Skoči na vsebino

Mazda 6 2016 maska/grill


Husky1290

Priporočeno sporočilo

pred 8 urami je Alex napisal:

Sam zdaj bo pa  ta alu/krom zaščita pod prtljažnikom malo sekala ven? 🤔

 

tut  na to sm pomislu 🤦‍♂️ se dober, da je bolj alu (mat) in ni krom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Boss napisal:

Prefarbi še to zaščito al pa zamenjaj za kako prozorno. Pol bo še za razred al pa dva bolje izgledalo, čeprav že zdaj je kr OK.

Se pravi, da bo pol v istem razredu z mercedesom? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Boss napisal:

Ne Alex, nisem napisal avtomobilski razred, ampak je to mišljen estetski razred. Saj veš, da veliko blink blink svetlečih stvari spada bolj v razred kiča.

Ampak še par let nazaj so  imeli vsi avti, vključno z "premium" znamkami obilico blink-blink kroma. So prav tekmovali, kdo bo naredil večjo masko, da bo ja več kroma na avtu. Zato pa je dober plastidip, ker imaš lahko črno, ko je to moderno, ko ni več, ga nostavno snameš dol in imaš zopet moderen krom. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali to, ali pa aliexpress :D

 

WWW.ALIEXPRESS.COM

Cheap Chromium Styling, Buy Quality Automobiles & Motorcycles Directly from China Suppliers:For Mazda 6 Atenza M6 2017 2018 Car Styling Chrome Front Head Fog Light Lamp Cover Trim Bumper...

 

Malo morje je tega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Hixxy napisal:

Ali to, ali pa aliexpress :D

 

WWW.ALIEXPRESS.COM

Cheap Chromium Styling, Buy Quality Automobiles & Motorcycles Directly from China Suppliers:For Mazda 6 Atenza M6 2017 2018 Car Styling Chrome Front Head Fog Light Lamp Cover Trim Bumper...

 

Malo morje je tega

Tole po moje izgleda preveč cheap. Mislim, da je res najboljša varianta in najcenejša  plastidip. 

pred 42 minutami je Boss napisal:

Mislim, da nas je kar nekaj tukaj in jasno edino folia wrap al pa plastidip pride v poštev, da lahko vedno vrneš v prvotno stanje.

Kje je pa najceneje za kupit plastidip pri nas? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Kje je pa najceneje za kupit plastidip pri nas? 🤔

 

Jaz sem kar pr temle naročal in sicer full dip. Je blo nekaj več izbire pri barvah.

 

PLASTIDIP.SI

Specializirana spletna trgovina za izdelke iz tekoče gume / folije (Plasti Dip Full Dip), avtokozmetike za detailerje, Bosch orodja DIY.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Deeyan napisal:

Js am vzel pri Spekter Zalec (od Motipa) 

Koliko spraj piksl si vzel?

Ker je vseeno  potrebno dati vsaj 5 rok(še bolje 7) nekje do 200 mikronov na debelo. 🤔

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Alex napisal:

Koliko spraj piksl si vzel?

Ker je vseeno  potrebno dati vsaj 5 rok(še bolje 7) nekje do 200 mikronov na debelo. 🤔

 

 

1ga, sel sm 5 slojev skoz, pa se mi je ostalo malo manj kot pol piksne, pa je kr na debelo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

1ga, sel sm 5 slojev skoz, pa se mi je ostalo malo manj kot pol piksne, pa je kr na debelo

Slika...?🧐

pred 29 minutami je Alex napisal:

Odločitev je padla. Plasti dip + plasti mat lak naročena. Gremo v krom-delete. 

Pri rdeči zna dobro it skupaj....👍. Pri moji bi bilo vse skupaj pretemno.😛

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Bini napisal:

Slika...?🧐

Pri rdeči zna dobro it skupaj....👍. Pri moji bi bilo vse skupaj pretemno.😛

 

IMG_20210427_142713.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

43 minutes ago, Bini said:

Slika...?🧐

Pri rdeči zna dobro it skupaj....👍. Pri moji bi bilo vse skupaj pretemno.😛

Pri sivi barvi bo izgledalo kot mrliški voz :D rdeča že nekako, že ne modri barvi od deyana mi je pretemno

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Bini napisal:

Slika...?🧐

Pri rdeči zna dobro it skupaj....👍. Pri moji bi bilo vse skupaj pretemno.😛

Meni pa tudi na temnih-črnih avtih dobro izpade. Krom je res pase. Trenutno. 🤔

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Avta sem mislil.😂😂😂

 

Aja, tist je pa slika na prejsnji strani, uspredi pride pa neki drugega 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Hixxy napisal:

Slike takoj ko boš nazaj namontiral!

 

Če se ti da še slikat in objavit kako odmontirati oz. celega postopka pa bomo še toliko bolj hvaležni!

 

Mislis sprednji konec? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.