Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni traja par sekund, okoli 10s

V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam :)

A nima? avtomatskih vzvratnih ogledal? Kako pa radio ugasne? oziroma v?ge?? Kolikor je meni znano se ga ne da, lahko da? Mute ali pa potiho.

 

 

Napisano

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Napisano

To bo rad videl, kako temp vode v 15s pride iz 5stopinj na 50. Resno. Tista modra lu? ki gori ob glavnem zagonu.. No ta ugasne nekje okoli 50 stopinj. In ponavadi naredim ?e 2km

Napisano

Spekter meni tudi po nekaj kilometrih voznje naraste temp na 50, ampak ce se vmes ustavim so obrati se zmeraj 1000, le kadar je temp nad 50 v prostem teku obrati padejo na 500-600. Je pa res da zmeraj pocakam da obrati padejo iz 1500 na 1000 potem speljem.

Napisano

A nima? avtomatskih vzvratnih ogledal? Kako pa radio ugasne? oziroma v?ge?? Kolikor je meni znano se ga ne da, lahko da? Mute ali pa potiho.

Nimam, moram zavrteti gumbek, radio pa pritisnem gumb "noto" da poka?e izvajalca ker ko v?gem avto je v za?etnem menuju.

Napisano

Do 10?C preverjeno ne gre na obrate.Danes sem izprobal a so bili obrati normalni. Res me zanima, od koliko stopinj naprej se to dogaja.

 

 

Napisano

Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.

Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta :D

 

In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...

Napisano

... a pri bencinarjih smrdi v tem trenutku? Jaz pri dizlu nisem zaznal smradu, pa vem kak?en je ta smrad, saj sem pri prvi generaciji ?estke brez DPF filtra in speljanim Webasto auspuhom direkt pod motor, to vsako zimsko jutro prec zavohal.

33112_1.png

Napisano

Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.

Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta :D

 

In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...

A nisi prebral, kaj sem napisal, da pod 10?C se to ne dogaja. Se pravi, pozimi tega nabijanja v obrate ni!

Danes je bilo pri nas 17?C in sem ?topal, koliko ?asa traja to nabijanje obratov.

Torej, to?no 20 sekund, ni? ve? in ni? manj in temp. je narasla resda manj kot na 50?C ampak na enih 35?C.A ?e po dvesto prevo?enih metrih je bila temp. na 50?C, kot sem napisal enkrat prej.Tako da ja, temperatura vode se hitro dvigne.?e pa traja to le 10sek. kot pravite nekateri, nekaj ni v redu. Normalno je do nekje 30 sek.

post-399-0-65431300-1583762556_thumb.jpg

 

 

Napisano

@Alex: Jp, prebral prebral, tvoj prvi post, zato sem pa spra?eval, kaj bi se naj ogrelo na 50?C. Pri meni je blo ?ist odvisno, v?asih si je ?e pri minusu zmislu delat warm-up, vem pa tudi, da se je v teh primerih ma?ina grela "dolgo" tja do 45?C, kjer modri indikator za temperaturo vode ugasne. Vrjetno mora met ve? pogojev, in glede na prebrano si mislim, da pri avtorju tega posta, ga eden izmed teh pogojev biksa, da mu enostavno predolgo dr?i obrate.

Glede na tvojo citirano literaturo, bi blo treba tester priklopit in spremljat te atribute, ki si jih na?tel:

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Ko se ugotovi, kateri izmed teh parametrov ga biksa, pa naprej iskat, zakaj.

 

PS: ?e kdo misli, da bi morali tole temo prestavit v tehni?ne te?ave?

Napisano

Pri bencinarjih je enako, recimo 10 sekund. Minuta ni normalno.

Tudi pri mojem je nekje 15 sekund pri hladnem motorju.

Napisano

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Mimogrede pri vro?em motorju so obi?ajno 750-800,tudi pri mojem in verjetno tudi tvojem,nisi dobro pogledal,no pa saj ni pomembno,prvi del opisa pa popolnoma dr?i za bencinarje.

Napisano

Jaz opazam, da ni nekega pravila, kdaj to pocne ob zagonu.

 

Danes zjutraj, avto pod milim nebom, temp 4C, vzgal brez visanja obratov. Po 50 km voznje je bil parkiran 4 ure. Vzgem, drzi povisane obrate cca. 10 sekund, temp 10C.

Napisano

Itak, ko je bolj mraz ti ne bo obratov nabijal. Meja je nekje okoli 10 stopinj.

Mislim,da pri bencinarju ni tako,povi?a obrate vedno ko je motor hladen neglede nato koliko je zunanja temperatura. Je pa res da to ni za dolgo,saj se odpelje? in potem te to ne moti ve?,ker tako ali tako doda? ve? plina kot ga na za?etku doda sam. Me pa spominja na nekdanj avt.zaug,ki je bil pri avth v 80tih letih!

Napisano

Ne dr?i. Pri nas se je izkazalo, da tudi pri nizkih temperaturah nabije obrate.

Seveda jih, ?e je motor hladen.

Napisano

Ne dr?i. Pri nas se je izkazalo, da tudi pri nizkih temperaturah nabije obrate.

Preveri ?e enkrat to?no, koliko je zunanja temperatura in kdaj ti nabija obrate. ?e se dogaja, ko je zunaj zelo mrzlo potem nekaj ni v redu.

Kot smo zapisali, dogaja se pri nekje 10?C in gor.

 

 

Napisano

To sem ?e preverila. Na servisu trdijo, da je normalno. A je temperatura bila ?e "krepko" pod minus, pa se je godilo isto. Mogo?e res ni vedno minuta, ve? kot 30s, pa je zagotovo. Avto je ?e bil na testerju, pa niso ni? zaznali. Kaj se ?e lahko naredi? Nazadnje so rekli, da bodo opravili ?e neke dodatne meritve, potem, pa ko sem avto pripeljala, so si premislili, ?e? da je tak?no delovanje normalno. Kot sem ?e omenila imamo doma ?e isti letnik diezelskega motorja Euro 6b, pa se to ne dogaja. Vedno vozim diezela, pred mazdo nissana..bil je 2016 letnik, pa ni bila nikoli podobna situacija...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.