Skoči na vsebino

Nakup Mazde MX-5 (NC)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, sem nov na tem forumu in upam da bom še dolgo ostal, glede na to da me resno mika MX-5 ;) 

 

Me zanima, če kdo slučajno pozna konkretno ta avto, čeprav sklepam, da je iz tujine: 

1043826.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda MX-5 2.0i Avt., letnik:2006,7999 EUR :: www.Avto.net ::


Oz. vsaj to avtohišo? Po navadi sicer bolj zaupam fizičnim prodajalcem ...

Pa še eno vprašanje: kje bi vi raje naredili kompromis? Pri motorju (1.8 namesto 2.0) ali menjalniku (avtomatik namesto ročnega)? Ima kdo izkušnje s tem avtomatskim menjalnikom?

Hvala in LP, Rok  

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

NC je obstajala tudi s premično trdo streho (varianta 206cc) ali pa seveda platno+hardtop za pozimi.

 

Svetujem tudi obisk strani od slovenskega društva ljubiteljev roadsterjev (slo roadster). 

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Ročni menjalnik na MX-5 je fantastičen.

Eden najboljših na sploh. Vedno, ko gledaš kak test je to poudarjeno, vedno odličen menjalnik. 

 

 

Napisano

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala za odgovore, ročni verjamem da je super, imajo pa tudi premium ceno nad avtomatiki, po drugi strani mi pa ma tudi tak avtomatik z ročkami za volanom svoj appeal, tudi pri dinamični vožnji. Sem pa šel na tesno vožnjo s to in je že zaarana, naslednji teden je moja :) Jo je pa gospod uvozil iz ZDA leta 2010 in od takrat je bila njegova, potem pa jo je pri tem trgovcu baje menjal za skori novega Z4 :) 

Napisano
dne 13. 1. 2021 ob 18:21 je mazdaman napisal:

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Bolj kot to, bi gledal, da ni avto od začetka proizvodnje, se pravi 2006, 2007 leto. Govorim iz prve roke, po menjavi obročkov :D

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

Največje hibe na teh avtomobilih so ponavadi termostati (na srečo odprti), zabasani oljni obročki, vratni aktuatorji centralnega zakleplanja. Načeloma pa super avto :) Verjetno zna biti tudi automatik uredu, če si bolj cruiser tip človeka :)

dne 13. 1. 2021 ob 8:30 je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

Je pa s pomično trdo streho avto potem toliko težji, kar je mene odvrnilo od nakupa, pa še čakat moraš da se ti odpre/zapre.

Hardtopi za NC obstajajo, ampak so še redkejši in dražji kot za NB :(

 

 

Napisano

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

 

Hvala! 😄

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

 

Kolikor sem jaz bral po angleškim forumih in brušuri od Mazde ima večina NC-jk vinilno streho? Razen Grand Touring varjanta ima iz blaga.

Napisano

Vinyl je plastičen. Nekak ne verjamem, da so na NCjkah še uporabljali vinyl, lahko pa se motim. Jaz imam precej osnovno različico (1.8, brez Bose) pa je streha iz blaga.

 

 

Napisano
pred 4 minutami je roctech napisal:

Prvi občutki so odlični 😄

IMG_20210201_124824.jpg

IMG_20210201_140258.jpg

Lepa ,temna,elegantna in nasploh top. :prstgor: Srečno vožnjo :zoom-zoom:

Napisano
31 minutes ago, Nejc1986 said:

Priznam da mi NC nikoli ni bila všeč, ampak tale izgleda res huda. A to je pred FL? 

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Napisano
pred 9 minutami je roctech napisal:

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Zakon avto.... Imel NB nekaj časa.... Razumem zakaj si dal streho dol sredi zime :) jaz sem isto naredil prvi dan ko sem jo pozimi kupil v Sežani :) naj ti dobro služi. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.