Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Binivzorec zgleda katastrofalno za te kilometre🥴

Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline. 

Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.

Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč. 

Priporičam kak Engine Flush in skrajšat interval😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 12 minutami je Aless napisal:

@Binivzorec zgleda katastrofalno za te kilometre🥴

Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline. 

Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.

Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč. 

Priporičam kak Engine Flush in skrajšat interval😉

Vem,ampak šef ima vedno prav....😁

Gremo dalje dokler bo šlo...🤔

Trenutno 107k km.

Hvala👍

Napisano

@Binihehe, itak šef ima vedno prav.🙄

Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo. 

So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala. 

Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

@Binihehe, itak šef ima vedno prav.🙄

Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo. 

So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala. 

Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?

Se strinjam s tabo in tudi sam to vem.👍

Ponavadi jih imamo od 350k pa do 450k km.odvisno od tega kakšne okvare pričakujemo pri teh km. Nazadnje sem isti motor vozil do 430k km in je bil še ok,brez dimljenja s prvo sklopko in je bil še v dobrem stanju glede karoserije.👍.Bilo je pa skozi olje Total 5w 40. Delam pa cc 100k km na leto,nekje 70-80% AC. Mislim,da so ti Citroen motorčki super glede vzdržljivosti in nasploh ni nekih stroškov z tem avtom!(je pa grd)🥴 Bomo vidleli kako bo šel s tem 0w 30 oljem :whatever:

Napisano

Pa je ziher motor isti? Ima isto oznako? 

Je stari motor imel Dpf, scr? 

Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍

Btw: 5w40 olje  je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj. 

Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

Pa je ziher motor isti? Ima isto oznako? 

Je stari motor imel Dpf, scr? 

Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍

Btw: 5w40 olje  je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj. 

Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁

Če ima isto oznako ne vem,ker se nisem zanimal za to,je pa bilo rečeno na servisu,da je enak z razliko,da ima sedanji rezervoar za Adblue tekočino,prejšnji pa neko vrečko z tekočino pri motorju,ki se je menjala na 150-200k km odvisno od režima vožnje. Imel pa je dpf filter. Če se ti ljubi lahko pogledaš oziroma kje na netu najdeš pa bomo vidli,me res zanima!:whatever:

C-Elisee 1.6 hdi 2015

C-Elisee 1.6 hdi 2020

Pri prvem so bili servisi na 20k km,na tem pa 15k. Še na prejšnjem C4 Picasso-ju 1.6 pa je bila menjava celo na 30k pa je šel brez problemov z motorjem 360k km! Imel pa je problem z menjalnikom,ki je bil robotoriziran ali kako se temu reče in je bil drek od dreka!💩

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če ima kak forumski strokovnjak za tole analizo par minut časa. 

Vzorec je stal 24ur. Avto saab ttid 337Kkm in olje 5w-30 gm. Tik pred menjavo na interval 15Kkm.

 

Slike iz obeh strani.

Hvala za vsak info😎👍

 

 

20210214_100643.jpg

20210214_100706.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tole olje po 15k km je še v dobrem stanju in bi zdržalo do 20k km , kamot.

Je pa vsekakor boljše če ga menjaš. To je moje laično mnenje,kaj bolj strokovnega še verjetno sledi.:prstgor:

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Tole olje po 15k km je še v dobrem stanju in bi zdržalo do 20k km , kamot.

Je pa vsekakor boljše če ga menjaš. To je moje laično mnenje,kaj bolj strokovnega še verjetno sledi.:prstgor:

Bolj se mi gre, da filter olja zamenjam na 15Kkm (seveda posledično tudi olje), ker se mi zdi skoraj bolj pomemben faktor.

N7rRRL1.jpg

Napisano

@FuManchuse vidi da ni Mazda😁

Drgač pa vzorec solidno zgleda za te kilometre, moje mnenje da v tem primeru olje zdrži do 20kkm, za zihr bi bilo potrebno narediti pravo analizo v laboratoriju, kjer bi videl še kako je z viskoznostjo, ampak na grobo je iz kapljičnega vzorca videt še nekaj malega rezerve. 

Območja bi jaz ocenil

1= 4-5

2= 4-5

3= 1

4= 1

V olju se je nabralo nekaj nečistoč, ampak za te kilometre je to normalno, vode ni zaznati, goriva pravtako ne. 

Daj še eno sliko z osvetlitvijo vzorca odzadaj (držiš vzorec proti luči in slikaš s sprednje strani), tako se najbolj vidi gorivo in lažje ločit različna območja. 

Zdaj pa povej še malo več o avtu,😉

Je brez EGRja in DPFa?? 

Režim vožnje AC? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bom poslikal jutri. Sem listek v delavnici pustil. Avto ima EGR delete in v DPF fizično odstranjeno satovje. Režim vožnje je cca 40km dnevno skoraj  brez avtoceste. Mrzlega ne tiščim v obrate seveda. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

Hehe, sem dobro uganil da je brez egr in dpfa, ker ta dva zlo poslabšata olje. 

 

Tako kot pri meni v Citruenčku......🤓

IMG_20210114_084017.jpg

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

Super je čist nič goriva ni v olju. 👍

Hvala za analizo:prstgor:

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
On 1/9/2021 at 10:39 AM, Alex said:

Aless, ali lahko še moje olje pregledaš? Da vidimo, kakšne kvalitete je

Motul olje 8100 X-Clean Plus 5W-30 po prevoženih 7000 km. 

 

 

IMG_20210109_103101.jpg

IMG_20210109_103110.jpg

IMG_20210109_103134.jpg

motul-8100-x-clean-plus-5w-30.jpg
WWW.MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno motorno olje Motul 8100 X-clean+ 5W-30 je namenjeno sodobnim bencinskim in dizelskim motorjem (tudi z DPF) vozil VW...



A to je to olje ? Razmišljam da tudi jaz moji mazdi privoščim kaj boljšega. Oz če mi kdo lahko zalima link do tapravega za mojega dizla. Hvala

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pol ga kar naročim 7L, milsim da bo dovolj. Zmeraj pozabim koliko gre notr, si pa sedaj delam v excelu tabelco za vse dele in olja :D

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 23 minutami je TiEn napisal:

Pol ga kar naročim 7L, milsim da bo dovolj. Zmeraj pozabim koliko gre notr, si pa sedaj delam v excelu tabelco za vse dele in olja :D

7 litrov??? :whatever:

Napisano

Bo mel za rezervo... sej veš Mazde pijejo olje tolk k Alfe.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
14 minutes ago, Bini said:

7 litrov??? :whatever:

Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj

To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊

 

 

Napisano
3 minutes ago, Alex said:

To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊

Se ti da zalimat link da vidim ceno? Vem da velja ze eno izmed boljših olj.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je TiEn napisal:

Se ti da zalimat link da vidim ceno? Vem da velja ze eno izmed boljših olj.

Jaz sem ga naročil tukaj.

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu...

Samo je za čakat. Meni se ne mudi, zato mi ni problem to.

Probaj vprašati tudi tukaj. Samo ne vem, kako se ga naroči. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.