Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim za izku?nje v zvezi z delovanjem diezelskega 2,2 skyactive motorja pri mazdi 6. Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto. Ponovi pa se ve? krat dnevno ob ponovnem v?igu motorja. Hvala!

Napisano

Slaba odmi?na gred. predvidevam da ima? letnik 2013.


Druga?e mazde majo po defaultu da se obrati dvignejo na 2000obratu vendar po 3-4sekundah padejo. 1 Minuta pa ni normalno.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

To je normalno. Ko je temperatura pod 10?C nekje, se to ne dogaja.To "nabijanje" naj bi trajalo toliko ?asa, dokler se temperatura ne dvigne na 50?C.Takrat obrati padejo na normalno vrednost. Je dobro po?akati in ?ele potem odpeljati.Ni ni? narobe, samo gasa. :)

 

 

Napisano

Hvala! No vedno smo vozili diezele, pa nikoli ni motor tako deloval. Doma imamo trenutno ?e vozilo z diezelskim motorjem..isto euro6 motor, pa se to ne dogaja. Zato me tak?no delovanje bega...

Napisano

Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

@alex: dokler se temperatura cesa ne dvigne ma 50? motorja?

Ja.Ampak to ni poglaviten namen. Segreva katalizator.

Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.

Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.

Ne vem, sam men se to ne dogaja. :ne vem:

Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??

 

 

Napisano

Letnik 2018 je...Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda tako

Tako pravijo Mazdini in?enirji:

 

After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.

This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

 

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

 

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Pa ?e tole:

 

Skyactiv Technology Tips

 

Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).

 

NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.

 

 

Napisano

Jaz sem dosedaj vedno po?akal, da se ta postopek kon?a a o?itno ne rabi in lahko spelje? takoj z mesta.

 

 

Napisano

Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...

Napisano

Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...

Mislim, da so se tu poklopile dve stvari, hladen v?ig in regeneracija. Pri regeneraciji pride do smrada, ko dpf filter se?iga saje. Najbr? ne po?aka?, da dokon?a regeneracijo do konca in ugasne? avto. Ko ga ponovno v?ge? se nadaljuje in ?e naredi? veliko takih kratkih vo?enj se to stalno ponavlja. Kar se ti?e obratov, je normalno, da se tudi drugi? isti dan zgodi enako. Razen, ?e je motor ?e topel in ga kmalu v?ge?. Takrat se to ne bo zgodilo.

 

 

Napisano

Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela.

Sej sem napisal, da je to zaradi katalizatorja. Voda pa se tudi posledi?no segreje. Ko speljem, je pri meni temperatura vode ?e okoli 50?C.Tudi gretje za?ne pozimi delati zaradi tega prej.

 

 

Napisano

Bom jutri prav pogledal to?no, da ne govorim na pamet. Pa ?topal bom, koliko ?asa nabija obrate. ?e ne bo pretoplo.

 

 

Napisano

Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.

Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??

A si mogo?e si prebral kaj je napisal v prvem stavku teme ?

 

"Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto"

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Mogo?e se mu samo zdi minuta...Najbolj?e bi bilo, da preveri to?no, koliko ?asa traja.

 

 

Napisano

Meni traja par sekund, okoli 10s

 

V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slovenska reprezentanca  je izgubila na gostovanju v Ljubljani. 😆 Domačini boljši 2:0. 🤣
    • Na spet sem za neki kriv pa ne vem zakaj.    A si kej vprašal? 
    • @Slivka sem ti našel medij, kjer so ga lepo opisali in domnevno je levičar, ki želi umoriti domnevnega velikega vodjo... tko da domnevno so podatki pravi, ker domnevno je ta medij v službi domnevne resnice... vsaj tko sami sebi pravijo. Attention Required! | Cloudflare NOVA24TV.SI  
    • Čemu so namenjene trošarine? To nima veze s tvojim razumevanjem kaj je fer in kaj ni. Trošarine država uporablja, kot vse druge dajtva in davke za svoje delovanje. Jebat ga ne živimo v plemenski skupnosti pa še tam so verjetno ble neke dajatve. V tri četrt EU so trošarinske razlike v škodo benza še bistveno večje, pa čeprav tam ni nobenega Goloba. Ker večino transporta po cestah temelji na dizlu previsoke cene le tega dodatno poganjajjo inflacijo zato jih tudi s trošarinami držijo nižje pri dizlu kot pri benzu. Trošarine na benzu ne vplivajo skoraj nič na splošno inflacijo.   To, da bi ti samo zaradi večje energijske gostote bolj obdavčil dizel se ti je pa verjetno v naglici nehote zapisalo. Se pravi boljši izkoristek bi ti kaznoval z višjo ceno... mater to se pa še komunisti niso spomnili - uravnilovka press.    
    • Jaz imam tudi službeni Lenovo T16, pa je res uredu kolikor ga zlorabljam 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.