Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imamo Mazdo 6, ki nima dosti opreme, bi pa mel tempomat. Ima mogo?e ?e vnaprej pripravljeno in?talacijo, tako da samo kupi? multifunkcijski volan in priklopi?? Recimo Seat Leon ima tako, da rabi? samo ro?ko iz aliexpressa za 20? in dela.

Napisano

Mislim da to pri Mazdi ne bo tako enostavno. Poleg tipk na volanu mora? preprogramirat ECU drga?e avto ne mote vedet da pa zdaj ima? tempomat. To preprogramiranje pa je problem pri Mazdi, ?e se sploh da.

Probaj vpra?at na servisu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Uf to ima? tisto CE opremo, ki ima volan povsem prazen in brez gumbov in verjetno tudi ro?no klimo?

 

(tako 6-ko sem doslej le 1x videl, ko jo je imel frend karavanko mi?je sive barve in predvidevam, da bo tempomat precej zahtevna naloga). 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na Mazdi 3 je bilo baje potrebno zamenjati zraven volana tudi stikalo na zavornem pedalu, potem bi pa celo lahko ?lo.

 

A to so nepreverjene informacije, so pa te zadeve poceni in lahko enostavno proba?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kot sem ?e prej povedal, no samo to da menja? stikala, mora? preprogramirat modul (ra?unalnik) avta da sploh ve kaj si naj naredi z raznimi dodatnimi signali.

To je pri Mazdi najve?ji problem, ker je bolj zaprta glede ?arjenja po elektroniki. Tak da vpra?anje ?e sploh servisi v Slo delajo oz. znajo preprogramirat ra?unalnike v tej smeri dodajanja featureov.

Nekaj stvari se da narest z Forscanom, recimo za mojo M3 BK se da vklopit in izklopit tisto piskanje za nepripet pas. Dalo bi se ?e kake dodatne stvari ampak je potrebno preprogramiranje ra?unalnika preko ASbuild kod, ki pa je malo je..?e neve? to?no katera koda kaj naredi. Posledi?no lahko s kako kodo izklopi? napajanje modula in stem ta ve? ne bo deloval in ga lahk vr?e? v smeti.

Mercedes ima to malo bolj?e re?eno, tam lahko na testeru izbere? dodatno opremo in jo vnese? v ra?unalnik avta in stvar re?ena, skor ne more? zajebat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala fantje, opreme nima ni?. ?trom ?ipe in ?pegli, ro?na klima in to je po?as to. Nima niti potovalnega ra?unalnika, je pa tako, da je avto od mame in mi ga bo ?enkala :) Bom pa? brez, jebiga :D ?e sm se do zdej vozu v 30+ let starih avtih...bom ?e :D

Napisano

Ja bolj?e tako....bi bilo preve? stro?kov..furaj tako ..pol pa novej?o Mazdo kupi?..zoom zoom

Napisano

Hvala fantje, opreme nima ni?. ?trom ?ipe in ?pegli, ro?na klima in to je po?as to. Nima niti potovalnega ra?unalnika, je pa tako, da je avto od mame in mi ga bo ?enkala :) Bom pa? brez, jebiga :D ?e sm se do zdej vozu v 30+ let starih avtih...bom ?e :D

Star slovenski pregovor pravi: Podarjenemu konju se ne gleda a ima tempomat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.