Skoči na vsebino

Nakup Mazde MX-5 (NC)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, sem nov na tem forumu in upam da bom še dolgo ostal, glede na to da me resno mika MX-5 ;) 

 

Me zanima, če kdo slučajno pozna konkretno ta avto, čeprav sklepam, da je iz tujine: 

1043826.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda MX-5 2.0i Avt., letnik:2006,7999 EUR :: www.Avto.net ::


Oz. vsaj to avtohišo? Po navadi sicer bolj zaupam fizičnim prodajalcem ...

Pa še eno vprašanje: kje bi vi raje naredili kompromis? Pri motorju (1.8 namesto 2.0) ali menjalniku (avtomatik namesto ročnega)? Ima kdo izkušnje s tem avtomatskim menjalnikom?

Hvala in LP, Rok  

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

NC je obstajala tudi s premično trdo streho (varianta 206cc) ali pa seveda platno+hardtop za pozimi.

 

Svetujem tudi obisk strani od slovenskega društva ljubiteljev roadsterjev (slo roadster). 

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Ročni menjalnik na MX-5 je fantastičen.

Eden najboljših na sploh. Vedno, ko gledaš kak test je to poudarjeno, vedno odličen menjalnik. 

 

 

Napisano

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala za odgovore, ročni verjamem da je super, imajo pa tudi premium ceno nad avtomatiki, po drugi strani mi pa ma tudi tak avtomatik z ročkami za volanom svoj appeal, tudi pri dinamični vožnji. Sem pa šel na tesno vožnjo s to in je že zaarana, naslednji teden je moja :) Jo je pa gospod uvozil iz ZDA leta 2010 in od takrat je bila njegova, potem pa jo je pri tem trgovcu baje menjal za skori novega Z4 :) 

Napisano
dne 13. 1. 2021 ob 18:21 je mazdaman napisal:

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Bolj kot to, bi gledal, da ni avto od začetka proizvodnje, se pravi 2006, 2007 leto. Govorim iz prve roke, po menjavi obročkov :D

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

Največje hibe na teh avtomobilih so ponavadi termostati (na srečo odprti), zabasani oljni obročki, vratni aktuatorji centralnega zakleplanja. Načeloma pa super avto :) Verjetno zna biti tudi automatik uredu, če si bolj cruiser tip človeka :)

dne 13. 1. 2021 ob 8:30 je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

Je pa s pomično trdo streho avto potem toliko težji, kar je mene odvrnilo od nakupa, pa še čakat moraš da se ti odpre/zapre.

Hardtopi za NC obstajajo, ampak so še redkejši in dražji kot za NB :(

Podpis.png

 

Napisano

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

 

Hvala! 😄

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

 

Kolikor sem jaz bral po angleškim forumih in brušuri od Mazde ima večina NC-jk vinilno streho? Razen Grand Touring varjanta ima iz blaga.

Napisano

Vinyl je plastičen. Nekak ne verjamem, da so na NCjkah še uporabljali vinyl, lahko pa se motim. Jaz imam precej osnovno različico (1.8, brez Bose) pa je streha iz blaga.

Podpis.png

 

Napisano
pred 4 minutami je roctech napisal:

Prvi občutki so odlični 😄

IMG_20210201_124824.jpg

IMG_20210201_140258.jpg

Lepa ,temna,elegantna in nasploh top. :prstgor: Srečno vožnjo :zoom-zoom:

Napisano
31 minutes ago, Nejc1986 said:

Priznam da mi NC nikoli ni bila všeč, ampak tale izgleda res huda. A to je pred FL? 

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Napisano
pred 9 minutami je roctech napisal:

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Zakon avto.... Imel NB nekaj časa.... Razumem zakaj si dal streho dol sredi zime :) jaz sem isto naredil prvi dan ko sem jo pozimi kupil v Sežani :) naj ti dobro služi. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po insiderskih informacijah, na jurja pa pol je jurčkov kolikor hočeš, samo da so prestari da bi bili užitni. Je že spet suša tam gor. 
    • Še zdej prijetnih 28°C 😁
    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.