Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jurim ja sa svojom mazdom 22 km/h, i ve? usporavam. I stao bi 1 m iza bijelog auta.

Ali mazda je odlu?ila i zaustavila auto tako da sam stao 3 m iza bijelog auta. Dobro da iza mene nije bio MAC i pregazio me.

 

Slika 1, "jurim" sa tendencijom usporavanja

Slika 2, usporavam. Trenutak kasnije mazda zvu?ni signal BEEP i na displayu BRAKE !

Slika3, stojim na mjestu

 

Kakova su va?a iskustva?

 

 

1-resize.jpg

 

2-resize.jpg
 

3-resize.jpg

Napisano

Lahko nastavi? razdaljo kdaj ti emergency brake naredi...jaz sem jo dal na najni?jo mo?nost in ne bremza ve? tako pani?no.

Napisano

O pa je... verjemi, da bremza tud za brezveze in ker ne pri?akuje? zna biti zelo zabavno ?e posebej za tiste, ki vozijo za teboj.

33112_1.png

Napisano

O pa je... verjemi, da bremza tud za brezveze in ker ne pri?akuje? zna biti zelo zabavno ?e posebej za tiste, ki vozijo za teboj.

Kar sem hotel povedati je, da ima? nastavitve: blizu, sredina, dale?.

 

post-10535-0-98396100-1580815006.jpg

 

In ?e nastavi? na blizu, ti ne bremza ve? tako pani?no, ampak samo ?e takrat, ko je res nujno.

Napisano

Jaz imam nastavljeno na dale?, pa mi ni ?e nikoli ni? pani?no zaviralo. Je pa mo?no ,da so razlike tudi v sw med posameznimi modeli, kdo ve.

Napisano

Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.

Napisano

Meni je enkrat ne?no za?el zavirat, ko je ?el kolesar po desni strani ,ne vem, al je ?el preve? po voznem pasu, skratka tako ali tako sem moral po?akat in ga obvit.

Napisano

Sem mislil da ima? ro?nega. Ima kdo mazdo 6 bencin ali dizel 2017 in mu sama bremza?

jaz imam cx5 2018 ro?ni, pa sama bremza

Napisano

Tudi meni Mazda cx5 benz.165.k.deluje ta sistem ..zoom zoom lp

Napisano

Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)

Napisano

Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.

Moja oktober 2016 enako. Opozarjala ja. bremzala sama ni. Najbr? so izdelane za nem?ki trg malo bolj poslu?ne, pa ne delajo ni? brez komande.

 

 

Napisano

Alex se nikol ti no bremzala? Mislis da imamo pac nekateri tako nastavljeno na blizu?

Mo?no... jaz nisem ni? spreminjal ali nastavljal. . Mogo?e uni v Nem?iji?

 

 

Napisano

Tako je rde?e opozorilo vr?e ven in ne bremza, je pa res da ni toliko blizu, se da normalno odreagirat. Bom kar pustil tako kot je :-)

Napisano

Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)

U Top Gear su razbili CX-5 kad su isprobavali. Ne znam koja epizoda.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.