Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni traja par sekund, okoli 10s

V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam :)

A nima? avtomatskih vzvratnih ogledal? Kako pa radio ugasne? oziroma v?ge?? Kolikor je meni znano se ga ne da, lahko da? Mute ali pa potiho.

 

 

Napisano

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Napisano

To bo rad videl, kako temp vode v 15s pride iz 5stopinj na 50. Resno. Tista modra lu? ki gori ob glavnem zagonu.. No ta ugasne nekje okoli 50 stopinj. In ponavadi naredim ?e 2km

Napisano

Spekter meni tudi po nekaj kilometrih voznje naraste temp na 50, ampak ce se vmes ustavim so obrati se zmeraj 1000, le kadar je temp nad 50 v prostem teku obrati padejo na 500-600. Je pa res da zmeraj pocakam da obrati padejo iz 1500 na 1000 potem speljem.

Napisano

A nima? avtomatskih vzvratnih ogledal? Kako pa radio ugasne? oziroma v?ge?? Kolikor je meni znano se ga ne da, lahko da? Mute ali pa potiho.

Nimam, moram zavrteti gumbek, radio pa pritisnem gumb "noto" da poka?e izvajalca ker ko v?gem avto je v za?etnem menuju.

Napisano

Do 10?C preverjeno ne gre na obrate.Danes sem izprobal a so bili obrati normalni. Res me zanima, od koliko stopinj naprej se to dogaja.

 

 

Napisano

Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.

Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta :D

 

In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...

Napisano

... a pri bencinarjih smrdi v tem trenutku? Jaz pri dizlu nisem zaznal smradu, pa vem kak?en je ta smrad, saj sem pri prvi generaciji ?estke brez DPF filtra in speljanim Webasto auspuhom direkt pod motor, to vsako zimsko jutro prec zavohal.

33112_1.png

Napisano

Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.

Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta :D

 

In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...

A nisi prebral, kaj sem napisal, da pod 10?C se to ne dogaja. Se pravi, pozimi tega nabijanja v obrate ni!

Danes je bilo pri nas 17?C in sem ?topal, koliko ?asa traja to nabijanje obratov.

Torej, to?no 20 sekund, ni? ve? in ni? manj in temp. je narasla resda manj kot na 50?C ampak na enih 35?C.A ?e po dvesto prevo?enih metrih je bila temp. na 50?C, kot sem napisal enkrat prej.Tako da ja, temperatura vode se hitro dvigne.?e pa traja to le 10sek. kot pravite nekateri, nekaj ni v redu. Normalno je do nekje 30 sek.

post-399-0-65431300-1583762556_thumb.jpg

 

 

Napisano

@Alex: Jp, prebral prebral, tvoj prvi post, zato sem pa spra?eval, kaj bi se naj ogrelo na 50?C. Pri meni je blo ?ist odvisno, v?asih si je ?e pri minusu zmislu delat warm-up, vem pa tudi, da se je v teh primerih ma?ina grela "dolgo" tja do 45?C, kjer modri indikator za temperaturo vode ugasne. Vrjetno mora met ve? pogojev, in glede na prebrano si mislim, da pri avtorju tega posta, ga eden izmed teh pogojev biksa, da mu enostavno predolgo dr?i obrate.

Glede na tvojo citirano literaturo, bi blo treba tester priklopit in spremljat te atribute, ki si jih na?tel:

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Ko se ugotovi, kateri izmed teh parametrov ga biksa, pa naprej iskat, zakaj.

 

PS: ?e kdo misli, da bi morali tole temo prestavit v tehni?ne te?ave?

Napisano

Pri bencinarjih je enako, recimo 10 sekund. Minuta ni normalno.

Tudi pri mojem je nekje 15 sekund pri hladnem motorju.

Napisano

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Mimogrede pri vro?em motorju so obi?ajno 750-800,tudi pri mojem in verjetno tudi tvojem,nisi dobro pogledal,no pa saj ni pomembno,prvi del opisa pa popolnoma dr?i za bencinarje.

Napisano

Jaz opazam, da ni nekega pravila, kdaj to pocne ob zagonu.

 

Danes zjutraj, avto pod milim nebom, temp 4C, vzgal brez visanja obratov. Po 50 km voznje je bil parkiran 4 ure. Vzgem, drzi povisane obrate cca. 10 sekund, temp 10C.

Napisano

Itak, ko je bolj mraz ti ne bo obratov nabijal. Meja je nekje okoli 10 stopinj.

Mislim,da pri bencinarju ni tako,povi?a obrate vedno ko je motor hladen neglede nato koliko je zunanja temperatura. Je pa res da to ni za dolgo,saj se odpelje? in potem te to ne moti ve?,ker tako ali tako doda? ve? plina kot ga na za?etku doda sam. Me pa spominja na nekdanj avt.zaug,ki je bil pri avth v 80tih letih!

Napisano

Ne dr?i. Pri nas se je izkazalo, da tudi pri nizkih temperaturah nabije obrate.

Seveda jih, ?e je motor hladen.

Napisano

Ne dr?i. Pri nas se je izkazalo, da tudi pri nizkih temperaturah nabije obrate.

Preveri ?e enkrat to?no, koliko je zunanja temperatura in kdaj ti nabija obrate. ?e se dogaja, ko je zunaj zelo mrzlo potem nekaj ni v redu.

Kot smo zapisali, dogaja se pri nekje 10?C in gor.

 

 

Napisano

To sem ?e preverila. Na servisu trdijo, da je normalno. A je temperatura bila ?e "krepko" pod minus, pa se je godilo isto. Mogo?e res ni vedno minuta, ve? kot 30s, pa je zagotovo. Avto je ?e bil na testerju, pa niso ni? zaznali. Kaj se ?e lahko naredi? Nazadnje so rekli, da bodo opravili ?e neke dodatne meritve, potem, pa ko sem avto pripeljala, so si premislili, ?e? da je tak?no delovanje normalno. Kot sem ?e omenila imamo doma ?e isti letnik diezelskega motorja Euro 6b, pa se to ne dogaja. Vedno vozim diezela, pred mazdo nissana..bil je 2016 letnik, pa ni bila nikoli podobna situacija...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.