Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko se je zacelo (16.3.) vse to sranje sem avto parkiral in od takrat se ni vzgal. Vceraj se spravim, da ga bom malo peljal na izlet in akumulator mrtev ... pogledel koronavirusu.

 

Akumulator je bil kupljen 14. 10. 2014 tako da ravno nov ni.

 

Sedaj pa ... kaj je bolje za ozivitev? Da se avto vzge na kable in grem eno furo ke do vrhnike (sreca imam potrdilo delodajalca, da lahko grem proti Ljubljani), ali da se akumulator napolne s tisto napravco?

 

Ali je katera opcija boljsa za akumulator ali je vse isti drek?

 

 

Napisano

Predno vžigaš, preveri če je nivo količine v aku ustrezen. Vžgi na kable, ker s tisto napravico nikoli ne veš, ali moraš aku odklopit iz avta ali ne. In naj obvezno laufa donatorski avto med priklopom, da ti ne bo še tam pobralo aku. :) 

Napisano

Najboljša opcija je, da kupiš takoj nov akumulator. Če je res letnik 2014,ti je itak že par let šenkanih. 

 

 

Napisano

Odklopis aku in ga doma nafilas tako, kot se zagre potem  bos pa hitro videl ali je hin in bo potreben nakup novega. S tisto furo ga bos bolj malo nafilal. Razn ce je fura res dolga. Je pa to seveda pogoj, da imas polnilec :).

Napisano

Kaj toliko komplicirate s temi akomulatorji. Ko crkne, crkne. Moraš kupit novega. Ni druge. Dan danes, če ti zdrži tri-štiri leta je že luksus. 😏

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Sin je imel podoben problem na Mazdi5 ... Avto je sedaj kaksen mesec stal... je probal zalaufat... in tema... Akumulator je bil nabavljen jeseni 2017... torej se ni prav hudo star... Ga je dal ven, priklopil na polnilec cez noc in naslednji dan je je bilo vse OK...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ja valda. To da avto nekaj casa stoji, definitivno ne pase akumulatorju. Nafilas in gasa naprej :). Moj je tudi sedaj stal vec kot 15 dni in potem ni vzgal. Je pa padel ravno pod taksno vrednost, da ni motorja zavrtel.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Premacy diesel stal 4 tedne in vžgal brez problema

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Ja stari avti itq k nimajo nic elektronike. Jest sem imel na prvi generaciji akumulator 8 let ! Pa  je se vzigal a sem ga preventivno zamenjal :). Na nokiji 3310 je tud baterija zdrzala en teden :D

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Danes probal vzgat na kable pa ni uspelo. Bilo je vec zivljenja toda vzgal ni. Tako da sem se poslovil od akumulatorja in je nov ze narocen.

 

Sedaj pa vprasanje. Ko dam novega not ... kaj vse rabim naredit? Vem da je potrebno nastavit stekla, da gredo sama do konca dol (tud to ne vem se kako), ali je se kaj? Nek obracanje volana levo desno?

Napisano
pred 19 urami je Alex napisal:

Kaj sem jaz predlagal takoj? 😏

Korono je, zato gre vse bolj pocasi :)

  • Všeč 2
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.