Skoči na vsebino

Se še spomnite svojih Mazd?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.

 

Jaooo, kua nism tega prej vedu, js pa takrat za 323c isku ko zmesan ta 1.8 BP motor 🤦‍♂️ ta motor ma potencial 😊

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.

Pa tudi dosti drugih delov je sorodnih in paše od Mazde.

Imam znanca ki je v Clarusa od 626 modela premontiral električne sedeže, radijsko anteno in ostala stikala.

Drugače pa Mazda 121 / Ford Fiesta (IV) je preoblečena v Kia Pride kar je lepo objasnjeno v rubriki Badge engeneering in regionalne razlike.

Napisano

No če se že hvalite jaz vozim Družinske mazde že od 1994, si pa vsaj eno lastim že od leta 1997. Katere so bile pa v moji temi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 24. 10. 2022 ob 0:28 je DonFelipe napisal:

Pa tudi dosti drugih delov je sorodnih in paše od Mazde.

Imam znanca ki je v Clarusa od 626 modela premontiral električne sedeže, radijsko anteno in ostala stikala.

Drugače pa Mazda 121 / Ford Fiesta (IV) je preoblečena v Kia Pride kar je lepo objasnjeno v rubriki Badge engeneering in regionalne razlike.

Tudi v Sportage 2011 letnik je še bilo kar nekaj delov pod haubo z mazda logotom , čeprav drugače je pa tole korejski polizdelek kot pravi veleum @Alex

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 3. 1. 2021 ob 15:28 je Janez007 napisal:

Tema je namenjena našim starim Mazdam, ki so nam ostale v lepem spominu in najdemo kakšno njihovo sliko :)

 

 

 

 

 

 

 

Mazda 323f, Mazda 6...

 

Moram še kake slike najti po arhivu 🙂 

 

 

Napisano (urejeno)

Samo dve 🙂

 

NB (slikana v zadnji podobi v mojem lastništvu)

 

FB_IMG_1668002016557.jpg

 

NC

 

IMG_7985.jpg

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
dne 9. 11. 2022 ob 14:45 je MazdaBoy napisal:

 

Mazda 323f, Mazda 6...

 

Moram še kake slike najti po arhivu 🙂 

 

Sem našel še nekje sliki mojih mazd, 323f in 6-tka 😊

 

323f.jpg

 

mazda6.png

 

 

Napisano

Pred tem so bile še 2 Mazdi 626 - okrog letnika 1990 ampak nimam slik.

Potem pa 626 4WD (2.0 bencin) in pa Xedos 9 (2.5 V6 bencin)

Trenutno pa doma še CX-5 od moje boljše polovice in pa CX-3 od tašče (oboje 2.0 bencin)

 

74511591993-mazda-626-1.jpg

 

68109071993-mazda-626-2.jpg

 

image_url-563-1400260806.jpg

 

image_url-563-1400260686.jpg

 

50086138.jpg

 

50086139.jpg

  • Všeč 6
  • Ljubim 3

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
pred 40 minutami je jstdoma napisal:

Pred tem so bile še 2 Mazdi 626 - okrog letnika 1990 ampak nimam slik.

Potem pa 626 4WD (2.0 bencin) in pa Xedos 9 (2.5 V6 bencin)

Trenutno pa doma še CX-5 od moje boljše polovice in pa CX-3 od tašče (oboje 2.0 bencin)

 

74511591993-mazda-626-1.jpg

 

68109071993-mazda-626-2.jpg

 

image_url-563-1400260806.jpg

 

image_url-563-1400260686.jpg

 

50086138.jpg

 

50086139.jpg

Tooooo...stari 👍👍👍👍😉😉😊

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ni potrebe po skeniranju starih revij ;)

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
3 hours ago, DonFelipe said:

A si to iz kakšne revije omenjenega letnik poskeniral oziroma preslikal ?

Facebook 😀

Napisano

Zanimivo.

 

Omenjena izvedba žal ni zaživela, vprašanje je pa kako bi danes bilo če bi.

 

Spominja na legendarno Simco Matra Bagherra s temi dvižnimi lučmi, volan s fiksnim srednjim delom pa je leta 2004 že imel Citroen C4 prve generacije.

 

ZX Spectrum oziroma Commodore 64 style z imenom od hčerke Saše Lendero ;)

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.