Skoči na vsebino

Mazda 6 GH/GJ in 20 col


Husky1290

Priporočeno sporočilo

Na vse vas se obračam z vprašanjem če se je že našel heroj, ki je na šestici sprobal 20 col? Z vizualnega vidika me neizmerno muči da bi jih spomladi namontiral na avto + spustil za 30mm, me pa zelo skrbi kvaliteta vožnje.

Kristalno jasno mi je, da bi potencialno lahko štel kamne po cesti in sekal gume, zato me iz praktičnega vidika zanima če se je že kdo opogumil in izvedel tak projekt?

Spodaj prilagam potencialne kandidate :) z veseljem sprejemam mnenja glede videza, ker se sam res ne morem odločiti :D 

 

 

cms 1.jpg

kibo 1.jpg

mam gt1 1.jpg

proline 1.jpg

rial kibo 1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Husky1290 napisal:

Na vse vas se obračam z vprašanjem če se je že našel heroj, ki je na šestici sprobal 20 col? Z vizualnega vidika me neizmerno muči da bi jih spomladi namontiral na avto + spustil za 30mm, me pa zelo skrbi kvaliteta vožnje.

Kristalno jasno mi je, da bi potencialno lahko štel kamne po cesti in sekal gume, zato me iz praktičnega vidika zanima če se je že kdo opogumil in izvedel tak projekt?

Spodaj prilagam potencialne kandidate :) z veseljem sprejemam mnenja glede videza, ker se sam res ne morem odločiti :D 

 

 

cms 1.jpg

kibo 1.jpg

mam gt1 1.jpg

proline 1.jpg

rial kibo 1.jpg

He, He. Si že pristal na 20"?😊

Mislim,da ga ni tu gor, ki bi imel 20". Že brez nižanja se boš vozil kot z vozom brez vzmeti.Moje 245/40/19 so na meji še znosnega. Če pa misliš še nižati, boš imel probleme z ležečimi policaji (čez boš moral voziti postrani) da ne govorimo o neudobni vožnji. Seveda na avtocesti bo še v redu, takoj pa, ko boš zavil na stranske, regionalki, se bo začel rodeo.😊Pa tudi cene novih  gum niso švoh. Zdaj, če boš vzel širino felten 9" bodo gume širine 245 šle sicer gor, a bodo malo napihnjene. Tudi na ET moraš pazit, tako zaradi tega, da ne drsa po amortizerju kot tudi, da ne drsa po blatniku. Kar se tiče porabe ti bo narasla za nekje 0,5l/100.

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da sem ljubitelj večjih platišč, ti bom rekel Go For It! 

Izgled bo vrhunski, glede teh platišč so mi oblikovno zelo lepa vzel bi edino kake antracit oz grafitno temno sive, svetlo sive mi zgledajo prenavadne, črne pa se malo izgubijo, je pa stvar okusa. 

Glede nižanja pa z -30mm tudi ne bo sile, če ne voziš glih polnega avtomobila, bo šlo prek ležečih policajev brez problema, edino sprednji odbijač boš moral pazit da ga ne zabijaš v kak robnik. 

Vožnja bo zihr slabša kar se udobja tiče, to pa bo bolj na račun nižjih gum.

S samimi fedri če vzameš kake progresivne ala Eibach... Ne bo tak trd, druga je Gewinde jaz imam izkušnje z HR gewinde in so mi bile pretrde tudi na avtocesti. Z samimi Eibachi na moji M3 pa ni težav z udobjem, se pozna samo ko je avto bolj naložen. 

Kot je Alex napisal pri platiščih pazi na ustrezno širini in ET v kombinaciji z ustrezno dimenzijo gum, ker pr znižanem avtu ti lahko hitro kje podrsa če ni vse v mejah. 

Drgač pa če ne boš nižal pa vprašanje kako bo zgledal z 20col, včasih zgleda mal čudno z prevelikim razmakom med gumo in blatnikom. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj razmak med gumo in blatnikom ne bo nič spremenjen, če da ustrezno gumo gor, ki ima enak obseg.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tiče ležečih nisem tako ziher, da bo prehod nižane 6-ke  čez njih tako brez problemov. Namreč, nova 6-ka je že original precej nizka z veliko medosno razdaljo  in če je res visok ležeči policaj, moram že sam it dva na uro čez, da se spredaj ne nasadi. Imam spredaj na odbijaču dodatni lip in sem ga spodaj že podrsal. Pa ne na pločniku, ker nikoli ne parkiram tako, da gre nos čez. Res bo nizka po nižanju. In trda. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je mazdaman napisal:

Saj razmak med gumo in blatnikom ne bo nič spremenjen, če da ustrezno gumo gor, ki ima enak obseg.

Obseg že. Ampak original 17 "in 19 "Mazdine feltne za 6-ko so širine 7" ET 45. 'Te 20" se začnejo pri širini 9", redko katera pri 8,5". Tudi, če vzameš isti  ET 45, je vse skupaj širše za 2", kar znese skoraj 5 cm širše feltne! Nekaj te širine gre noter  proti amortizerju, nekaj ven, proti blatniku. Guma bo lepše izgledala, ker bo poravnana z blatnikom. Seveda pa moraš najti pravi ET, da to štima in ne rabiš robit blatnika. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj kar ste napisali glede same udobnosti vožnje mi je vse jasno da bo neudobno ko hudič, sam saj veste, za lepoto je treba potrpet :D

Original mazda 17 ima širino 7,5 in et 50, medtem ko je 19 x 7.5 et 45. Planiral sem 20x 8.5 et 45 (širinsko gledano bi izpadlo identično kot pri tebi @Alex) in gume 245/35/20. 

 

Spodaj prilagam ˝teoretični izračun pozicije gume˝. Po teh kalkulacijah bi moral it skozi. pri pozicioniranju sem upošteval razmik med gumo in blatnikom 55mm po višini in 20mm na širino. Na meter pokaže približno take številke.

 

Tule pa prilagam še link z neke ameriške strani kjer ljudje objavljajo svoje avte z določenimi specifikacijami (feltne, gume, nižanje itd.). https://www.fitmentindustries.com/wheel-offset-gallery?make=Mazda&model=6&sort=date

 

Po njihovih setupih bi moral iti skoz celo 19x9.5 et40 + nižanje brez modifikacij?? 

Vmes so tudi ekstremi, tistih ne upoštevat kot normalne ljudi :D

 

wheelsize.jpg

wheelsize 2.jpg

Popravljeno od Husky1290
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Husky1290 napisal:

No saj kar ste napisali glede same udobnosti vožnje mi je vse jasno da bo neudobno ko hudič, sam saj veste, za lepoto je treba potrpet :D

Original mazda 17 ima širino 7,5 in et 50, medtem ko je 19 x 7.5 et 45. Planiral sem 20x 8.5 et 45 (širinsko gledano bi izpadlo identično kot pri tebi @Alex) in gume 245/35/20. 

 

Spodaj prilagam ˝teoretični izračun pozicije gume˝. Po teh kalkulacijah bi moral it skozi. pri pozicioniranju sem upošteval razmik med gumo in blatnikom 55mm po višini in 20mm na širino. Na meter pokaže približno take številke.

 

Tule pa prilagam še link z neke ameriške strani kjer ljudje objavljajo svoje avte z določenimi specifikacijami (feltne, gume, nižanje itd.). https://www.fitmentindustries.com/wheel-offset-gallery?make=Mazda&model=6&sort=date

 

Po njihovih setupih bi moral iti skoz celo 19x9.5 et40 + nižanje brez modifikacij?? 

Vmes so tudi ekstremi, tistih ne upoštevat kot normalne ljudi :D

 

wheelsize.jpg

wheelsize 2.jpg

Feltne 8,5 in gume 245 bodo v redu.To je kombinacija, kot jo imam jaz. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je mazdaman napisal:

Saj razmak med gumo in blatnikom ne bo nič spremenjen, če da ustrezno gumo gor, ki ima enak obseg.

 

V cm se razmak ne spremeni, vizuelno pa rata mal čudno. 

Ta na sliki ima 245/35 20x9.0 et pa nvm točno 40ali35, mu pa spredaj štrlijo čez blatnik. 

No ta na sliki meni zgleda z 20kami brez nižanja slabše kot original z Oem 19kami. Je pa stvar okusa, kaj je komu všeč. 

e78cd34s-960.jpg

35afce4s-960.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

 

V cm se razmak ne spremeni, vizuelno pa rata mal čudno. 

Ta na sliki ima 245/35 20x9.0 et pa nvm točno 40ali35, mu pa spredaj štrlijo čez blatnik. 

No ta na sliki meni zgleda z 20kami brez nižanja slabše kot original z Oem 19kami. Je pa stvar okusa, kaj je komu všeč. 

e78cd34s-960.jpg

35afce4s-960.jpg

Tole na sliki, ko tako štrli ven, ne vem, če bi šlo skozi pri nas na homologaciji. 🤔Meni so to najprej pogledali, premerii in vse točno poslikali. Pri meni je guma poravnana spredaj z blatnikom. Je pa res, da 20" moraš obvezno nižati, ker izpade drugače kot  džipek. To pa zato, ker so nizkopresečne gume gor. Je pa res. Stvar okusa. 

pred 42 minutami je Scr3am napisal:

Tole res smesno izgleda in bi bilo nujno potrebno nizanje, da bi bilo estetsko lepo.

Včasih tudi prevelike feltne ne izpadejo v redu na avtu. Odvisno, kakšen model so. Saj tudi na porscheje ne natikajo 21" ali 22".

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

7 hours ago, Aless said:

Glede na to da sem ljubitelj večjih platišč, ti bom rekel Go For It! 

Izgled bo vrhunski, glede teh platišč so mi oblikovno zelo lepa vzel bi edino kake antracit oz grafitno temno sive, svetlo sive mi zgledajo prenavadne, črne pa se malo izgubijo, je pa stvar okusa. 

Glede nižanja pa z -30mm tudi ne bo sile, če ne voziš glih polnega avtomobila, bo šlo prek ležečih policajev brez problema, edino sprednji odbijač boš moral pazit da ga ne zabijaš v kak robnik. 

Vožnja bo zihr slabša kar se udobja tiče, to pa bo bolj na račun nižjih gum.

S samimi fedri če vzameš kake progresivne ala Eibach... Ne bo tak trd, druga je Gewinde jaz imam izkušnje z HR gewinde in so mi bile pretrde tudi na avtocesti. Z samimi Eibachi na moji M3 pa ni težav z udobjem, se pozna samo ko je avto bolj naložen. 

Kot je Alex napisal pri platiščih pazi na ustrezno širini in ET v kombinaciji z ustrezno dimenzijo gum, ker pr znižanem avtu ti lahko hitro kje podrsa če ni vse v mejah. 

Drgač pa če ne boš nižal pa vprašanje kako bo zgledal z 20col, včasih zgleda mal čudno z prevelikim razmakom med gumo in blatnikom. 

@Aless

Kaj pa potem misliš za kombinacijo 19col in nižanje? Bolj sprejemljivo glede udobja? Ker glede na naše ceste po svoje niti ni tko pametna odločitev 20col😬

Popravljeno od Husky1290
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Husky1290 ja moje izkušnje so da se glede udobja zelo poznajo nizkopresečne gume.

Nižanje z progresivnimi fedri se ne pozna toliko na udobju,  progresivni so vredu zato ker imajo večino hoda normalne trdote fedre, proti koncu so fedre so pa zviti bolj na gosto tam je trši hod. Zato so skoraj enako udobni kot serijski, če pa imaš polno naložen avto se pa čuti da so trši ker je fedra bolj stisnjena in deluje na tistem gostejšem tršem hodu fedre. Poglej sliko se lepo vidi kje je trša fedra. 

Glede svetovanja kaj vzet pa se moraš ti odločit, odvisno kje in kako se voziš. Definitivno bo znižan z 20kami zgledal TopŠit👍🤘😎

Jaz mojo M6 nisem nižal ker se v avtu vozimo večinoma 4 včasih tudi 5ljudi, pa čeprav samo po AC, in bi izgubil na udobju. 

M3 pa imam znižano, samo tista se uporablja za po mestu, večino časa žena vozi otroke v vrtec in v službo, pa tu pa tam se jaz zapeljem v trgovino. 

_-009_1000x750.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Sam bi raje videl, da bi Mazda že pri serijski opremi več sredstev namenila kakovosti izdelave in posledično udobju vožnje, kot izgledu. Tole pa je še velik korak v nasprotno smer od udobne vožnje, občutki bodo nekaj takega ... :)

 

slika.png.f4eddef9e0b00d3706df36f46e470c06.png 

He, He. Dobro, vemo vsi, da je mazda bolj športen avto kot pa da je nevem kako udoben. Za to zadnje moraš bolj pogledati k Francozom. 

Je pa res, 20" ni za vsakogar. Za une stare sigurno ne. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ehh, ni tako hudo, sam sem že mel bolj extremne predelave podvozja in platišč na Civicu L. 96(športne nastavljive vzmeti in 80% stršane amortizerje pri Vugi v N. Gorici+ 17col 205/40.

Je pa res da je bilo to ko sem bil star  kakih 20let, zdaj mora bit bolj uravnovešeno udobje z izgledom.

So pa okusi različni eni dajo na izgled eni na performanse, eni pa na nič od tega. 

Če pa hočeš udoben avto pa kupiš avto z hidravliko ali z zračnim vzmetenjem.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Aless napisal:

Ehh, ni tako hudo, sam sem že mel bolj extremne predelave podvozja in platišč, je pa res da je bilo to ko sem bil star 20let, zdaj mora bit bolj uravnovešeno udobje z izgledom.

So pa okusi različni eni dajo na izgled eni na performanse, eni pa na nič od tega. 

Če pa hočeš udoben avto pa kupiš avto z hidravliko ali z zračnim vzmetenjem.

Saj pravim, da je to  bolj za mlade. Jaz sem imel tudi skoraj vedno spuščene avte (od stoenke naprej) a sedaj so 19" na original fedrih vrh kape. Ima pa nečak na audiju A6 20"feltne  in športne  fedre. Samo enkrat sem se peljal z njim do Ljubljane in mi je bilo dovolj. 😊

p. s. zdaj, ko Imam gor 17" zimske je udobje kar fajn. 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

med drugim sem imel v mislih čričke, ni se pojavljajo že pri 19" kolesih in so posledica preveč plastike, ki drsa ena ob drugo, na primer sredinska roleta ...

 

Res je, pri takih dimenzijah se lahko pojavljajo ob udarcih v luknje na cestah razni črički. Pri meni se na srečo niso(še). 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Alex, poskusi enkrat malo pomigati v usnje oblečeno "korito", ki je pokrito z roleto. Pri mojem CD175 z 80.000 km se že kar sliši. 

Ok..bom probal potem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Saj pravim, da je to  bolj za mlade. Jaz sem imel tudi skoraj vedno spuščene avte (od stoenke naprej) a sedaj so 19" na original fedrih vrh kape. Ima pa nečak na audiju A6 20"feltne  in športne  fedre. Samo enkrat sem se peljal z njim do Ljubljane in mi je bilo dovolj. 😊

p. s. zdaj, ko Imam gor 17" zimske je udobje kar fajn. 🤗

Čez zimo si boš malo hrbtenico pocelil....:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4 hours ago, Janez007 said:

@Alex, poskusi enkrat malo pomigati v usnje oblečeno "korito", ki je pokrito z roleto. Pri mojem CD175 z 80.000 km se že kar sliši. 

Morm rečt da tok tok tok, se pri meni na 94k tut pri mrzlem še nič ne oglaša. 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.