Skoči na vsebino

Mazda 6 GH/GJ in 20 col

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Husky1290 napisal:

Ker sta Miklavž in Božiček letos videla kako priden fant sem bil, sta mi obljubila dostavo novih felten marca :D 20 col seveda

 

enigma-bd-front.jpg

Čestitke za tako lepe felge,sedaj pa samo čeljusti še pobarvaš in bo bomba od avta.:bravo:

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Čestitke za tako lepe felge,sedaj pa samo čeljusti še pobarvaš in bo bomba od avta.:bravo:

... pa gume kupit. 😊Bo treba še dedka mraza povprašat, če bi bil tako dober pa da pristavi jurčka. 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

Sej če smo realni tudi original 19ke niso poceni ;) sploh če hočeš kaj boljšega

Res je. Šminka se plača. 🤗

 

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Komaj čakam na te slike kr mene tudi mikajo 20ke že nekaj časa...

A ga misliš tudi nižati? Ker drugače izpadejo malo smešne 20" na original fedrih. 🤗

 

 

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je SpEkTr napisal:

Izgledalo bo super, vse ostalo pa ne bo tako super emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Res je. Šminka bo super, a vožnja bo... 😬

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 56 minutami je Aless napisal:

Ja odvisno je tudi kje se voziš, po AC bo vredu, kake zaflikane lokalne ceste pa bo malo bolj rukalo. 

Točno tako. Pa več hrupa bo izpod kolotekov, večja poraba, paziti je treba na udarne luknje, ker se hitro lahko feltna zvije.Že pri mojih 245 s presekom  40 moram zelo paziti. Pa centriranje morajo bit take gume v nulo. Meni jih  v prvo niso prav in je kar treslo. 😬

Je pa vožnja vsekakor bolj precizna, bolj športna, v ovinke greš lahko veliko hitreje. In avto bo izgledal-fenomenalno. 🤗

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da malček obudim temo, v konfiguratorju sem celo našel feltne ki sem jih nabavil, le da so te na slikah 19col.

Konec marca se približuje in s tem tudi dobava felten 😍😍

 

gmp2.jpg

gmp 1.jpg

gmp3.jpg

Napisano (urejeno)
dne 10. 2. 2021 ob 13:32 je Husky1290 napisal:

Update: gumeni valjak je doma 😄

20210210_132756~2.jpg

20210210_132704~2.jpg

Na feltnah izgledajo potem malo drugače. Ko sem jaz kupil moje 245 sem samo gledal, kam jih bom montiral, ker so izgledale  tako Široke. No, #e vedno so široke, da ne bo pomote. 😊

Dimenzija? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
16 minutes ago, Alex said:

Na feltnah izgledajo potem malo drugače. Ko sem jaz kupil moje 245 sem samo gledal, kam jih bom montiral, ker so izgledale  tako Široke. No, #e vedno so široke, da ne bo pomote. 😊

Dimenzija? 

Nisem še imel tako širokih gum, zato so mi mal ogromne za videt najbrž. 245/35/20 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 😁

Popravljeno od Husky1290
Napisano
pred 3 minutami je Husky1290 napisal:

Nisem še imel tako širokih gum, zato so mi mal ogromne za videt najbrž. 245/35/20 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 😁

Saj pravim, ko jo boš montiral se malo stisne na robovih feltne in izgleda  na felni malo višji presek. Je pa res valjar, ja. 🤗

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

UPDATE!

Vzmeti so zmontirane, zdaj čakamo le še zaključno dejanje, platišča :) upam da pridejo čimprej.

spodaj pa še nekaj primerjalnih slike prej/potem. Na zadnji osi sicer ni videti zelo veliko, ampak na meter merjeno se je spustila 25mm, spredaj pa 30. Trenutno montirani distančniki 15mm spredaj/zadaj, čeprav bi si morda zadaj lahko privoščil celo 20mm. In ne spreglejte premium zlatih zavornih čeljusti :D 

prej1.jpg

potem1.jpg

prej2.jpg

potem2.jpg

prej3.jpg

potem3.jpg

prej4.jpg

potem4.jpg

prej5.jpg

potem5.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Husky1290 napisal:

UPDATE!

Vzmeti so zmontirane, zdaj čakamo le še zaključno dejanje, platišča :) upam da pridejo čimprej.

spodaj pa še nekaj primerjalnih slike prej/potem. Na zadnji osi sicer ni videti zelo veliko, ampak na meter merjeno se je spustila 25mm, spredaj pa 30. Trenutno montirani distančniki 15mm spredaj/zadaj, čeprav bi si morda zadaj lahko privoščil celo 20mm. In ne spreglejte premium zlatih zavornih čeljusti :D 

prej1.jpg

potem1.jpg

prej2.jpg

potem2.jpg

prej3.jpg

potem3.jpg

prej4.jpg

potem4.jpg

prej5.jpg

potem5.jpg

Lepo. Spredaj bo z 20" na Knap sedaj, ko je znižana. Bo šlo na mm. 😊 Zadaj pa bo kljub ET 45 izgledalo carsko. Nič bat. Široke gume naredijo svoje. 😉

Bodo pa zlate čeljusti še boljše izpadle na tvojih novih črno-poliranih feltnah. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.