Skoči na vsebino

Mazda AZ-Offroad


DonFelipe

Priporočeno sporočilo

Danes naročava s prijateljem rezervne dele in dodatke za njegovega Suzuki Jimny-ja in glej ga zlomka kaj zasledim.

 

Mazda AZ-Offroad je njegovega kopija, katero prodajajo na rodnem japonskem trgu in ima le 700-kubikov ; lahko bi mu rekli terenski fičo po naše 😉

 

1200px-Mazda_AZ-Offroad_001.JPG

Mazda_AZ-Offroad_002.JPG

Mazda_AZ-OFFROAD_XC_(TA-JM23W)_rear.jpg

0400577A30181024W00209.jpg

images_mazda_az-offroad_2002_2.jpg

Pregled izvedb s podatki : https://carfromjapan.com/specifications/mazda/az-offroad

 

Zanimivo kaj zmore omenjeni terenski mlinček s tako majhno kubaturo.

 

Mislite da bi bil pri nas uspešnica tako kot original Suzuki Jimny ?

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Japonci temu rečejo Kei car oziroma neki kot pri nas A-segment najmanjših vozil, ki so primerna za v mesta pa še vedno dovolj za na AC. Če se ne motim morajo biti krajši od 3,5m, motor 660ccm, in 64KM, da padejo v to izredno ugodno obdavčitev.

Avti so pa v bistvu grdi, grši pa najgrši, kar je možno sploh izdelat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Še nekaj številnih sorodstvenih primerkov : 

 

Suzuki Alto = Mazda Carol ; pri starejših modelih z še več izpeljankami (Daewoo Tico/Kia Pride, ....)

1200px-Suzuki_ALTO_VAN_VP_%28HA36S%29_fr
EN.WIKIPEDIA.ORG

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Carol

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396225.jpg[/img]

280px-Mazda_CAROL_GX_(DBA-HB36S)_front.j

 

Mazda Laputa = Suzuki Ignis

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396223.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396222.jpg[/img]

 

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396220.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396221.jpg[/img]

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je DonFelipe napisal:

Še nekaj številnih sorodstvenih primerkov : 

 

Suzuki Alto = Mazda Carol ; pri starejših modelih z še več izpeljankami (Daewoo Tico/Kia Pride, ....)

1200px-Suzuki_ALTO_VAN_VP_%28HA36S%29_fr
EN.WIKIPEDIA.ORG

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Carol

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396225.jpg[/img]

280px-Mazda_CAROL_GX_(DBA-HB36S)_front.j

 

Mazda Laputa = Suzuki Ignis

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396223.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396222.jpg[/img]

 

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396220.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396221.jpg[/img]

 

 

 

Amm.... Daewoo tico in kia pride pa nimata nič skupnega. A ni kia pride licenčna kopija Mazde 121? Z lastnim motorjem... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Nejc1986 napisal:

Amm.... Daewoo tico in kia pride pa nimata nič skupnega. A ni kia pride licenčna kopija Mazde 121? Z lastnim motorjem... 

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Aha, jaz sem razumel, da si napisal v smislu, da sta Tico in Pride "ista" avta. 

 

Vem, sem si lastil kio pride wagon letnik 99 :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je FuManchu napisal:

Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.

Jp, presenetljivo poskočna zadeva, veliko prostora (škatla), moja je celo imela nezbledele zadnje luči... 

Meni je super služila (naredil 60t km v dveh letih), še celo smučat smo šli z njo v madonno Di campiglio, pa Bologna motor show parkrat... Jebemu je blo luštno :)

 

Naslednja mazda 121 je pa nosila ljubkovalno ime "klobuček". 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, Festiva oziroma Fiesta je bila to.

To so bili zlati časi.

Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.

Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je DonFelipe napisal:

Ja, Festiva oziroma Fiesta je bila to.

To so bili zlati časi.

Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.

Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.

Jp, moj fotr je vedno vozil felicio karavan, sosed je imel Lado desetko karavan, par let kasneje pa jaz s kio pride :) definitivno povsem na rangu felicie in boljše od lade. Rja je pa bila, ja... Pa nagibala se je kot ladja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je FuManchu napisal:

Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor. 

Zanimivo.

A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?

Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je DonFelipe napisal:

Zanimivo.

A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?

Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏 

Tako smo imeli. Zadaj se je težko peljal kdo odrasel. 

 

iM5p2rm.jpg

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi. 

Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi. 

Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil. 

Aha.

Avtomatski menjalnik in 4WS volan, kajne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.