Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja bo treba servis garancija 😁😁😁 tako so mi na moji Mazdi menjali oba motorčka z zobniki PVC 🙄😉..pohiti da se ne premislijo 😁😁😁😉

Napisano
pred 5 minutami je 50keda napisal:

PVC si zahteval sam ali so oni samo omenli, da zdej so PVC notri? In od takrat maš mir?

Meni so zamenjali že oba pa se spet desni nekaj milavo odziva in včasih se ne odpre do konca. Zopet malo WD40 in je za silo popravljeno. 

 

 

Napisano (urejeno)

Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta :D )?

 

Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 15 minutami je 50keda napisal:

Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta :D )?

 

Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.

Mislim, da je scania to nekako rešil. Bi bilo fajn, če napiše kakšna rešitev je za to. 

 

 

Napisano (urejeno)

A ma pvc zobnike ? Če je tako in je težava v obrabi in bi bilo smiselno da vam en strugar nrdi le te iz kovine..nism pa stručko za ogledala 😆

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Rečeno je bilo, da naj bi bili sedaj drugačni zobniki. Meni je potem levo spet začelo štrajkat. Potem sem našprical, ne vem s čim že, al je bil WD al je bil pa Crown, in od takrat je mir. Od tega je že pol leta sigurno.

Napisano
pred 6 minutami je 50keda napisal:

Aha, no bote poročali tisti ki ste menjali "sedaj" :D Sedaj bi naj pomenlo letos? Ali po zadnjem FL? Ali nič od tega 😕

Meni so tudi menjali oba z (naj bi bili) kovinskimi zobniki na FL. A ni problem v samih zobniki. Kot sem lahko ugotovil, je bolj problem v tem, da motorček nima dovolj moči, da premakne ogledalo do konca. Če recimo stisneš ročno odpiranje ogledala in mu pomagaš z roko, se bo vedno odprl do konca. Kot, da nekaj šteka(riba) in ga ne odpre vedno do konca. Ker sam motorček ima noter sklopko, da se vse skupaj ne polomi, če bi šlo na preveč na trdo. Zato pa potem ogledalo  deluje normalno, ko pošpricaš z wd 40 in ni več toliko trenja. Mogoče bi bilo res boljše poizkusiti z teflonskim sprejem, da bi bilo še manj trenja. Zna biti, da je na osovimi, kjer se vrti ogledalo kako tesnilo proti vodi ali vlagi in tam os riba. Se mi pa to dogaja največkrat po pranju avta. Kot da res voda naredi neko sranje. 🤔

 

 

Napisano
pred 8 urami je 50keda napisal:

PVC si zahteval sam ali so oni samo omenli, da zdej so PVC notri? In od takrat maš mir?

Ja oni na servisu so menjali oba motorčka z zobniki PVC pod garancijo in zdaj je ok...nič ti ne rečejo to je original 😁😁👍

Sem se pa pozanimal da so zdaj izboljšali sistem plus PVC material boljši ...res deluje meni ok 👍😁

Napisano

S čim pa? A to si samo steklo dol staknil in je dostop ok? Jaz sem se bal da mi ne bi kaj preveč v roki ostalo :D

Napisano

Pokrovček na ogledalu dol vzames, zatesnil sem pa s taksno tesnilno žvečilno. Pred tem so mi oba menjali 2x zdaj pa imam mir ze priblizno 2leti.

Napisano

Aha, se prav šipco samo k sebi povlečeš  , najbrž je samo nataknjena gor? Bi mogu videt kako to zgleda, mogoče tudi jaz tako naredim enkrat ja. 

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Aha, se prav šipco samo k sebi povlečeš  , najbrž je samo nataknjena gor? Bi mogu videt kako to zgleda, mogoče tudi jaz tako naredim enkrat ja. 

Zadnji del pokrovčka dol vzames, ogledla nisem dol jemal, samo zadnji pokrovcek ogledala ki je v barvi vozila.

Napisano
pred 52 minutami je scania napisal:

Zadnji del pokrovčka dol vzames, ogledla nisem dol jemal, samo zadnji pokrovcek ogledala ki je v barvi vozila.

Kaj ga samo z lahkoto snameš, ali je kak trik, da ne polomimokake štifte  slučajno? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Kaj ga samo z lahkoto snameš, ali je kak trik, da ne polomimokake štifte  slučajno? 🤔

Klipsne ima tako da samo potegnes dol. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Če ne gre lepo pa na silo oziroma uporabi večje kladivo.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Če ne gre lepo pa na silo oziroma uporabi večje kladivo.

Itak, da bo šlo. Pa ne bo en pokrovček ogledala krojil naše usode. 🤗

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Živjo, je kdo probal s Presto sprejem za podmazovanje? Ker se mi zdi da WD-40 ravno ni dolgoročna rešitev, silikonski sprej se pa prav tako posusi.

 

 

LP, Žiga

Napisano

Saj še imaš avto v garanciji, na servis pa da ti rešijo. Jaz sem zatesnil pušo okoli katere se vrti ogledalo ko se zapira in imam mir (trkam po lesu). 

Napisano

Sem jo uvozil iz Nizozemske in ne velja več. Če prav pomislim, se je to začelo dogajati odkar imam Karcherja in sem pral pri odprtih ogledalih. V kolikor je avto dolgo zunaj na vročini in soncu jih samo do pol odpre, desni se v drug poizkus odpre ko jih zaprem in odprem, levi pa rabi prav rahlo premik s prstom. Jaz mislim, da sem znotraj na mehanizmu spral ''mazivo''.

Če je varianta podmazati in je mir bi probal tako, samo da ne naredim še večjo štalo glede tega 😁

Napisano

ja, to se zgodi pri pranju. Počakaš da se posuši in dela dalje Mislim da jih je par na forumu rešlo z mazanjem @Alex lahko vskočiš, mislim da si ti rešil z mazanjem če se ne motim

Napisano (urejeno)
dne 12. 8. 2021 ob 10:04 je ziga_90 napisal:

Poleg silikonskega spreja je morda boljša varianta teflonski? 

Za ga prav popraviti, ga boš moral razdreti in potem zrihtati. Vse ostalo podmazovanje tako, mimo stekelca, je kratkoročna rešitev. Ima pa mazda to z zložljivimi ogledali res slabo rešeno.Čim pride malo več vode zraven, že trokira. Imam občutek, da so uporabili neke cheap plastične  komponente. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.