Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje kaj storiti v primeru, da voznikov sede? ?kripa. V ovinkih, ob mo?nej?em nagibu, skratka pod obremenitvijo. Je tak tip ?kripanja da se ga precej sli?i in je mote?e, ?e posebej ?e ga poslu?a? med vsako vo?njo... in ne, glasba naglas ne pomaga haha.

 

Na Avtoplusu so pregledali sede? in "uredili", vendar se je ?kripanje kaj kmalu pojavilo nazaj.

 

Ali svetujete sneti sede? in podmazati? Sem tudi razmi?ljal kupiti rabljen sede? od kake druge mazde6 in ga zamenjati. Ima kdo izku?nje s kak?nimi avto-odpadi?

 

 

Hvala za povratno informacijo :))

 

Lp,

 

JG

Napisano

Ali ti ?kripa v sede?u? Ali misli?, da je nekaj na vodilih? ?e so vodila bo kak sprej ali pa dobra stara mast zalegla za nekaj ?asa.

Napisano

Voznik ima(m) okoli 85kg, pocne pa vse v meji normale. Za nedovoljene aktivnosti je zadaj dovolj prostora hehe.

 

Vpoklic je avto dal skozi pred dvema mesecem, vodila menjana.... nic boljse. Zato menim, da je sede? kriv in ga treba podmazati/menjati. Edina skrb je kaksen dostop do ogrodij in notranje strukture je na voljo.. bom probal podmazati in javim rezultat.

 

?e ne bo zaleglo, se pa priporocam za kak avtoodpad za drugi sede?. Ima kdo kake izku?nje?

 

Lp Jg

Napisano

Pri moji M6 2009 so zamenjali vodila pod voznikovim sede?em pred tremi leti

in je ?kripanje prenehalo. Za zamenjavo je bil vpoklic s strani Mazde.

Napisano

Tudi sam sem imel vpoklic in so zamenjali vodila pa je bilo potem OK.

33112_1.png

Napisano

Kje je bil vpoklic narejen? Mogo?e niso zamenjali...

Meni po vpoklicu ne ?kripa in cvili ve?...

Napisano

Sam imam GH 2010 FL in mi tudi ?kripa sede?. Se lahko kje preveri pretekle vpoklice?

Da bi preveril, ?e je prej?nji lastnik ?e imel vpoklic za ta problem?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Sam imam GH 2010 FL in mi tudi ?kripa sede?. Se lahko kje preveri pretekle vpoklice?

Da bi preveril, ?e je prej?nji lastnik ?e imel vpoklic za ta problem?

Pejd na servis, ti bodo tam preverili.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Lahko pokli?e?, pa pove? ?tevilko ?asije, ne rabi? niti hodit.

Napisano

Zdravo. lahko proba? podmazat desno stran sede?a tam ko so vodila. probaj sneti plastiko okoli sede?a tam kjer so ro?ke za naklon sede?a meni je ?kripalo sem podmazal in je ok. Sicer imam mazdo 3 2009 ampak zgleda da je to ta problem z sede?i. No seveda prej pa probaj z servisom naj ti to zrihtajo....

lp.

:zoom-zoom:

  • Boss je spremenil naslov v Voznikov sedež škriplje - mazda 6 gh 2009

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.