Skoči na vsebino

Servis po nakupu rabljene Mazde 6 - 2.2 dizel (CD150)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spostovani uporabniki foruma.

 

V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.

 

Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno. 

Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?

 

Najlepsa hvala za vsak odgovor. 

Napisano
pred 1 uro je Boturus napisal:

Spostovani uporabniki foruma.

 

V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.

 

Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno. 

Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?

 

Najlepsa hvala za vsak odgovor. 

Če je z avtom drugače vse ok bi ga peljal na M.servis,da vidiš kako je bil servisiran in potem vidiš kako in kaj.Jaz bi še potem ostala zr.filtra in v kratkem ketno! Tako ali tako pa ti bodo dizlaši bolj natančno svetovali,aja pa dobrodošel,če prideš med nas.:bravo:

Napisano

Hvala lepa za prvi odgovor.

 

Avto dejansko ze ima zamenjano ketno, kar se mi sicer pri teh kilometrih zdi hitro ampak ok. Kaj pa DPF filter, ERG ventil? Turbina? Ali lahko samo cakam pa vidim kako bo.

Napisano

Zakaj pa ima menjano ketno? 

Moje priporočilo: Olje, oljni filter, naftni filter, zračni filter, filter klime, zavorno olje, menjalniško olje, hladilno bi bilo fajn menjant, podložke injektorjev in sito oljne črpalke.

Napisano

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Napisano
pred 22 minutami je Boturus napisal:

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Gkede EGR je fajn preverit če ni preveč zapacan in ga očistit, ni potrebe po menjavi.

DPF če dela dela, ni nobene potrebe po menjavi. 

Sklopka in vztrajnik pravtako, če sklopka vredu sklaplja in ne drsi je vredu. In ni potrebe po menjavi. 

Glede na to da je avto delal tolk kilometrov je verjetno imel dolge relacije, kar je super in pri 166kkm ne bi smelo biti nobenih težav, pod pogojem da je bil redno servisiran. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
52 minutes ago, Alex said:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

Hvala za nasvet za to servisiranje na 15k kilometrov. Bom se definitivno drzal.

Vidim pa v servisni da je lastnica pred mano (1. lasntnica) servisirala na 20.000 km / 1x na leto. Bi moral to clovek vzet kot zelo negativno ter imete pomisleke pri nakupu?

Napisano (urejeno)

Jaz bi preventivno karter dol potegnil in sčistil sito oljne črpalke, in definitivno podložke na injektorjih menjal, ce bo karter doli bi se preveril ketno oljne crpalke in pa s testerjem razteg pogonske ketne (da se res prepricas). Pa tako kot je Aless napisal preveril egr, na forumu je tudi video o ciscenju egr. Ostale komponente sklopka in podobno se pa menja ko se zazna napaka oziroma obraba, teh delov sklopka in turbo nebi brezveze menjacal ce se ni znakov za menjavo. Drugace bi pa vse tekicine, olja in filtre menjal in si miren. (Mam navado da ko kupimo rabljeni avto menjam vse tekocine in filtre pa magari je bilo 10min preden sem avto odpeljal menjano. Pa sem miren in vem kaj imam v avtu). Drugace so pa ti motorji ob normalnem vzdrzecanju (kot je Alex napisal 15000km) zelo vredu. Pa kakšno sliko zalepi 🙂

Popravljeno od scania
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Hvala bogu, da obstaja ignore za člane, ki streljajo neumnosti in jih ne rabim brati. 😂

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Boturus napisal:

Hvala vsem za odgovore, zelo odzivno ! :)

Kako sliko prilepi gor. 😁

Ja, pa pri regeneracijah pazi, da ne boš med tem, ko se izvajajo, prepogosto ugašal motorja. Tudi, če boš vozil večinoma po avtocestah, se ti to še vedno lahko dogaja(ustavljanje na črpalkah, tankanje, ko pripelješ domov). Malo boš sledil,pa bo v redu. 

 

 

Napisano

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Res je.  Na to smo čisto pozabili. 2014 letnik zna imeti zelo velike  probleme z odmično gredo in turbino. 

Pa z verigo prav tako. Jaz bi tudi raje gledal za letnike od 2015 pa gor. 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

Hmm, ampak ravno zato, ker bo delal veliko km bo manj možnosti, da bi v olje šlo preveč nafte. Sploh, ker pravi, da bo to AC in to pomeni večino vožnje v 6. prestavi. Tako, da bo servis na 20kkm kar dovolj.

 

Drugače pa je za preverit in po možnosti sčistit tudi sesalne kanale, saj v kolikor niso bili čiščeni so lahko že kar zapacani.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.