Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je kdo že poskušal vliti dvotaktol v rezervoar? Dodatno mazanje šob, batov, mogoče!?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Pri DI bencinarju narediš več škode kot koristi. 

Še pri dizlih je to dvorezni meč, razen zelo stari klasični dizli ala golf2... pri tistih je še koristno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

DI bencinarji že tako imajo problem pacanja sesalnih ventilov... Če pa vliješ še dvotaktol pa bo packarija še večja🥴

Vtipkaj v google "direct injection carbon build up" in ti bo mogoče bolj jasno zakaj ne dodajat še dvotaktola. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja drži, to je problem ventilov. Kaj pa mazanje pumpe, mazanje šob, mazanje batov in obročkov, manjša obraba vseh teh delov na račun ventilov? Še posebnoče bi dajal sintetičneka kateri ima večjo odpornost na temperaturo kot navadno olje!? posledišno manj teh saj!? Ker večina avtomobilo (nemških :lol:) tako in tako ima porabo olja nenormalno in to fabriško pa se ne dogaja nič. Govorimo mogoče 0,5%0,3%?. Ne vem, premišljujem.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Mogoče je bolje da razmisliš kako namazat ženo... 😉😁

 

Bencinske pumpe nimaš kaj mazat, kaj misliš da kdo maže pumpo na Petrolovi črpalki, pa prečrpa miljone litrov bencina. 

Šobe se tudi ne maže, prej se ti bojo zapacale z 2taktolom.

Bate in obročke pa maže motorno olje, s tistim vbrizgom 2taktola skozi šobe boš bate slabo namazal. In spet povečal možnost nabiranja nesnage na batih in obročkih. 

 

No avto je tvoj in lahko naliješ not kar hočeš lahko tudi bučno, pač povem ti da ni dobro in ne narediš nič dobrega s tem dolivanjem, naredi pa kakor misliš da je prav😉

 

  • Všeč 3
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tole od bencinskih motorjev koristi edinole rotacijskemu; Wanklu!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Kaj pa izkušnje ali je to kdo že počel? Mene namreč najbolj skrbi, da mi ne bi kakšne plastike ali pa tesnil poškodovalo.

Popravljeno od dravni

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Sam praviš, da se bojiš, da ti ne bo kaj poškodovalo.

Alesss je napisal zakaj to nima smisla pri DI bencinarju.

 

Zakaj te še zmerom tak mika to not vlivat? :) Avto zarad tega ne bo dlje zdržal, niti bolj šel, tak da ...

Napisano

Ej  ...Aless ti je dobro razložil 😉😁..ne delaj tega  pol bo cela JEBA...zoom zoom lp🤣😀😉😉

Napisano
  dne 16. 10. 2020 ob 18:53 je dravni napisal:

Mazanje je le mazanje B)

Razširi  

Rodil si se eno 45 let prepozno,včasih so imeli avti mazalke in si moral vsakih 3000km podmazat končnike,premo, volan-to bi bila veselica zate ki rad mažeš.Še boljše mazanje pa smo imeli na ladiji ki je imela še ta stare motorje brez pokrova ventilov in si moral z ročno pompeto v kateri je bilo motorno olje mazat ventile.Jaz sem v 8 urah porabil 2 litra olja,tisti mojster ki je bil za mano v smeni pa pod 5 litrov ni šlo nikoli

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Ja sej včasi so glih zaradi tega tudi govoril "Kdor maže ta vozi!:lol:

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ja, ampak v današnjih časih se podmazuje drugje in z drugim sredstvom, ne z mastjo in oljem. In če podmažeš z dovolj debelo kuverto, stečejo stvari, ki sicer nikakor ne bi... Tako, da, ja, se strinjam z @Brane, rodil si se 45 let prepozno...

Napisano

Brez skrbi imam doma vozilo ki dela še vedno na mazalice. :notworth: Drugače pa res ta demokracija dela samo še na valutno mazanje :zvizga:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Čakamo da se pojavi
    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.