Skoči na vsebino

Servis po nakupu rabljene Mazde 6 - 2.2 dizel (CD150)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spostovani uporabniki foruma.

 

V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.

 

Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno. 

Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?

 

Najlepsa hvala za vsak odgovor. 

Napisano
pred 1 uro je Boturus napisal:

Spostovani uporabniki foruma.

 

V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.

 

Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno. 

Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?

 

Najlepsa hvala za vsak odgovor. 

Če je z avtom drugače vse ok bi ga peljal na M.servis,da vidiš kako je bil servisiran in potem vidiš kako in kaj.Jaz bi še potem ostala zr.filtra in v kratkem ketno! Tako ali tako pa ti bodo dizlaši bolj natančno svetovali,aja pa dobrodošel,če prideš med nas.:bravo:

Napisano

Hvala lepa za prvi odgovor.

 

Avto dejansko ze ima zamenjano ketno, kar se mi sicer pri teh kilometrih zdi hitro ampak ok. Kaj pa DPF filter, ERG ventil? Turbina? Ali lahko samo cakam pa vidim kako bo.

Napisano

Zakaj pa ima menjano ketno? 

Moje priporočilo: Olje, oljni filter, naftni filter, zračni filter, filter klime, zavorno olje, menjalniško olje, hladilno bi bilo fajn menjant, podložke injektorjev in sito oljne črpalke.

Napisano

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Napisano
pred 22 minutami je Boturus napisal:

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Gkede EGR je fajn preverit če ni preveč zapacan in ga očistit, ni potrebe po menjavi.

DPF če dela dela, ni nobene potrebe po menjavi. 

Sklopka in vztrajnik pravtako, če sklopka vredu sklaplja in ne drsi je vredu. In ni potrebe po menjavi. 

Glede na to da je avto delal tolk kilometrov je verjetno imel dolge relacije, kar je super in pri 166kkm ne bi smelo biti nobenih težav, pod pogojem da je bil redno servisiran. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
52 minutes ago, Alex said:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

Hvala za nasvet za to servisiranje na 15k kilometrov. Bom se definitivno drzal.

Vidim pa v servisni da je lastnica pred mano (1. lasntnica) servisirala na 20.000 km / 1x na leto. Bi moral to clovek vzet kot zelo negativno ter imete pomisleke pri nakupu?

Napisano (urejeno)

Jaz bi preventivno karter dol potegnil in sčistil sito oljne črpalke, in definitivno podložke na injektorjih menjal, ce bo karter doli bi se preveril ketno oljne crpalke in pa s testerjem razteg pogonske ketne (da se res prepricas). Pa tako kot je Aless napisal preveril egr, na forumu je tudi video o ciscenju egr. Ostale komponente sklopka in podobno se pa menja ko se zazna napaka oziroma obraba, teh delov sklopka in turbo nebi brezveze menjacal ce se ni znakov za menjavo. Drugace bi pa vse tekicine, olja in filtre menjal in si miren. (Mam navado da ko kupimo rabljeni avto menjam vse tekocine in filtre pa magari je bilo 10min preden sem avto odpeljal menjano. Pa sem miren in vem kaj imam v avtu). Drugace so pa ti motorji ob normalnem vzdrzecanju (kot je Alex napisal 15000km) zelo vredu. Pa kakšno sliko zalepi 🙂

Popravljeno od scania
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Hvala bogu, da obstaja ignore za člane, ki streljajo neumnosti in jih ne rabim brati. 😂

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Boturus napisal:

Hvala vsem za odgovore, zelo odzivno ! :)

Kako sliko prilepi gor. 😁

Ja, pa pri regeneracijah pazi, da ne boš med tem, ko se izvajajo, prepogosto ugašal motorja. Tudi, če boš vozil večinoma po avtocestah, se ti to še vedno lahko dogaja(ustavljanje na črpalkah, tankanje, ko pripelješ domov). Malo boš sledil,pa bo v redu. 

 

 

Napisano

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Res je.  Na to smo čisto pozabili. 2014 letnik zna imeti zelo velike  probleme z odmično gredo in turbino. 

Pa z verigo prav tako. Jaz bi tudi raje gledal za letnike od 2015 pa gor. 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

Hmm, ampak ravno zato, ker bo delal veliko km bo manj možnosti, da bi v olje šlo preveč nafte. Sploh, ker pravi, da bo to AC in to pomeni večino vožnje v 6. prestavi. Tako, da bo servis na 20kkm kar dovolj.

 

Drugače pa je za preverit in po možnosti sčistit tudi sesalne kanale, saj v kolikor niso bili čiščeni so lahko že kar zapacani.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben.    
    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.