Skoči na vsebino

Mazda AS Built data

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima kdo tu gor kaj izkušenj ali informacij o spreminjanju Mazdinih As Built podatkov??

Rabil bi info kateri BIT v GEM modulu je  treba spremenit za aktivacijo/deaktivacijo senzorja za dež na M3 BK. 

Nekaj sem sicer raziskoval po netu ampak sem bolj malo našel za staro M3, našel sem samo podatke za aktivacijo luči. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Evo sem rešil uganko😁

Če bo mogoče kdo kdaj potreboval za programiranje GEM (BCM) modula na M3 BK, GEM modul je v bistvu Body controler oziroma računalnik na katerega je vezana razna oprema avtomobila, v primeru M3 BK je v tem modulu shranjena konfiguracija avta z senzorji za avtomatske brisalce in senzorji za svetlobo za vklop luči, verjetno še kateri, ampak nisem našel več informacij. 

Na moji M3 sem tako sprogramiral da se avtomatsko prižgejo luči ko daš kontakt in izklopil senzor za dež ker ga moja M3 nima. 

Za vklop/izklo senzorja za dež je potrebno spremeniti tretji BIT v prvem BYTU. 

Za vklop izklop luči pa drugi, šesti in sedmi BIT, fora je ta da za luči lahko poljubno določiš katere se naj avtomatsko vklopijo ko daš kontakt, opcije ki sem jih odkril so:

-da gorijo vse luči sprednje kratke, pozicija in zadnje

-da gorijo sprednje in zadnje, brez pozicije

-da gorijo samo sprednje brez pozicije

-gorijo sprednje s pozicijo brez zadnjih luči

 

GEM modul sprogramiramo s pomočjo obd vmesnika in Forscana,  gremo pod Module Configuration (As bilt) in odpre nam nov meni kjer vidimo HEX podatke, te HEX zapis podatkov, tega pretvorimo v BIN-arni zapis in spremenimo ustrezen BIT. Shranimo v GEM in ga zresetiramo. 

Btw. : zadnji BYTE je samo Checksum in nima vpliva na funkcijo dololočene opreme, Checksum pa dobimo da seštejemo vse hex številke. 

 

 

IMG_20200529_211055.jpg

IMG_20200529_143128.jpg

IMG_20200529_142901.jpg

IMG_20200529_142851.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ej...pohvalno ...:rispekt:..če bom rabil kaj spreminjati te pokličem 😁😁..zame je to preveč komplicirano ..he he 😃😁😁😁

Citat
Citat

 

 

 

Napisano

Ja ni panike, vendar če se spreminja se dela na lastno odgovornost, ker če gre kaj narobe je lahko modul fuč.

Kolikor sem pa zdaj to raziskoval , pase da baje pri novejših izklopit Start-Stop ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Baje se da, jst nisem probal ker moje Mazde tega nimajo. 

V bistvu z As Builtom lahko izklopiš ali pa vklopiš vso opremo v avtu ki je obstajala. 

 

Za iStop moraš v SSU modulu spremeniti v 731-01-01 in 731-01-02, četri bit v prvem byteu. 

In nato še v IC modulu  v 720-01-01, spet četrti bit v prvem bytu. 

Ta četrti bit daš v BIN zapisu iz 1 na 0, in nato pretvoriš v HEX zapis in shraniš v modul. 

No more IŠtop😎

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja če bi to upal kar tak delati bi nekaj malega spremnil. 

Auto hold vedno prižgan

Dežni senzor zapre šibedach

.......

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hmm a tole nima recimo kakšno hash kontrolo, ker tole bi načeloma lahko nekdo pohekal kar tako mal za štos in naredil nevaren avto. Kontrolni bit je načeloma dober samo zato, da se ne zatipkaš, ampak načeloma bi moralo biti tako, da lahko popravi samo pooblaščeni servis in popravek zapiše po nekem algoritmu recimo ali s certifikatom ali podobno. Sej po eni strani je super, da se da takole pošariti, ampak po drugi strani pa...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Hmm a tole nima recimo kakšno hash kontrolo, ker tole bi načeloma lahko nekdo pohekal kar tako mal za štos in naredil nevaren avto. Kontrolni bit je načeloma dober samo zato, da se ne zatipkaš, ampak načeloma bi moralo biti tako, da lahko popravi samo pooblaščeni servis in popravek zapiše po nekem algoritmu recimo ali s certifikatom ali podobno. Sej po eni strani je super, da se da takole pošariti, ampak po drugi strani pa...

 

Saj brez ustreznega hardware in softwara ne moreš priti do tega. 

Mazda servis uporablja original VCM vmesnik in IDS software,

Mazdaši in Fordaši imamo to "srečo" da lahko z ustreznim obd vmesnikom in Forscanom dostopamo do vseh servisnih funkcij, kot so v IDSu. 

Četudi imaš recimo ustrezno opremo je to za povprečnega uporabnika samo nek HEX zapis in si bo težko z njim kaj začel. Če bo naključno nekaj spremenil bo itak javilo napako checksuma, če ti pobriše vso konfiguracijo BCMja. Če imaš shranjeno kopijo konfiguracije načeloma ni problema naložiš kopijo nazaj.

Je tudi še alternativna varianta z VIN števiko avtomobila se prek Mazdine servisne strani da dobit AS Built konfiguracijo za posamezne module, se pravi konfiguracijo modulov kakršna je bila ko je avto zapustil tovarno. 

Jst sem si za svoja 2 avta shranil tovarniške konfiguracije za vsak slučaj.

Najslabši scenarij je da ti med postopkom programiranja prekine oz.vzame štrom, pol ti lahko BCM bricka in ga je zelo težko nazaj zrihtat. 

Nevem pa kako bi nekdo za štos pohekal v avto, če nima fizičnega dostopa do obdja in kontaka avta ne moreš nič hackat, pa še med postopkom programiranja moraš vzet kontakt in ga spet nazaj dat. 

Pa ok recimo da si se zameril svojemu mehaniku, bi blo težko narediti dejansko nevaren avto, ok mogoče če bi ti odklopil airbage, ostala oprema pa nima takega vpliva na varnost. 

Aja pa me prav zanima koliko Mazda servisov pri nas ve uporabljat As built, glede na to da sem spraševal in se baje ne da izklopit TPMS ventilčkov, zdaj ali ne znajo ali pa ne smejo. 

Jst bom za zimo izklopil tpms ker v zimskih felnah nimam ventilčkov, da mi ne bo lučka svetila. 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Pismo ja tale TPMS cez zimo je res mal annoying. Se pa spomnim, da je ze kar nekaj casa nazaj folk hotu izklopit TPMS in so rekli na servisu, da se to neda. Po drugi strani so pa na hrvaskem forumu pisali, da neka firmo to uredi brez problema in tudi relativno poceni :). Tko da vse se da, koliko imajo pojma na servisu je pa druga zadeva.

 

Ej aless a v primeru menjave ABS -DSC modula ali gre za plug and play zadevo ali je  potrebno modul skonfigurirat z avtom ? A mogce kej ves ?

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 12 urami je Scr3am napisal:

 

Ej aless a v primeru menjave ABS -DSC modula ali gre za plug and play zadevo ali je  potrebno modul skonfigurirat z avtom ? A mogce kej ves ?

Glede ABS modula na Mazdi pa nevem, ali je potrebno skonfigurirat z avtom, poglej v ona navodila k sem ti poslal. 😉

Pr švabih je potrebno uparit posamezne module z avtom, v nekaterih primerih (mercedes) je celo da se lahko programira modul samo enkrat z VIN številko in se zaklene na to VIN, tak da menjava za rabljenega ne pride v poštev, iz izkušenj je to bil Airbag modul na MB G klasi. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

A so kje zbrani podatki o tem kaj je kje in kaj se da urejati?

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@mazdaman uradno od Mazde ni nikjer nič zapisano, zaenkrat ni prišlo nič v javnost.

Neuradno pa se po raznih forumih najdejo določeni podatki ki jih je folk ugotovil in sprobal na določenih modelih Mazd, kaj se da spremeniti. 

Mogoče bom kdaj zbral skup info ki jih mam pa objavim tukaj, samo verjetno ne bo tak hitro ker nimam časa zbrat na kup vse to. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Predlagam, da se dobimo na kakem srečanju in "potweakamo" te stvari ob pivu ali soku. 😃

 

Jaz imam ustrezen OBD kabel, Forscan bom pa tudi prej vzel enomesečno preizkušnjo ... 😃

Napisano

Mazd se premalo proda, da bi imel nekdo interes in bi naredil tako APK kot je za VW.

Tako bi imeli mi lažje delo. Žal temu ni tako in je potrebno čarati kdor pač zna.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.