto, ko premontiram pnevmatike razderem se zavore in spucam ter vse namazem. Jest recimo odstranim plocevinasti nosilec in pod njim samo pobrusim in nic ne namazem. Namazem samo rob ploscic in pa po plocevinastem nosilcu oz. namazem sticisca med ploscico in nosilcem. Problem se mi je zgodil, ko sem isto pod nosilcem namazal se potem nosilec ni lepo zataknil, ampak se je kar malo premikal, ker je bilo vse mastno pod njim :).

Evo, recimo ena slikca po enemu letu.

 

 

IMG_20191116_144433.jpg

 

IMG_20191116_145148.jpg

 

IMG_20190706_151604.jpg

 

P.S. ti pa nisi sparu z bakreno :D. Ce te slucajno moti bakrena barva, lahko kupis mast ATE plastilub, katera je prozorna :)

Vodila si z bakreno namazal?

Link to post
Share on other sites

Ne to je rja. Bog ne daj z bakreno. Imam od TRW prav posebi mast za vodila oz. ta dva "sraufka". Tiste plehke pa na tanko namazem z ATE pasto, ki je kao namesto bakrene.

 

 

 

post-7623-0-01676600-1574877558_thumb.png

Link to post
Share on other sites

Ne govor...ne samo nekateri, celo na bartogu ti kaj takega znajo poturiti in pravijo "pri nas to vsi mehaniki kupujejo". Za zavore rabis tri razlicen masti. Bakrena oz. ATE plastilube za utore kjer se ploscica vsede in za zadnjo stran ploscic. Posebna mast za vodila (to je zelo pomembno) in pa ate bremszylinder paste za mazanje batka.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
    • Sorry ampak tipka ignore je za pezdetke.
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.