Skoči na vsebino

Obrtaji motora u crveno na tehničkom pregledu


Priporočeno sporočilo

Zakaj u stanici za tehnički pregled vozila gledaju koliko okretaja u minuti se može maksimalno postiči?

Pri koliko okretaja se uljuči zaštita?

 

U uputama mazde 6 2007 lijepo piše Ne iči u crveno jer se motor može teško oštetiti.

Majstor u mazdi isto kaže da se to ne smije.

 

Tehničar u stanici za pregled vozila kaže da je to dio procedure.

 

Rade li tako i u Sloveniji?

 

Vidi video, uključi zvučnike:   https://youtu.be/g4Gjzy0m1Zc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To delajo takrat, ko merijo izpusne pline...

 

mimogrede... videoposnetek se ne da pogledat, ker je “zaseben”...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zapisnik o tehničkom pregledu

Točka 12

 

Ispitivanje ispušnih plinova (eko test)

 

Regul. isključuje min: 4900  maks: 5200 ......... 4900   Dobro

 

Se vidi rezultat, znači da pokušavaju u crveno.   Ali regulator ne pušta. I bilježi se rezultat.   

IMG_20201025_0001.jpg

Popravljeno od mazda_gg
image added
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, pri nas ne nabijajo toliko po obratih, da bi prišlo do rdečega polja in blokade. Nisem še tega doživel.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa kakšnih 30%. Še enkrat povem. Z normalno vožnjo, brez cincanja, je poraba 7l, če si bolj dinamičen voznik 8l, če ga pa še dodatno rad spucaš v sportu je pa 9-10l.   Ima pa ta mazda sumljivo nizko ceno.
    • S tisto lopato bi prvo avto moral pretolčt🤣
    • Ti pa si rojen pod nesrečno zvezdo ✨ še dobro,da imaš lopato......
    • Da kupujem sedaj 6tko ga takoj kupim četudi je dinozaver.....😁 Ne delam veliko km in se ne bi sekiral za tistih 30%večjo porabo
    • Pri prvi vgradnji se mučka. Ker je kriva firma avta in ne proizvajalec gum.   Na i20n imajo tovarniško vgrajene Pirellike samo 6mm profila, je pač cenejša guma. Eni delajo posebne mešance za boljše suhe razmere, ker se tam delajo testi, za dež je vseeno. Tudi delajo take da so tišje in podobne mučke.   S tem da mora bit posebna oznaka. Fordove mišelinke so slabše v dežju. Oznaka je pa S1. Hyundai ima HN. Mazda ima tisti A pri modelu gum. Če ni posebne oznake, so tovarniške.   In na veliko se odsvetuje nakup takih gum. Včasih kaki BMW verniki prisegajo na njih. Kaj pa je imel na dostavnem listu? Če si podpisal paket in ne 2x guma, upam da si naredil vsaj s dostavnikom zapisnik o manjkajočem/poškodovanem paketu. Če ne zna bit zabava.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.