Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaniimvo bi bilo videti log preko obd. Takole na prvi uč, če se to zgodi samo med regeneracijo, bi rekel da ECU nekako zmanjša moč motorja, ker je temperatura v filtru previsoka oz na zgornji meji. Lahko pa da ga kak senzor v DPFu serje, ki meri pač temperaturo. Če kdo spremlja regeneracijo bo videl, da ECU stalno prilagajo temperaturo v filtru, oz teži k temu da je nekje okoli 600 stopinj. Če kaj ni v redu, in bi šla temperatura v višave bi bilo možno, da omeji moč motorja, da se filter ne poškoduje. 

Napisano

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Napisano
pred 5 minutami je marko72 napisal:

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Takrat je najboljše, da voziš nad 2000 obrati in se regeneracija prej konča. 

A problem je, da bolj kot je dpf in vse ostalo zabito, prej ti dela regeneracije in dlje časa trajajo, ker ne uspe sežgati vedno več saj v njem. Je pa najbrž krivo kaj drugega (podložke injektorjev,  injektorji, kak senzor) ,da imaš prebogato mešanico in s tem nepopolno izgorevanje. Tako se pojavi prekomerno dilmljenje in posledično se zabije dpf. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je marko72 napisal:

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Tako se začne in počasi lahko postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔

 

Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Tako se začne in počasi postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔

 

Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT :)

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

Odstranitev dpf 🙂 Sem že razmišljal ja..cx 5 sem kupil z 127000 km in takoj zamenjal olje. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. Prejšnja lastnica ni imela vinjete in menim, da ni kaj dosti koristila AC, saj so bile regeneracije na cca 160 km. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. V kolikor se bo nafta začela mešati bi odstranil dpf. A kdo mogoče ve približen strošek odstranitve in preprogramiranja? Hvala

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT :)

Podložke so 10€.😊

 

 

Napisano (urejeno)
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Časi, ko bodo na tehničnih pregledih preverjali, ali so vozila opremljena s filtri trdih delcev so vse bližje

 

pred 11 minutami je Alex napisal:

Podložke so 10€.😊

Govorim o psihi lastnikov, ki vozijo na servise, ki muhastih Mazd ne poznajo najbolj. Če redno voziš na pooblaščene servise, skrbi ne bi smelo biti. In veliko lastnikov jih tja kar vozi.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Radi bi, a še ne vedo točno kako in kaj:D

Marsikdo bi kaj rad, a ne ve točno, kako do tega priti. 😊 

 

 

Napisano

Evo da se oglasim tudi po reseni napaki 🙂racunalnik je pokazal da je bil problem DPF filter in sicer je Pelko naredil regeneracijo filtra in po regeneraciji odtocil staro olje ven in vlil novega. Zadovoljen kako se je izteklo in tudi kar se cene tice 👍

Napisano (urejeno)

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki.

 

Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor. In sledijo novi koraki. Pelko bi verjetno že moral vedeti kaj dela. 🤔

Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. 

Problem je nekje drugje. 

 

 

Napisano

Prisilna regeneracija je rešitev, če se zaradi vožnje ali prevečkrat prekinjenih regeneracij DPF ne more očistit. 

Če je kriv kak senzor in se zato regeneracije ne izvajajo pravilno pa se bo težava spet ponovila. 

Spodaj je izsek iz manuala od 2.0diesla ampak logika se ni bistveno spremenila, kjer je opisano kako ECU omejuje delovanje motorja, ko je DPF preveč poln in se regeneracije ne morejo več avtomatsko izvajat. 

Screenshot_20220915_083405_com.android.gallery3d.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Napisano
pred 52 minutami je marko72 napisal:

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Tole tvoje se mi ne zdi OK, je celo nevarno. Vem pa za tole težavo - brenčanje pri premikanju naprej in nazaj, pri CX-5 in tudi M6.

Napisano
Pred eno uro je marko72 napisal:

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Za to bi lahko ločeno temo dal, ker ne paše semle.

 

Pa vendar: ali si najprej pogledal, če so sani dobro prišraufane v tla? Lahko se je kak vijak razrahljal ...

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. 

Problem je nekje drugje. 

Upam, da se motis in da je problem samo v kratkih relacijah. Bo pa cas pokazal svoje, kot za vse stvari 👍

pred 11 urami je Janez007 napisal:

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki.

 

Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔

Najbolje, da pustimo casu cas.  Upam,da so problem samo kratke relacije in se je zato filter zamasil. Bomo pa videli v prihidnosti kak se bo dogajalo z Mazdico 🙂

Napisano (urejeno)

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Alex napisal:

Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔

"Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. 😉

"Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. 

Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.

Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. 

Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič."

 

@Alex, pa kaj se to tebi dogaja? Se niti svojih receptov in priporočil ne držiš? 🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.