Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav. 
 

Na Mazda3 g100, l. 2014 se je zlomila zadnja vzmet. Zdaj na original servisu so mi naračunali 350€ za obe vzmeti (ker se menjavajo v kompletu) + delo. Mogoče kdo ve za koga drugega, ki bi to naredil ceneje v okolici Podravja, Pomurja?

 

hvala in lp!

Napisano

fak a je to res iz dreka narjen al kaj... dobr pr letniku 2004 bi še reku ok se zgodi.... ne pa 2014....  res delajo samo še zato da se proda, na varnost dajo bolj malo le hvalijo se.... ker tako kot na avtih tud na motorjih šparajo preveč... važn jim je izgled , da je pa vse zašvasan tok mal da komi novo skup stoji kaj šele čez leto ko mal rje pride zravn in letijo  vzmetenja stran , če se hočeš dobro peljat morš prvi dan že fedre in olje v vilcah menjat  v velikih primerih na motorjih...itd...  žalost kako to delajo

Napisano

Ravno pri starejsih modelih ni teh problemov in zdrzijo bistveno dlje. M;oja bivsa sestka 2003 letnik je imela 350k km pa se vse original :)

Napisano

Pozdravljeni, 

 

mene zanima če mi lahko kdo pomaga katere vžigalne svečke izbrat za mazdo 3 SKYACTIV-G 120 konjev letnik 2016? Sem gledal te ko so v navodilih ampak so cenovno drage.

 

 

Hvala

sve.PNG

Napisano

Hmmm... koliko pa je to "cenovno drage"? Kolikor gledam (iskanje s pomocjo Googla po oznaki PE5R-10-110 ali PE5S-18-110), so te svecke od 10€ do 20€ po kosu ... Je to drago? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Original svečke so denso ali ngk , moraš pa računat na to da se menjavajo na 120000km,kar pomeni da ni tak strošek tistih 80 eur

Popravljeno od Brane
Napisano

Na servisu so verjetno drage, drugače pa je to drobiž. Jaz se vedno držim reka;kupi avto ki ga lahko vzdržujem! Kontra se zgodi ponavadi tistim ki kupijo starejše premium znamke in to na lizing pa še velik kasko in na koncu ni za vzdrževanje..... 🤔

Napisano (urejeno)

Za mojo je na uradnemu servisu 150€ brez menjave. Original je NGK. Sem kupil na avtodocu za malo manj kot 50€ vse stiri. NGK seveda. Ni problem vzdrzevanje vozila problem je ker imajo tako navite cene da glava boli. 
 

Za tvojega:

https://www.autodoc.si/ngk/7615881

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Na servisu so verjetno drage, drugače pa je to drobiž. Jaz se vedno držim reka;kupi avto ki ga lahko vzdržujem! Kontra se zgodi ponavadi tistim ki kupijo starejše premium znamke in to na lizing pa še velik kasko in na koncu ni za vzdrževanje..... 🤔

Točno to. Ali pa potem kitajske gume gor. :mellow:

  • Všeč 1
  • Jezen 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Točno to. Ali pa potem kitajske gume gor. :mellow:

Ali pa celo leto zimske zguljene gume gor. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Ali pa celo leto zimske zguljene gume gor. 

Te so za obalo ta prave, za oni drifting na krožnem... :vskalo:

  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Te so za obalo ta prave, za oni drifting na krožnem... :vskalo:

Ja... in to na kakih BMW - jih. Ni čudno, da potem lahko v tistem famoznem krožišču gledaš show zastonj. 

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo, malo sem raziskal kdo dela original svečke za skyactice G motor. In to je NGK z oznako ILKAR7L11. Torej na original škatlici je oznaka mazda PE5R-18-110 spodaj pa je oznaka ILKAR7L11, kar je oznaka NGK. Če pogledate v katalog je NGK svečka s to oznako namenjena samo mazdi, s tem ko svečke znamke Bosch in Denso zraven mazde zajemata še en vagon vozil.  Sedaj pa cena, pri eurotonu je NGK svečka (original) 30€, Bosch 10€, Denso 17€. Na autodocu je cena NGK 19€. Za konec še moment pritrjevanja: najprej priviješ svečko z roko do podložke/tesnila nato priviješ še za M12 1/2 obrata, za M14 2/3 obrata, te svečke ILKAR7L11 so M14 in na NGK strani je predviden moment 17NM.

Upam da komu pride prav :)

Lp

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 40 minutami je scania napisal:

Zdravo, malo sem raziskal kdo dela original svečke za skyactice G motor. In to je NGK z oznako ILKAR7L11. Torej na original škatlici je oznaka mazda PE5R-18-110 spodaj pa je oznaka ILKAR7L11, kar je oznaka NGK. Če pogledate v katalog je NGK svečka s to oznako namenjena samo mazdi, s tem ko svečke znamke Bosch in Denso zraven mazde zajemata še en vagon vozil.  Sedaj pa cena, pri eurotonu je NGK svečka (original) 30€, Bosch 10€, Denso 17€. Na autodocu je cena NGK 19€. Za konec še moment pritrjevanja: najprej priviješ svečko z roko do podložke/tesnila nato priviješ še za M12 1/2 obrata, za M14 2/3 obrata, te svečke ILKAR7L11 so M14 in na NGK strani je predviden moment 17NM.

Upam da komu pride prav :)

Lp

Hvala,vse pride gdaj prav.:bravo:

Napisano

Pa še to -ne kupujte jih na zalogo ker ponavadi cene padejo za kak procent.Znajo pa bit prvovgradnja tudi  Denso,  tisti ki jih prvi menja naj raportira kaj je bilo notri.Bog ne daj kakšnega Boscha montirat ,če je avto japonski naj bodo tudi japonski deli-pa tudi najlepše dela in zdrži interval

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.