Skoči na vsebino

Nakup Mazde MX-5 (NC)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, sem nov na tem forumu in upam da bom še dolgo ostal, glede na to da me resno mika MX-5 ;) 

 

Me zanima, če kdo slučajno pozna konkretno ta avto, čeprav sklepam, da je iz tujine: 

1043826.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda MX-5 2.0i Avt., letnik:2006,7999 EUR :: www.Avto.net ::


Oz. vsaj to avtohišo? Po navadi sicer bolj zaupam fizičnim prodajalcem ...

Pa še eno vprašanje: kje bi vi raje naredili kompromis? Pri motorju (1.8 namesto 2.0) ali menjalniku (avtomatik namesto ročnega)? Ima kdo izkušnje s tem avtomatskim menjalnikom?

Hvala in LP, Rok  

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

NC je obstajala tudi s premično trdo streho (varianta 206cc) ali pa seveda platno+hardtop za pozimi.

 

Svetujem tudi obisk strani od slovenskega društva ljubiteljev roadsterjev (slo roadster). 

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Ročni menjalnik na MX-5 je fantastičen.

Eden najboljših na sploh. Vedno, ko gledaš kak test je to poudarjeno, vedno odličen menjalnik. 

 

 

Napisano

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala za odgovore, ročni verjamem da je super, imajo pa tudi premium ceno nad avtomatiki, po drugi strani mi pa ma tudi tak avtomatik z ročkami za volanom svoj appeal, tudi pri dinamični vožnji. Sem pa šel na tesno vožnjo s to in je že zaarana, naslednji teden je moja :) Jo je pa gospod uvozil iz ZDA leta 2010 in od takrat je bila njegova, potem pa jo je pri tem trgovcu baje menjal za skori novega Z4 :) 

Napisano
dne 13. 1. 2021 ob 18:21 je mazdaman napisal:

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Bolj kot to, bi gledal, da ni avto od začetka proizvodnje, se pravi 2006, 2007 leto. Govorim iz prve roke, po menjavi obročkov :D

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

Največje hibe na teh avtomobilih so ponavadi termostati (na srečo odprti), zabasani oljni obročki, vratni aktuatorji centralnega zakleplanja. Načeloma pa super avto :) Verjetno zna biti tudi automatik uredu, če si bolj cruiser tip človeka :)

dne 13. 1. 2021 ob 8:30 je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

Je pa s pomično trdo streho avto potem toliko težji, kar je mene odvrnilo od nakupa, pa še čakat moraš da se ti odpre/zapre.

Hardtopi za NC obstajajo, ampak so še redkejši in dražji kot za NB :(

 

 

Napisano

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

 

Hvala! 😄

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

 

Kolikor sem jaz bral po angleškim forumih in brušuri od Mazde ima večina NC-jk vinilno streho? Razen Grand Touring varjanta ima iz blaga.

Napisano

Vinyl je plastičen. Nekak ne verjamem, da so na NCjkah še uporabljali vinyl, lahko pa se motim. Jaz imam precej osnovno različico (1.8, brez Bose) pa je streha iz blaga.

 

 

Napisano
pred 4 minutami je roctech napisal:

Prvi občutki so odlični 😄

IMG_20210201_124824.jpg

IMG_20210201_140258.jpg

Lepa ,temna,elegantna in nasploh top. :prstgor: Srečno vožnjo :zoom-zoom:

Napisano
31 minutes ago, Nejc1986 said:

Priznam da mi NC nikoli ni bila všeč, ampak tale izgleda res huda. A to je pred FL? 

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Napisano
pred 9 minutami je roctech napisal:

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Zakon avto.... Imel NB nekaj časa.... Razumem zakaj si dal streho dol sredi zime :) jaz sem isto naredil prvi dan ko sem jo pozimi kupil v Sežani :) naj ti dobro služi. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Men nikoli ni jasno, kako vedno nekateri tulijo (tudi tokrat je enako), da je aktualna vlada vedno najslabša v zgodovini Slovenije. To pač enostavno ne more bit res oziroma je lahko le v primeru, da ima tak osebek izredno kratek spomin, ki mu ne seže več kot nekaj sezon nazaj. Taki volilci so najbolj nevarni, ker se ne učijo iz preteklih dejanj, da bi preprečil napake v prihodnje. Zato imamo vedno enake natege in obljube enkrat z ene drugič z druge strani. Razlika je le v tem, da tak levi volilec graja rešitve, ki pridejo z desne strani in hkrati hvali, ko pride enaka rešitev z leve strani. Seveda obratno je popolnoma enako, desni volivec se zgraža nad idejo levih in hvali enako idejo, ki mu jo oznani njegov desni precednik.       Napake v zadnjem stavku soo namerne in namenjene lažjemu razumevanu.
    • Na sem našel še en star video na to temo  
    • 1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi 2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi 3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi  3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih   Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.
    • Če greš iskati v preteklost kaj je kdo od politikov rekel, naletiš na same nebuloze in neskladja. A oni so kot zlate ribice, vse pozabijo. Volilci pa še prej...   Katerakoli stran je že, vse imajo eno stvar skupno. Kako tisti trenutek na oblasti največ za sebe nakrasti in nagrabiti.
    • Jaz sem imel Astro K dizel 136km. Se je tudi dobro peljala. V bistvu je imela odlično podvozje in razmerje udobje/performance.    Zdaj sem se pač odločil za japonca, ker mi ni za vozit 1.2 mlinčke katerih vprašaj je koliko časa bodo delali.    Saj z sport tipko je tudi performance tega motorja ok.  Jasno pa je bil tisti dizel odličen v pospeških in porabi.  Ma nima veze. Je drugače tale japonc ok.    Le še vedno me moti razlika v barvi avta pa plastike nad lučmi (del odbijača) ker je pač prevelika razlika.    Pri oplu tega ni bilo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.