Skoči na vsebino

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno "mestno" Mazdo 3 ?e imamo pri hi?i, za po mestu.

 

Mazda 5 nam je ?la po gobe, zdaj rabimo pa novi "glavni" avto. 

 

Razmi?ljava z ?eno, ali bi vzela Mazda CX 5 ali Mazda 6. Malo sva obratno, kot bi bilo pri?akovati po spolu, opredeljena: ?ena bi 6ko, ker ji je lep?a, jaz pa CX 5ko, ker se mi zdi varnej?a, vi?ja, ve?ja, itd.

 

Ali je CX 5 dejansko varnej?a ali gre samo za psiholo?ki ob?utek, ker je SUV?

 

?e kak?en dodaten namig? Imava dva 10-letna otroka, torej smo 4je...:)

Napisano

Ja ..za dru?ino bolj?e Mazda CX5..moje mi?ljenje ..oba avta sta varna in ok...stvar posameznika kaj mu je v?e?..udobje lega avta vi?ina sedenja in itd ....probaj oba...zoom zoom lp

Napisano

Moja zgodba. Zalubljen sem bil v M6 in grem v salon in tam zagledam CX7. Bomba. Testna voznja in potem ?as za razmislek... Potem je pri?la ven CX5. Testna vo?nja in itak akcija. Normalno, da vi?je sede?e vozilo ti da psiholo?ko ve?je varnost... Ma po drugem nara??aju je CX 5 ratal premajhen in zdaj imam 7 sede?ev...

Napisano

Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap :) ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.

Napisano

Drugi fl ima to ?e re?eno, nekje od konca 2016 dalje.

 

Sicer je pa to s senzorji imela ?e moja prva 6ka letnik 2006

Napisano

Moja, konec 2016 tudi ima to avtomatsko.Kar se ti?e varnosti, mislim, da sta obe izredno varni.?e ho?e?, da bo kdo pogledal za teboj, kupi 6-ko,po mo?nosti v red soul barvi. Uspeh zagarantiran. ?e pa se ho?e? voziti vi?je, si starej?i ob?an in ima? probleme z hrbtom, je CX 5 prava izbira zate.

?e pa ho?e? ?e delati kolone v klance, bo benzinarka prava zate. :)

 

 

Napisano

Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap :) ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

Moja, konec 2016 tudi ima to avtomatsko.Kar se ti?e varnosti, mislim, da sta obe izredno varni.?e ho?e?, da bo kdo pogledal za teboj, kupi 6-ko,po mo?nosti v red soul barvi. Uspeh zagarantiran. ?e pa se ho?e? voziti vi?je, si starej?i ob?an in ima? probleme z hrbtom, je CX 5 prava izbira zate.

?e pa ho?e? ?e delati kolone v klance, bo benzinarka prava zate. :)

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ... 

 

AWD je na voljo v ?estici, a ne pri prvih letnikih in ne pri bencinarjih, zato sem pisal o "ve? opcij motor + awd" pri cx-5. ;)

 

Pri obeh je bil PDC spredaj in zadaj serijsko, a sta bili obe MT, lahko je pri AT ?e od za?etka bilo tako kot mora biti.

 

Avtor sicer ?e ni napisal ali i??e nov avto ali rabljen, benz ali dizel, zato sem malo ?ir?e odgovoril. :)

Napisano

Sprednji PDC senzorji so avtomatsko aktivni ?e pri 2.gen M6 L2008, izklopi? jih pa z tipko.

Nvm zakaj bi pri 3.gen ?li to spreminjat, edino ?e niso original.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Avtomatsko aktivni so bili edino ob pogoju, da si dal v rikverc (takrat so se aktivirali sprednji in zadnji) Za vse ostalo je bil potreben pritisk na gumb: ?tart motorja, speljevanje naprej ali pa druga situacija: parkiranje z nosom naprej. In ja, original senzorji, del serijske opreme, kot sem ?e napisal zgoraj. O?itno so ?li popravljat na slab?e pri 3. gen.

Napisano

Jaz mislim, da si ti imel neko te?avo s tem.

 

Obi?jano se prednji aktivirajo pri vo?nji - pi?em z glave pod 10kmh al nekaj takega. Ena izmed variant.

Potem, ko avto v?ge? se aktivirajo ravno tako avtomatsko.

 

In pri meni je prva mazda imela ?e tako.

Napisano

Jaz tudi mislim, da si imel samo ti tak problem... Lahko da je slo za model, ki serijsko ni imel prednjih senzorjev in so zmontirali kaksne aftermarket in to naredili bolj "po domace" ... Ce se prav spomin, je bila to ena izmed razlik med GT in GTA... da je GT imela senzorje spredaj in zadaj, GTA jih pa ni imela ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Attraction oprema, pri obeh so jih torej montirali v tovarni na japonskem. Obe sta imeli gumb za vklop/izklop na armaturi. Edino osnovna oprema jih pri 6 ali CX-5 ni imela, niti spredaj, niti zadaj.

 

Da bi imel isto "te?avo" pri obeh ?estkah razli?nih modelskih let, druga je bila tudi ?e prvi facelift z LED ?arometi? Dvomim... mislim da gre za feature. Sicer ne vem ?e ima kdo na forumu 6 3. generacije 2013 do nekje sredine 2016 (1. FL) z ro?nim menjalnikom? Alex ima ?e 2. FL, Tien ima 2013, ampak AT, ?e se ne motim?

 

2 sekundi googlanja sicer govorita o identi?nem feature-u oz. te?avi pri cx-5 1. generacije ter o tem da jih je imela 2. generacija mazde 6 vedno on (do dolo?ene hitrosti): https://www.mazda-forum.info/threads/parksensoren-aktivieren.54574/ ali pa https://www.cx5-forum.de/f2/einparkhilfe-vorne-1718.html

 

Ali sicer pri novej?ih z ro?nim menjalnikom torej PDC deluje vedno do dolo?ene hitrosti ali samo ?e je avto v prestavi? Pri sedanjem avtu recimo PDC ne dela dokler je avto v leru, takoj ko prestavi? v prvo ali R, pa se aktivirajo sprednji in zadnji ne glede na smer premikanja.

Napisano

Iz navodil za uporabo 2013 do 2015. 2015 do 2016 je enako in torej to?no tako, kot jaz opisujem, pritisniti je potrebno na gumb ALI dati v R. In tudi da se sistem ne aktivira samodejno nazaj, tudi ?e hitrost pade pod 10 km/h:

 

 

post-5919-0-93976800-1581685951_thumb.jpg

Napisano

O?itno res.

 

Druga?e pa se opravi?ejem avtorju teme da smo malo za?li, ampak meni je bilo to pri mojih dveh izredno mote?e in je morda lahko tudi faktor, da nekdo raje poi??e 2. ali 3. facelift. :)

Napisano

Moja 2008 letnik ima sprednje senzorje avtomatsko vklopljene, izklopijo se na tipko. Vklop je na tipko ali ponovni zagon avta. Zadnji se vklopijo ob ko se pri?gejo lu?i za rikverc...

Napisano

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

 

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ...

 

Mora pa bit Rde?a......
Napisano

Tudi na M3 je ta gumb za senzore in mi je vse ok. Ko ti gori na tipki oran?na so senzorji pri?gani,ko pa ne gori pa ne delujejo. To velja za prednje in zadnje in je tako dokler spet ne spremeni? s pritiskom na tipko.

Napisano

Mora pa bit Rde?a......

 

Saj moja je bila tudi "soul red" :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo je kar nekaj ?astilcev red soul barve.:)

Danes sem parkiral pred hotelom mojo rde?o pu??ico in tam sta bili ?e dve 6-ki karavan. En je bil ?eh z srebrno,drugi Poljak z temno sivo.Najprej je pristopil Poljak in mi dejal, da mu je ?al, da ni vzel rde?e.Dal je prst gor. Pozneje, ko sem pri?el nekaj iskati v avto, je ?eh gledal moj sprednji in stre?ni spojler in se zanimal, kje sem ju nabavil in tudi pohvalil barvo. Rekel je, da mu je sicer rde?a soul najlep?a a si je ni upal naro?iti, da ne bi bil vsem na o?eh. Sta pa oba v njihovih mazda forumih in smo se kar lepo pogovorili.:)

 

 

Napisano

Nisam ?ital da je tko spomenuo, CX5 se ljulja puno ja?e nego Mazda 6.

Po centru grada, na oko ravna podloga (asvalt) tamo gdje Mazda 6 ide ravno, CX5 se ljulja, dobije? morsku bolest.

Ipak glasam za CX5.

A o barvi, da se svima svi?a ista barva, druge se ne bi proizvodile. Meni se svi?a ?uta metalik koju vi?e ne rade.

 

IMG-20181021-WA0034-301120182328196925.j

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.